Miksi naispuoliset presidenttiehdokkaat saivat niin vähän ääniä?
Äänestävätkö naiset naista?
Kysymys ämmille
15
156
Vastaukset
No onko ihme, kun toinen oli hyysärifeministi kielipuolueesta ja toinen kiihkouskovainen. Ai että olenkin tuloksesta hyvilläni! ;-)
- iso karvainen mies
Ei sillä ole oikeastaan merkitystä mitä he edustavat...
Eli he saivat vain veministien äänet? - Ratikkakuski.
iso karvainen mies kirjoitti:
Ei sillä ole oikeastaan merkitystä mitä he edustavat...
Eli he saivat vain veministien äänet?Minä äänestin Sari Essayta.
*parkuu ja kirkuu* Ratikkakuski. kirjoitti:
Minä äänestin Sari Essayta.
*parkuu ja kirkuu*Jos äänestit, niin minäkin alan parkumaan ja kirkumaan. :-(
- 5.linja
Mulla on sellainen mielikuva, että naiset äänestävät Haavistoa.
- 5.linja
Minä tosin olen mies, mutta naisethan nyt kiinnostavat mua aina.
- 20+1
Presindentiksi äänestetään tehtävään sopivinta.
- iso karvainen mies
Miksi sitten Sauli Niinistöä äänestettiin? :D
- vähäinen kuski Leif
iso karvainen mies kirjoitti:
Miksi sitten Sauli Niinistöä äänestettiin? :D
Niinistö onkin mammona-jumalan evankelista
- kommpis
kyllä Ratikka tietää
- arvaus???
Demarivemut äänestivät Haavistoa
Mun suosikki oli Sauli ja onneksi tulos on nyt näin, ai että kun suomeen tulee kerrankin MIES pressa ja sellainen joka ymmärtää asioita.
Hyvä Niinistö!!Nainen äänestää mielellään naista, jos se on todellinen vaihtoehto.
Sukupuoli ei ole merkittävin tekijä äänestyspäätöksessäni. Henkilö on.- Nnainen
Lispetin (Rehn) veroista olisin änestänyt, mutta ei nämä naiset vetäneet nyt sille vertoja.
No sanotaan nyt niin, että siellä on juuri se kaksikko jonka sinne arvelinkin päätyvän. Vaikken minä mitään politiikasta ymmärrääkkään, mutta mä ymmärän näköjään sen mistä ihmiset tykkää. :-)
Luulen, että Haaviston äänet kasvaa loppukirillä. Mutta Niinistöstä tulee presidentti. Melko varmaa, että hänen taakseen menee iso osa politiikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760