Haluasin tässä kertoa jotain, minkä on vaivannut minua yli vuoden aikana ja tarvitsen apua ja rehellista neuvoa:
Olen yli kolmetoista vuotta tuntenut miestä, joka on naimisissa ja meidän välillä on ollut aina erityistä niin sanottuna vetovoima. Molemmat olemme tiennyt sen, mutta viime vuonna otin häneen yhteyttä, koska minulla oli asiaa joka koski vanha exmiestäni ja jotain mitä se oli meistä puhunut. Juttu oli, että exa oli puhunut ympäri kylää, että meillä on ollut suhde ja sitä rataa. Hän puolestaan avautui ja kertoi minulle, että jos hän olisi ollut jo silloin vuonna 98 tutustuessa minuun vapaa olisi hän kosinut minua, älä ota stressia siitä , mitä meistä on puhuttu sanoi hän, koska minä olen ollut aina pitänyt sinusta. Minä puolstani avauduin ja kerroin, että hän on ihannemieheni ollut aina ja jos hän olisi vapaa yrittäisin hänen kanssa. sen jälkeen ollaan vuoden verran soitellut ja lähetellyt viestiä, mutta ei me olla mitään tapaillut, koska vastusta ja pelko siitä, että tulee iso juttu pelottaa. hän halua ottaa eron vaimosta , mutta minä sanoin, ettei minun takiani tarvitsee ja etten ole perheen hajottaja vaikka tunnen palava halu olla hänen kanssa. Pelottaa mennä ja tehdä jotain typerää. en vastanut hänen soittoihin kahteen kuukauteen juuri sen takia, mutta nyt olen taas vastaillut ja hän sanoo, ettei luovuta. Tunnen rakastavani häntä. MITÄ TEEN ANTAKAA NEUVOJA.... olen sekaisin. Kiitos vastauksista
Neuvoa tarvitseva!
Rakastunut38
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075