Legginsit miehellä

bee free

Mä oon käyttänyt vähän aikaa (fatkku) legginsejä viihteellä. Mitä mieltä ihmiset on yleensä jos miehellä on legginsit? Kerran oon saanut siitä epäilyttävää palautetta kun joku 50v käpy kysy että "ootko sää mies vai tyttö" (veikkaan et just legginsien takia). Sanoin et mies. No sit se tivas et vetäisin sitä turpiin todistaakseni.

98

10021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Är

      Kyllä legginsit sopii miehellekin vallan mainiosti, itselle niistä tulee mieleen enemmänkin sellainen rock-tyyli, mikä on pelkästään loistavaa, rohkeaa ja persoonallista. Käytän myös itse legginsejä välillä, en tosin farkkulegginsejä, vaan ihan kunnon spandexhousuja eri väreineen ja (leopardi)kuvioineen.

      Niin, ja olen siis mies. Heteromies. Noiden junttien provosointi itkettää ja naurattaa samanaikaisesti.

      • Punkrockpyörätuoli

        Mä osti just eilen itelläni rock tyyliset legginsit ekan kerran ja mua jännitää mennä julkisesti ulos niiten kanssa mä olen mies


      • Yksi_mies_legginseissä

        Itsellä oli juuri mustat 60 den legginsit shortsien alla. Yhtään hämmästynyttä ilmettä en nähnyt, vaikka useampi sata ihmistä kyllä minut näki kun kävin kävelemässä kaupungilla. Yksi nainen katsoi minua useamman kerran, mutta hänenkään en nähnyt katsovan legginsejäni, joten en tiedä katsoiko niiden takia, vai miksi.


    • Got Some Balls?

      Leggingsien käyttämien vaatii MUNAA! Ei kuka tahansa jätkä uskalla vetää leggingsejä jalkaan ja lähteä kaupungille!

      • bee free

        Joo toki vaatii munaa. Onko täällä muita miehiä jotka on käyttäny legginsejä julkisesti? Mitkä fiilikset?


    • Kysymys

      Kysyn sitä, että näkyykö niissä pallit jos käyttää. Toki kaikissa housuissa näkyy jos kyttäämään rupee. Tarkoitan siis täydellisen selvästi. Vähän kuin jos nyt vaikka pelkät tiukat vaikka kalsarit tai sukkahousut pukisit.

      Leggarit kiinnostaa muuten. Tuo edellä mainitsemani asia vain häiritsee.

      • bee free

        No tuskin pallit mut kulli voi pullottaa jos alkaa jöpöttää. kokeileppa legginsejä. Ihan mukavat on päällä :)


      • Är
        bee free kirjoitti:

        No tuskin pallit mut kulli voi pullottaa jos alkaa jöpöttää. kokeileppa legginsejä. Ihan mukavat on päällä :)

        Kyllä legginseissä etumus pullottaa hieman selkeämmin kuin löysemmissä housuissa, mutta itse en ole kokenut tätä nolona tai negatiivisena asiana. Omasta mielestäni legginsit tuntuvat yllättävänkin "normaaleilta" jalassa, ehkä en vain ole koskaan oikein tottunut suoriin löysempiin housuihin ja lepattavampiin lahkeisiin.


    • ...

      Sopisiko legginsit myös vanhemmille miehille? Jos siitä tulisi muotivillitys ja humppapaikoissa miehet eivät käyttäisi enää suoria housuja vaan legginssejä. Mitenkähän naiset suhtautuisivat tähän?

      • LepartiKalle

        Kyllä mä humppaan leparti leggareissa eläkeläistansseissa ja vienti on kova kun kalu pullottaa mukavasti


    • yksi käyttäjä

      Olen käytänyt sukkahousuja ja legginsejä shortsien alla. Mielestäni mukavammat jalassa kuin pitkät housut. Yllättävän vähän ihmisiä kiinnostaa toisten pukeutuminen, eli ei todelakaan katsota pitkään vaikka miehellä on sukkahousut. Legginsejä en pidä housuina miehellä, enkä naisella, vaan sukkahousujen korvikkeena, joita voi käyttää hameen tai shortsien kanssa.

      • se riippuu ihan siitä kuinka paksut ne ovat! niin miehellä kuin naisellakin. Mikä sen ihanampaa kuin nähdä peittämätön leggings/trikoopeppu, josta ei kuitenkaan näy alkkarit läpi. Tiukka farkkuperse taas ei sytytä yhtään...
        Miehillä näyttää niin nololta kun sukkikset tulee shortsien alta, joko kunnon trikoot jalkaan sellaisenaan tai sit ei ollenkaan! TAi siis tämä vain mun mielipide, jokainen pukeutukoon miten itse parhaimmaksi kokee :)


    • Egg

      Käytin nykyisten jouksuhousujen tyylisiä mustia leggingsejä joskus 90-luvulla kun vielä tuli pyöräiltyä enemmän. Eipä noita silloinkaan kovin moni ihmetellyt, vaikka liikuin kaupungilla ne päällä ilman pyörääkin. Joskus jotkut teinit hihittelivät mutta ei sen kummempaa.

    • kaluerkki

      Munaa puristaa ja en tykkää. Tosi perseestä kun munaa puristaa ja hieman "HIEMAN" ihmettelen että kalujako siellä pullistellaan...

    • Jeggins
      • Miljanen-96

        Hyi vittu! :''sss Ei miehille mitään legginssejä hyi yök!!! Ei ei ei ja ei.
        On niin oksettavan näköset.


      • Hai legg
        Miljanen-96 kirjoitti:

        Hyi vittu! :''sss Ei miehille mitään legginssejä hyi yök!!! Ei ei ei ja ei.
        On niin oksettavan näköset.

        Ainakin Malmilla mustalaismiehet käyttää nykyisin tommosia,,,


    • Naisen mielipide

      En ehkä suosittelisi. Jollekin tosi persoonalliselle pukeutujalle saattaisi sopia, mutta luulen, että aika moni nainen ei kovin miesten legginsseihin ihastuisi.

    • citytyttö

      hyi,saatanan miehet käyttävät leggingsiä .100% että naiset tuomosta nahka pallia juoksevat karkuun

    • Niin ja.

      Käytetyistä sukkahousuista kun leikkaa haarakiilasta kappaleen,saa jännittävän hajuisen nenäliinan.

    • Sukkikset jalassa

      Tottakai voi! Mies voi myös käyttää sukkahousujakin,minä käytän ja hyvältä tuntuu. Kannattaa kokeilla miehet,paljon paremmat kuin jotkut rumat kalsarit!

      • joonasgg

        Mä oon käyttäny leginksiä silloinkunne kauppaan tuli ja hyvät on .Löytyy ohkasia ja paksuja. että siintä päälle vaan ,ja pitsialkkarit alle .


    • 54y47745

      homppelien touhuja

    • nykyään

      jätkät ovat muutenkin niin neitimäisiä, joten antakaa palaa vaan!!!

    • Skotti.

      Voihan se käyttää hamettaki jos se on...

    • hyvin sopii

      Voi käyttää legginssejä, rintaliivejä, korkokenkiä, korvakoruja ja tamppooneita peräsuoleen

      • Kalliparva

        Et tainnut tietää, että tamponeja ei käytetä peräsuolessa. Joten ne pois sieltä, äläkä ole idiootti.


    • uudeltamaalta

      toki voit pukeutua legginseihin jos olet gay. normaali hetero mies ei niihin pukeutuisi.tosin moni nuori mies tuntuu olevan fruittari.

    • legginssit on rumat

      Ne ei sovi myöskään naisille. Tuntuvat olevan suomalaisten lihavien naisten kansallisvaate. Euroopassa niitä ei näy naisilla saatikka miehilläkään.

    • Fruit cake

      Legginssit on vähän niinku pitkät kalsarit, mutta kireät. Niitä voi pitä kuka vain. Myös Tasavallan Presidentti.

      • Anonyymi

        Vaimoni antoi minulle pieneksi käyneet legginsit. Käytän niitä pitkien kalsareiden tilalle. Ovat mukavat ja lämpimät farkkujen alla.


    • kotkotkoo

      ei passaa miehille eikä monelle naisellekkaan. isot lihavat naiset ja legginsit, karmee näky...

    • 1980's Fan

      Tottakai mies voi käyttää leggingsejä ! Käyttihän niitä miesrokkarit sillon 1980-luvulla :)

      • Är

        Nimenomaan! Eikä siinä silloin mitään homoseksuaalista ollut. Rokkarit pukeutuivat tiukkoihin asuihin ja tytöt tuijottivat heidän pullottavia etumuksiaan ihastuksesta huokaillen ja posket terveesti punoittaen... :)

        Eli itsellekin tulee legginseistä mieleen 80-luvun rock- ja heavy metal tyyli, eikä homot tai transvestiitit.


    • ...............

      Mitä mies vetää siihen päälle?? Nainen voi aina laittaa pitkän topin, hameen tai shortsit legginsien päälle mutta en keksi yhtäkään vaatekappaletta joka sopis perseen peitoksi miehelle jolla on legginssit.

      Ei naisetkaan saa liikkua legginseissä ilman että on mitään siinä päällä, miksi sellainen mieheltä olisi sen hienompaa?

      • Är

        Mielestäni legginsien päälle ei kuuluisi pukea mitään. Ei miesten, eikä naisten.


    • ..

      Mikäs siinä, jos haluaa alleviivata sitä omaa homouttaan.

    • Ihan sama

      Täällä Suomessa on tämä meno mennyt niin vapaalle, että mitä sitä enää housuja pitämäänkään.

    • Jarkki 34

      Oikeesti hei, mielummin sukkahousut ku leggarit miehelle. Sukkahousuissa nyt on enempi järkee käytönki kannalta.

    • ytcb

      Mitä helvettiä miehet :D Itelle ei tulisi päähänkään laittaa tyttöystävän legginsejä jalkaan, tosin saattasin jos olisin homo.

      • KaarinaTk

        Jos olisit homo, et saisi tyttöystävän legginsejä lainaksi. Poikaystävältä ehkä.


    • Tavallinen mies

      Minä olen käyttänyt sukkahousuja iät ja ajat. Eipä ole vaimokaan koskaan huomautellut vaan ollut tyytyväinen etten käytä lökökalsareita. Homo en ole enkä aio homoksi edes muuttua vaikka sukkahousuja käytän. Tosi idioottimaisia väitteitä että mies muuttuu homoksi käyttäessään sukkahousuja. Menkää itseenne ja hankkikaa elämä.

    • JORMAPERKELE TÄS!
    • lolööltosimies

      Aika hienosti miehellä näkyis penis leggingsien läpi perkele. jos teillä sellast on ees

      • Lökäpöksyt?

        Kaikki muu saa näkyä, mutta tuota ei saa erottaa?


      • Silimiklasikyy

        Mulla näkyy vehje farkuistakin läpi. Milläs tuollaisen ratapölkyn piilottaa?


    • Taitsit
    • Sukkahousumies tuu

      Sukkahousut ovat kuuluneet miehille kautta aikojen.Miehet ! ajakaa säärikarvanne ja käyttäkää 15 denin ruskeita sukkahousuja !

    • jorma uolevi

      MIkäs siinä jos on hyvä kroppa ja tyylitajua. Mielummin minä miehellä katselen legginsejä kun läskeillä akoilla. Ja mitä niiden päälle, kun joku ei keksinyt yhtäkään vaatekappaletta? No esim. ne mainitut shortsit tai pitkä paita!

    • Muodot näkyviin
    • Massasta erottuva

      Must on tosi idioottimaista ylipäänsä osoittaa mielipiteitään muiden pukeutumisesta. Eikös se perkele ole jokaisen oma asia mihin pukeutuu ja tuntee olonsa mukavasti. Herranjumala... ne ON VAAN VAATTEITA eikä vaikuta ihmisen seksuaaliseen suuntautumiseen !!!

    • outoa mutta totta

      Homot pitävät leggingsejä. Kyllä, tämä lienee totta. Mutta homot pitävät myös normaaleja farkkuja ja housuja. Joten onko siis homoa pitää mitä tahansa housuja? Joidenkin logiikka menee niin: jos homoseksuaali pitää tiettyä vaatetta niin on se vaate "homo". Eli oikeastaan mitä tahansa vaatetta voidaan pitää homona!

    • vonkreivi

      Leggingsithän on itse asiassa ollut jo jonkun aikaa näkyvillä catwalkeilla myös miesten päällä. Tuleeko siitä kaikkien miesten vaatekappale? Ei tosiaankaan. Ei varsinkaan Suomessa, jossa 90 % miehistä vetää mieluummin "Kiitos 1945"- huppareissa ja maastohousuissa (btw, ne näyttävät todella dorkilta - ovat aina näyttäneet), kuin vaikkapa punaisissa chinoissa. KOSKA PUNAISET HOUSUTHAN NE MIEHESTÄ VASTA HOMON TEKEVÄTKIN! Ei, seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitää tekemistä pukeutumisen kanssa. Ja se joka luulee toisin, joutaisi takaisin kolmannelle luokalle...
      Ja ei, itse en omista "miesten leggingsejä" (let's be real, ne on pitkät kalsarit! :D), enkä tule ikinä omistamaankaan...not my cup of tea ja silleen. Mutta siis kyllä mä lähinnä vaan nostan hattua kundeille, joilla on munaa vetää ne jalkaansa. More power to ya! :)

    • Ilman saumaa

      Minusta asiassa ratkaisevaa on sääret. Kovin paksuja sääriä ei kannata näyttää
      legginsseissä. Ei ole kivan näköiset miehellä. Mukaan kun laittaa vielä pienen
      tai isomman kaljamahan, niin todella "tyylikäs". Vaikka eine legginssit näytä
      pullukoilla naisillakaan hyviltä.
      Ehkä on parempi unohtaa legginssit ainoana "housuna" kotiin.

    • Yksi mies

      Vähän aikaa sitten testasin juuri millaisia ilmeitä ihmisillä on, jos mies käyttää leggingsejä. Laitoin mustat leggingsit vaaleiden shortsien alle. Kävelin pienen lenkin Jyväskylän kaduilla ja yhdessä liikekeskuksessa. En huomannut yhtään ihmistä, joka olisi jäänyt tuijottamaan tai edes katsonut pitempään tuota asuani. Eivät ihmiset oikeasti välitä miten muut pukeutuu.

    • jeah

      Itselläni on sekä "tavallisia" leggingsejä että farkkuleggingsejä - enkä ole homo. Farkkuleggareita käytän ihan jokapäiväisesti, tietyistä malleista kun ei edes huomaa ettei ne ole tavisfarkut, istuvat vaan paljon paremmin ja on muutenkin mukavammat. Muita leggareita käytän sit lähinnä bilettämään mennessä ja kas kummaa - naisilta on tullut jopa kehuja :)

    • helkkarin taunoja ma

      just tommone transu joka lapsena åyys hametta eikä vieläkään oo selvillä on ko lintu vai kala??

      • Jjkkkhjnk

        Siinä taas yx luupää. Voi luoja.


      • Vaikkei olisi, niin mitähän se mahtaa sinulle kuulua!


    • kaoottinen näky

      Aika neitimäistä hommaa eikä kuulu miehekkään miehen asusteisiin. On se kumma kun joku hieman homahtava muotifriikki maailmalla tepsuttaa cattia naisten housuissa, niin jo siitä pohjolan raavaat uroot seuraavalle metsästysreissulleen asustetta suunniuttelemaan.
      Ihan vaan huvittavana olen seuraillut tuttavapiirinkin rintakarvojaan nyppiviä neitipoikia, joilla vaihtuu jos minkäkinväriset raidat hiuksissa.
      Kummaa ettei nykymies uskalla enää olla mies ja sanoa ei turhuuksille vaan juoksee kukkaro auki kaiken kukkean koreuden perässä, toki itsekin juoksen mutta ne ovat silloin naisen yllä.
      No mikäs, jos haluatte pitkissä kalsareissa kylillä hillua, niin siitä vaan.......vaikka on se karmeaa katseltavaa.
      Niin kuin joku aiemmin mainitsi rocklavoilla ehkä menettelee harsokäsineet ja legginsit pikkutyttöjen idolilla, muttei aikaikään ehtineellä miehellä.

      • Mualla ehkä

        Moniko uroo käy esim. metsästysretkillä?


      • urpoilevat "äijät"

        Et ehkä pysty ajattelemaan omien näkemystesi ulkopuolelta, mutta oletko sattunut ikinä miettimään etteivät kaikki miehet halua olla karvaisia "äijiä" ja käydä metsästysretkillä?

        Ärsyttää juuri tuollaiset kaltaisesti urpot jotka muka tietävät ainoan oikean tavan elää miehenä. Te olette vain jotain punaniskaisia konservatiiveja jotka pelkäävät ja inhoavat kaikkea mikä ei kuulu teidän äijäilykulttuuriin.


    • suomalainensivistys

      SE ON KUULE ÄIJÄT SILLÄLAILLA ETTÄ LEGGINSIT JALKAA JA KYLILLE PERKELE! SIINÄ EI AKAT EIKÄ TEINIT VINGU!

    • Itsekieltoisuus

      Elämässä on tärkeintä miellyttää toisia. Unohtaa oma elämä ja mieltymykset. Aina toiset tietää paremmin kuin sinä miten kuuluu pukeutua ja käyttäytyä. Näin kun elää on niin mukavaa. Itse teen näin. Ihan mahtavaa.

      • Ympäristön normit

        Juuri niin. Etenkin ihmisten pukeutumisessa on kyse juurikin toisten miellyttämisestä. Tai sitten joku vihainen ihminen voi myös koittaa ärsyttää pukeutumisellaan. Ihmiset eivät pukeudu kuten pukeutuvat sen vuoksi että itse pitäisivät vaatteistaan tai että ne olisivat mahdollisimman mukavia.

        Jokaisen alitajunnassa on tarve kuulua johonkin ryhmään ja toteuttaa ryhmän tapoja ja tyylejä. Pukeutuminen on keskeinen osa tätä. Pukeutuminen tämän oman ryhmän normien vastaisesti on hankalaa ja ihminen kokee olonsa silloin epämiellyttäväksi.

        Historiasta ja eri kulttuureista voi hyvin nähdä että kuinka pukeutumistyylit vaihtelevat. Ei ole olemassa mitään miesten tai naisten pukeutumistyylejä, on vain kunkin kulttuurin ja aikakauden muoti ja normit. Nykyään meidän yhteiskunnassa pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyviä normeja ovat esim:

        -Mies ei käytä meikkiä
        -Naiset pukeutuvat koristeellisimmin
        -Miehet eivät pidä hameita
        -Vastakkaiselle sukupuolelle tyypillisiin vaatteisiin pukeutuminen on kiellettyä ja homoseksuaalista käytöstä.

        Jonain toisenlaisena aikana kaikki saattaisi olla toisin. Katso vaikka tätä kuvaa tyylikkäästä 1700-luvun miehestä:

        http://1.bp.blogspot.com/-J1EuZukwK-k/TyEL-UTUoBI/AAAAAAAAA-4/YEHpCGyP-kw/s1600/prior_1705.jpg


    • Kadonneet sankarit

      Miehissä paistaa munattomuus ja kyvyttömyys tehdä asioita niin kuin itse haluaa. Talvisotahengeä huudetaan, mutta ei edes uskalleta pukeutua niinkuin haluaa, vaan pitää kysellä lupaa toisilta ja seurata ajanhenkeä. Pelottaa, jos joku homoksi haukkuu. Tässä meillä sankarit ja soturit. Voi Luoja, sanon minä. Mies tietää itse onko homo vai ei. Muiden mielipiteistä viis.

    • pontikank.

      Onhan sitä miehillä kykyä. Ajatelkaapa, ne on nykyään niin yhtenäistä porukkaa, kun joku on keksinyt, että on muotia ja cool, kävellä pakkasella kaupungilla, olutpurkki, tai urheilujuomaputeli kädessä. Koska olen mies ja teen mitä itse haluan, niin me kaikki miehekkäimmät kuljetamme sitä purkkia. Siis me kaikki yhdessä olemme yksilöitä. Teemme juuri niin kuin muotiagitaattorit määräävät.
      Se juomapullon kanniskelumuoti on varmaankin Nestlen agitoima. Afrikan maissa on tyylikästä kulkea mineraalivesipullo kädessä ja näyttää kuuluvansa ylempään keskiluokkaan.

    • yököttää.

      " Et tainnut tietää, että tamponeja ei käytetä peräsuolessa. Joten ne pois sieltä, äläkä ole idiootti. "
      Eräällä palstalla homppeli kertoi, että tamppoonilla pysyy hieman venutettuna kaiken aikaa. Paha haittapuoli on, että legingseistä naru näkyy läpi perspuolelta, ja kaikki arvaavat , mistä on kyse.

      • Niinpäseniin

        Hah haa, sinähän se olet oikea älynjättiläinen


    • 愚か者

      Ensin huudetaan, että mies ei saa käyttää shortseja kun näkyy karvaiset kintut ja nyt kun haluaisi käyttää ohuita leguja kinttujen päällä, shortsien kanssa, se on homoilua, transuilua ja vaikka mitä. Mikä on hyvä, että miehet on aina pitkissä housuissa, niinkö. Pitääkö naisille suoda ainoastaan vapaa pukeutuminen ja miehille formaatin mukainen.

    • 私は本当の男だ

      Tytötkö sinua käskevät ? Älä usko kaikkea, mitä sanovat. Ne voivat uunottaa sinua.
      Todellisuudessa tytöt pitävät säärikarvoista. Ellet sitten tarkoita niitä toisenlaisia tyttöjä. No, tosi on, että voit pitää juuri sellaisia vaatteita kuin itse haluat. Kyllä me sinut hyväksymme vaatteinesi. Sinä itse ratkaiset käytökselläsi, miten sinuun suhtaudutaan. Täällä on vain tällaista poikien keskeistä herjan heittoa. Talvea on vielä jäljellä, joten voit lämpimiksesi pukeutua niihin damaskeihin. Ne ovat lämpöiset kylmällä, täyttä villaa. Oikein Muhoksen Mimmin tekemät. Muhoksen Villa.

    • trrrrrr

      Minullakin on farkkulegginsit vaikka olenkin mies ei oo kukaan vielä haukkunu homoks tai nauranu takaapäin.

    • legginsit tulee

      megginsejä eli miesten legginsejä on jo ulkomailla myynnissä esim justin bieber käyttää sellasii, kyllä tämäkin muoti tulee vielä Suomeen sitten voitte kaikki käyttää megginsejä ihan rauhassa ilman että kukaan alkaa uhkailemaan turpaan vetämisellä tai naureskelee takaapäin.

    • justiina bileberi

      Miun ukkkoin jos moisia rikoita käyttäs niin just kaulimella ohtahan jotta kumajais.

      • Kalliparva

        Ja jos sie olisit miun eukko niin ulos kämpästä heittäisin.


    • DeadlyMindTrip

      Vanha postaus mutta kirjoitanpa silti. Eli itse olen kanssa alkanut käyttämään megginssejä tai oikeastaan legginssejä koska megginssit ovat niin kalliita. Ja käytän niitä ihan shortsien alla koska täytyy saada puhelin ja avaimet ja lompakko johonkin taskuun ja kuviollisia/koristeltuja legginssejä pyrin ostamaan että saa vähän väriä elämään. Perus mustat on niin tylsät. Etenkin nuo minun graffiti kuvioset on just päheet! Ja silloin kun on sellainen ilma että pitkissä housuissa/normaali housuissa tulee liian kuuma mutta pelkissä shortseissa ei tarkene niin on hyvä vetää legginssit sinne alle. Olen ihan hetero mies eikä pukeutuminen tee meistä homoja tai heteroita. Ja jos ei naiset tykkää niin voin aina ruveta homoksi :D Naisten mielipidettä ei kysytä! Ja ehkä pukeudunkin vähän niin että yritän ärsyttää tyylilläni muita eikä siihen mitään munaa tarvita että uskaltaa kävellä megginssit/legginssit päällä kaupungilla. Sen kun vaan laittaa ne päälle ja menee kauppaan ne päällä. Ei mitään ihmeellistä. Itse olen saanut vain hymyileviä katseita vaikkakin miehet ovat saattaneet katsoa vähän kieroon koska pelkäävät homoja ja luulevat kaikkien olevan homoja vaikka itse tietävät olevansa itsekin vähäisen homoja. Ulkomaillahan megginssit ovat jo muotia mutta en toivo että ne tulevat koskaan suomeen muotiin koska haluan olla uniikki ja erottua joukosta. Eipä tässä sitten varmaan muuta. Adios. :)

      • vähän ne menee mun mielestä hukkaan jos on shortsit päällä :( joko kunnolla trikoot/leggingsit/meggingsit (tarpeeksi paksut tietty, ettei näy läpi), jolloin ne ON housut tai sitten pelkät shortsit jalkaan.
        Tosin tää on vain mun mielipide - jokainen saa onneksi pukeutua niinkuin haluaa muista välittämättä :)


    • Anonyymi

      Huomen amulla tähän aikaan leggingsit jalassa ja nahkabolero yllä...korkeat korot kopisten kauppaan. Enkä välitä muiden mielipiteistä.

    • Anonyymi

      Huomenna raappahousut jalakahan ja torille notkumahan jotta näin.

    • Anonyymi

      Kyllä legginsit sopivat nykyajan tiukkaan muotiin myös miehillä.

      • Anonyymi

        Ei vielä ole kukaan tullut vinoilemaan, leggingsien käytöstäni. Yöllä nakkikioski jonossa voisi olla eri meininki, jolloin voisi olla tilaisuus listiä mölyjuopot hengiltä.


    • Anonyymi

      Tanssit sä balettia ?

      • Anonyymi

        Sieltähän sellainen vinoilija...löytyikin !


      • Anonyymi

        Noi on aika pinkeet :) taitaa pallit vinkuu tuskasta noissa :(


    • Anonyymi

      Mitä pahaa siinä on jos miehet tanssii balettia ? Nimenomaan baletissä pidetään ja täytyy käyttää sukkahousuja ja kaikenlaisia trikoita.

    • Anonyymi

      Urheilutrikoot arkikäytössä -M20

      • Anonyymi

        Naisten yllä nähty jo vuosia juoksutrikoita...arkena vapaa-aikana. Ovat hoikan naisen yllä ihanan näköiset. Itse olen pitäny kaksi vuotta ihan vain naisten ohkaisia leggingsejä...niitä on mukava pitää jalassa.


    • Anonyymi

      Nyyh vedä vittu sukkahousut pelle pääshä, aivan kypsyny tähän sukkahousupelleileen

      • Anonyymi

        Suksi kuusee häirikkö gangsteri !


      • Anonyymi

        Se joka toista haukkuu sen napa haisee napanöhdälle jek jek jek jek....


    • Anonyymi

      Tästä on tullut ihan pervojen temmellyskenttä. Kaikenmaailman fetissijormat kirjoittelee hauskoja juttuja. Kivaa !

    • Anonyymi

      Ysärillä joka jätkällä oli leggingsit. Osalla niissä oli aku ankkoja tai muu sarjakuvahahmo, toisilla joku abstrakti kuvio. Olivat yleensä black horsen valmistamia. Kukaan ei pitänyt outona siis siksi, että kyseessä on alusvaate ja niitä pidettiin muiden vaatteiden alla. Sama pätee naisten leggingseihin, etenkin ohuimpiin. Alusvaatteita.

    • Anonyymi

      naisten termo legginsit tai sukkahousut on hyvät, maksaa 3-4 e kpl. syksyllä pärjää 40-60 den paksuisillakin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minusta mies voi pitää ihan hyvin leggingsejä siinä missä sukkahousujakin.

    • Anonyymi

      Itse käytän trikoita aina urheillessa ja salilla, joko biker shortsit tai pitkät trikoot. Muiden mielipiteet ei minua paljon vaivaa ja tynnyrissä kasvaneet saavat avartavaa uutta näkyä silmille. Mun maa mun ajatukset! M50 ja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe