Onko todella niin ettei kunnollisia sinkkumiehiä ole Porissa.
Olen sinkku nainen ja tosissani hakemassa hyvää miestä loppuelämäksi.
Miksi olette sitten sivuilla? Miksi ette vastaa jos kysytään? Se kuuluu sivistykseen että vastataan.
Sinkku nainen
7
125
Vastaukset
- Porilainen munalla
Niin, tosta kunnollisuudesta, en tiedä, mutta mennään noihin kysymyksiin.
Miksi olette sitten sivuilla?
- Millä sivuilla? sinkut palstalla kirjoittelen joskus.
Miksi ette vastaa jos kysytään? Se kuuluu sivistykseen että vastataan.
-Vastaan kaikille.
Käyn välillä kahvilla Fossettessä. - sinkku porista
Onko todella niin ettei kunnollisia sinkkunaisia ole Porissa?
Olen sinkku mies ja tosissani hakemassa hyvää naista loppuelämäksi.
Miksi olette sitten sivuilla? Miksi ette vastaa jos kysytään? Se kuuluu sivistykseen että vastataan.
Mutta tosissaan. Olen porilainen sinkkumies. Kunnollisia naisia on Porista vaikea löytää. Poikkeuksena toki kunnolliset uskovaiset nuoret naiset, mutta nehän pyörivät vain omissa porukoissaan, eikä heitä kiinnosta "kunnolliset" miehet...- ~cssna~
Oon kuullu porilaisilta miehiltä, että paikalliset naiset on jotenkin omituisia. Ilmeisesti ei ole sitten urbaanilegenda...
- ,.,.,
~cssna~ kirjoitti:
Oon kuullu porilaisilta miehiltä, että paikalliset naiset on jotenkin omituisia. Ilmeisesti ei ole sitten urbaanilegenda...
Porilaiset on omituisia sukupuoleen katsomatta..
- yks ruma mies
Ne kunnolliset on muuttanut änne Raumalle. tuu täältä hakemaan
- onksejossainespoossa
Mikä on tämä Pori mistä puhutaan?
- sinkku porista
Googleta. Kyseessä on pieni kylä Suomen Länsirannikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969