Eli kävin siis tänään ottaa 4:nnet korvikset ja saan ens viikolla 5:dennet... Mitä lävistyksii antaisitte 12.vuotiaan lapsenne ottaa saan ehk ku meen riparille nii kulmakorun mulla oli 11 vuotiaana ite tehty huulikoru mut se tulehtu nii piti ottaa pois...,. Eli siis mitä te antaisitte lastenne ottaa ; D
auttakaa asiaa 12.v lävistyksii?!?!?
8
128
Vastaukset
- äläotaenempääkorviis
mee nukkumaa jo! 12v ja kohta 5 korvareijät? mul oli 2 vasta 13v. ja 13 vuotiaan otin huulee, ei äiti antan mut iskä suostu. hyi kamala.. 5reijät ootko tosissas? mahtaa sul olla aika rumat korvat sori vaa.. älä peitä korviis turhal rihkamal noin nuorena. itekää en aijo ottaa enempää ku nää kahet.
- NaPaKoRu?
Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.
- ........
NaPaKoRu? kirjoitti:
Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.
no ei siin mitää outoo oo mut mun mielest ei kyl mitää kaunistakaa
- haistappavaikkavittu
NaPaKoRu? kirjoitti:
Toi on ihan v*tun noloo ku kirjottaa tällee: onx,mix ikä 10? :)
- 7+13
Mulla oli 12-vuotiaana yhteensä kahdessa korvassa 5 reikää. En antais korviksia enempää olla sen ikäsenä. Kyllä niitä lävistyksiä kerkiää laittaan vähän vanhempanaki. Ite halusin teininä huulilävistyksen niin olinhan poka onnellinen ku sain sit 18-vuotiaana sen.
- loool
mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD
- 11+7
loool kirjoitti:
mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD
Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...
- egwsrf
11+7 kirjoitti:
Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...
ok, kiitos valaisemisesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1184907Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2233914Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371394
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741384En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5861279- 531165