Mikä teitä vaivaa?

ms84

jonkin aikaa olen kokeillut neittitreffailua, mutta aina tullut pettymyksiä.
Mielestäni on erittäin kummallista, ettei aikuiset miehet uskalla sanoa jos muuttavat mieltään esim. toisen tapaamisen suhteen varsinkin jos ovat sitä kysyneet uudelleen näkemisestä. Ja joo, ei kyllä varmasti kaikki naisetkaan uskalla toiselle sanoa sitä.
Tosin erittäin huvittavaa, että juuri nämä ihmiset sanovat itseään luotettavaksi tai rehellisiksi mutteivat kuitenkaan niin käyttäydy.
Alkaa olla semmoinen tunne, että parempi ehkä luovuttaa vaan treffailun suhteen kun ei tunnu miehet olevan etsimässä muuta kuin petikumppania.

9

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommosta toi on

Itse olen tässä kuukauden ajan kirjoitellut miehen kanssa melkein aina päivittäin ja tapaamisestakin on puhuttu. Nyt ei miehestä ole kuulunut mitään sitten tiistain. Tuntuu niin merkilliseltä tällainen yhtäkkinen mykkätautisuuskohtaus. Jos laittelen itse perään viestiä että missä mennään, olen sitten tietenkin rasittava riippuja ja kyylä???

Voiko olla niin vaikeaa avata tietokone edes sen verran että laittaisi postia että en nyt ehdi kirjoittelemaan koska tuli blaa blaa blaa? Täydellinen kirjoittamattomuus tuntuu pahalta kun on puolin ja toisin avauduttu ja kerrottu kaikenlaista omasta itsestä, eikä missään vaiheessa ole tullut sellaista tunnetta että tämä voisi katketa yhtäkkiä yllättäen tai että toisella osapuolella olisi laaja valikoima naisia joista hän siellä valitsee.

Jos atk-yhteyksissä on kotona häikkää, kirjastotkin ovat olemassa. Jos syy mykkyyteen on joku vähemmän tärkeä, niin enpä näemmä olekaan niin kiinnostava ehdokas kumppaniksi kuin olen mielestäni saanut ymmärtää olevani. Väkisinkin tulee mieleen että siellä on suurinpiirtein KUOLTU ettei mitään kuulu, ja jos tulee jatkossa jotain heh heh kaipasitko minua -postia niin varmaan saan raivokohtauksen...

Ei sille mitään mahda että ajattelee että löysi sielunkumppaninsa eikä viitsi vaivautua minulle sanomaan että hyvästi. Mitäs siitä että on kuukausi kirjoiteltu päivittäin.

• ms84

Itsellä vähän samanlaista ollu pari kertaa.
      Tää viimeisin kyl veti parhaat, tosiaan itse kysyi jos toisen kerran nähtäis ja normisti jutteli muutaman päivän ja sit 180 asteen muutos ja ei enää mitään. Laitoin viestin ja sanoin että ois ihan kiva jos vaan sanoisit että oot mieles muuttanut niin ei mitään.

Kai se on joillekin niin iso ongelma laittaa se yks viesti.

Mut toisaalta ehkä parempi näin ettei enempää aikaa tuhlaa johonkin uunoon jos se noin käyttäytyy :)

Ois hyvä kun ois jossain joku lista mihin naiset saisi listata nää uunot niin voisi sitten toiset tarkistaa ettei se joku joka vaikuttaa niin ihanalta löydy siitä listasta ja ei tarttis aikaa tuhlata semmoiseen joka vain tahtoo pelleillä toisten ihmisten tunteilla.

• naiset epäluotettavi

Siin listas olis enemmän naisia kuin miehiä

• ...

No mutta eihän tuommoiset asiat selviä yhden tapaamisen jälkeen tai keskustelujen kanssa ilman että toiseen tutustuu. Kyllä suurin osa naisista osaa kokata ja siivota. Te miehet että tunnu vain olevan kuin pillu perässä juoksemassa.
      Pitäishän teillä miehilläkin olla jotain tarjottavaa eikä olla vain tuommoisia sovinistisikoja jotka etsii taloudenhoitajaa itselleen.
      Jos haluat naisen joka palvoo maata jalkojes alla, siivoaa, kokkaa ja on nyrkin ja hellan välissä niin kannattaa ehkä sitten harkita venäläisen naisen tai jonku thaimaalaisen naisen ottamista..

• ...

No sukupuolet on täysin erilaisia, totta.
      On monta asiaa mistä miehet eivät tajua mitään. Ja mä tiedän naisia jotka tietävät politiikasta ja maailman menosta enemmän kuin useimmat miehet.

Pakko sanoa, että sulla on aika ahdas ajatusmaailma, jos sun mielestä miehet on täysin ylivertaisia. Mutta sä oot oikeutettu mielipiteesees.

ja en kyllä ihmettele jos vietät iltasi yksin vaatehuoneessa istuen..

• hih hih

Tottakai se häpeää siellä komerossaan kun on jo ajat sitten huomannut ettei siitä ole verbaalisesti mitään vastusta naisille.

Opetelkoot itse siivoamaan läävänsä kun ei äiti ole enää passaamassa...

• näin se vaan on

99% ihmisitä valehtelee

• ...joo näin on...

ja 1 % ei valehtele sekä niillä ei ole profiilia s24.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe