Ceestä ja AAASTA!

Että näin mitä näin.

Niin, nettideittailu on ceestä. Kehenkään ei saa mitään yhteyttä, juuri ja juuri joku saattaa sanoa että ei kiinnosta. Ja Pah!

Pari viikkoa sitten liityin venäläiseen deittisivustoon. Viikko sitten laitoin sinne kuvani ja nyt oon joka ilta ollut helisemässä naisten suhteen. Naiset ikään katsomatta ottavat kontaktia. Joukossa on aivan upeita balleriinoja tai muuten vaan kauniita ja kaikki ovat hoikkia, kuten itsekin.
Enimmäkseen minun kanssa haluaa kontaktia noin 10-15 vuotta nuoremmat naiset jotka ovat vakavissaan eli haluavat miehen ja perheen.

10

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottahantoki

      Sitten alkaakin pukkaamaan manin lähetysviestejä, mutta senhän nyt
      tietänetkin.

      Mistähän tässäkin pitäis olla nyt kateellinen ???.

    • spamalot

      Ihana juttu! Olen iloinen että flaksi käy!

      • Että näin mitä näin.

        Kiitos!

        Olen vaan niin sekaisin kun en oikein osaa valita sitä itselle mieleisintä niistä kaikista.
        Ainakin sen pitää olla tuosta Pietarista kun se on lähellä... ja liian nuori se ei saa olla.
        Sellainen rauhallinen itsenäinen nainen...


    • Että näin mitä näin.

      Jep jep...aivan juu... vaan eipäs alakaan sillä jo nyt moni nainen Pietarista haluaisi tulla tänne... oon vähän toppuutellut niitä.

      Niin en ole eilisen teeren poika vaan eilisen varpusen poika??? ööö...hmmm... no joo

      Niin, suomalaisilla on ahdas maailmankatsomus dear "tottahantoki".
      Moni suomiveikko luulee että kaikki venäläiset naiset on vaan rahan perässä... säälittävää. Ja suomimaijat luulee että kaikki venäläiset naiset on huoria, säälittävää.

      Tuossa naapurissa 3 tunnin päässä on 2,5 miljoonaa naista ja siihen ryhmään mahtuu todella paljon hyvätahtoisia naisia.
      Ne on ne suomalaisten ennakkoluulot, Pyh niille. :D

    • russian..

      Hyvänen aika, käy käsiksi jos noin ;) Pidä raskaana kesät ja talvet ilman kenkiä :)

      • Että näin mitä näin.

        Yksi nuori Pietarista, mua 26 vuotta nuorempi nainen halusi tulla heti suomeen... pyysi Skypeänikin ja onneton sen annoin.. nyt en ole muutamaan päivään aukaissut Skypeä kun en halua että se hyökkää päälleni... oon ilkeä :D

        Täytyy sanoa että aika gasellimaisia vartaloita heillä on iästä riippumatta. Tosin en itsekään oo vetkuli vaan voimistelulla ja urheilulla pitänyt itseäni hoikkana.

        En ole mikään erikoinen mielestäni, tiedän että jopa täällä suomessa nuoret naiset katsovat pitään silmiini mutta tää deittisivusto ryssissä oli jotakin ihan uutta. Olen otettu kaikesta huomiosta jota he antavat.... monia monia päivässä enkä voi kaikille vastata.... en jaksa kirjoittaa kaikille kun en halua olla copy/paste tyyppi vaan haluan vastata yksilöllisesti.


      • tiInamari
        Että näin mitä näin. kirjoitti:

        Yksi nuori Pietarista, mua 26 vuotta nuorempi nainen halusi tulla heti suomeen... pyysi Skypeänikin ja onneton sen annoin.. nyt en ole muutamaan päivään aukaissut Skypeä kun en halua että se hyökkää päälleni... oon ilkeä :D

        Täytyy sanoa että aika gasellimaisia vartaloita heillä on iästä riippumatta. Tosin en itsekään oo vetkuli vaan voimistelulla ja urheilulla pitänyt itseäni hoikkana.

        En ole mikään erikoinen mielestäni, tiedän että jopa täällä suomessa nuoret naiset katsovat pitään silmiini mutta tää deittisivusto ryssissä oli jotakin ihan uutta. Olen otettu kaikesta huomiosta jota he antavat.... monia monia päivässä enkä voi kaikille vastata.... en jaksa kirjoittaa kaikille kun en halua olla copy/paste tyyppi vaan haluan vastata yksilöllisesti.

        Ooksää tosissas?


    • Että näin mitä näin.

      Miksen olisi?
      Totta se kaikki on mitä olen kirjoittanut.

    • cillai

      Luulenpa, että putoat viellä maanpinnalle ja silloin on vitsit vähissä.
      Joko olet joku nuori, tai muuten höynähtänyt. Kuka nyt hehkuttaa
      noin he*vetisti, no antaapa olla.

      Palataan puolenvuoden päästä asiaan, jos oot viellä samaa mieltä,
      niin ok.

      • Että näin mitä näin.

        Ai putoan? Miksi? Taas jotakin suomalaista taaperoajattelua?

        Olen yli nelikymppinen enkä edes höynähtänyt kuin näihin kivoihin naisiin.. :)

        Tänään tuli "silmänisku" 21-vuotiaalta naiselta... ehkä vähän liian nuori makuuni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe