Ghanalainen mies?

janet

Eli tälläinen pieni aukko(ko) sivistyksessä, miksi ghanalaisista miehistä puhutaan/kirjoitetaan niin vähän? Ovatko jotenkin piiloutuneet jonnekkin vai mikä on syy? Itseäni kiinnostaa Ghanalaiset niin kristyt kuin muslimit (tosin muslimit vielä enemmän). Ja olisi aivan loistavaa jos joku voisi kertoa (valaista) millainen suhde noin suurinpiirtein on ollut ja miten pitkä kestoinen (tahi jos on edelleenkin yhdessä). Kiitos jo nyt vastauksista. Ja pyydän jos jonkun täytyy välttämättä tulla tänne jankkaamaan miten huonoja ovat nuo ulkomaiden miehet niin pliis, ihan oikeesti tehkää se hienostuneesti ja tyylillä ilman ketään loukkaamatta...

20

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hausa

      Hommaa itsellesi Hausa, takuulla eksoottista miehiä.

    • janet

      Saanen nyt sitten tyhmänä kysyä että mikä ihmeen Hausa?

    • 13+20

      "Itseäni kiinnostaa Ghanalaiset niin kristyt kuin muslimit (tosin muslimit vielä enemmän)."

      Tiedän, että mielipiteeni ei ole muodissa, mutta taas pitää kysyä: mitä v*ttua? Kuka ja millainen ihminen kirjoittaa tuollaisen lauseen? Ymmärtäisin, jos asuisit Ghanassa, mutta... Olet vain päättänyt kiinnostua kansan X jäsenistä "siinä mielessä" ja nyt sitten kyselet että mitä se oikeastaan onkaan mistä olet kiinnostunut. Ihan niin kuin ihmiset olisivat jotain koiria. "Siis terrieri olis vamaan tosi kiva mutku ne haukkuu kuulemma herkästi niin siks mua kiinnostaa schaeferi. Mielipiteitä ja kokemuksia pliis".

    • 222

      seurustelin viime vuonna ghanalaisen muslimin kanssa muutaman kuukauden...kunnes sattumalta "vahingossa" löysin hänen profiilinsa Facebookista ja olikin mies naimisissa vaikka kuinka väitti alussa ettei ole...johan lopahti kiinnostus...ja mies ei voinut koskaan jäädä yöksi kun piti mennä "töihin" ts. vaimon luokse:)

      • ylpeä yh

        Itsellä kävi miltein samoin tosi olin vain se vaimo, en tyttöystävä... mies oli nigerialainen mutta eiköhän noita pettäjiä ottajia ja jättäjiä löydy joka kulmalta? Mein kohalla taas mies ei ollu kotona muuta kun yöt ku oli aamust iltaan aina vaan töissä, lähti ennenkun heräsin ja tuli takas noin 10min ennen ku meni nukkumaan..


      • jooooooo
        ylpeä yh kirjoitti:

        Itsellä kävi miltein samoin tosi olin vain se vaimo, en tyttöystävä... mies oli nigerialainen mutta eiköhän noita pettäjiä ottajia ja jättäjiä löydy joka kulmalta? Mein kohalla taas mies ei ollu kotona muuta kun yöt ku oli aamust iltaan aina vaan töissä, lähti ennenkun heräsin ja tuli takas noin 10min ennen ku meni nukkumaan..

        ihan p*skoi noi tommoteet jutskat


    • Hauskat hausat

      Ap nyt on jokatapauksessa saanut päähänsä hommata itselleen ghanalaisen miehen- joko kristityn tai sitten mieluummin sen muslimin, että ei tässä meidän vakuuttelut tuhoon tuomitusta hankkeesta paljoa auta... Haluaisin kyllä kernaasti kuulla, arvon nimimerkki "janet" miksi juuri ghanalainen ja varsinkin; miksi ihmeessä muslimi? Jos kuvittelet, että ne muslimit ei petä kun ovat niin hurskaita uskossaan, niin turha luulo :D
      P.S: Ne hausat joita joku täällä jo kerkesi mainostaa, ovat heimo nigeriasta. Tosin eivät yhtään parempia kuin ghanalaisetkaan (mukaanluettuna ne muslimitkin).

    • janet

      Kiitos selvennyksestä "hauskat hausat" ja sitten tokihan kaikki nyt luulevat että olen lähdössä Ghanaan etsimään miestä, vaan näin ei ole. Tosiasiassa olen pian lähdössä Ghanaan ja haluan nyt vain etukäteen selvittää noiden miesten laidan ja johtuen siitä että todennäköisesti olen menossa alueille joissa näitä muslimeita on niin siispä tuo on syyni kysellä. Toki jos nyt sattuisin siellä johonkuhun ihastumaan olisi hyvä näin jo valmiiksi tietää että kannattaako sitä viedä mihinkään suuntaan. Eli niin sanottua ennalta ehäisyä.. :)

      13 20 Tokihan jos nyt näi haluat ajatella että ihmisiä koirina pidän niin ole hyvä vaan.. kiinnostaa se eetä pidätkös sinä itse ihmisiä koirina?

      • 66564trh

        Olet siis lähdössä Ghanaan "avoimin mielin". Eli aivan varmasti siellä joku paikallissankari tulee tekemään valloituksen. Varoituksen sanat tuskin auttavat mitään, mutta silti: olet eurooppalaisena naisena erittäin haluttu saalis siellä päin maailmaa. Jos / kun nyt sitten ihastut matkallasi johonkin hurmaavaan mieheen, on miltei 100 % varmaa, että hän ihastuu enemmän eurooppalaisuuteesi kuin sinuun. Eli jos etsit molemminpuolista, pyyteetöntä rakkautta, ei Ghana ehkä ole se kaikkein otollisin paikka eurooppalaiselle naiselle. Niin harmillisen raadollinen on maailma, ja niin harmillisen kaukana kaikenlaisista "We are the world" -haavekuvista. Pidä huoli ehkäisystä/tautisuojauksesta ja rahoistasi. Äläkä tuo ketään mukanasi.


    • 3+6

      Eikös tällä palstalla ole aika lailla paljon käsitelty ghanalaisiakin?

      • ilman mitään nimeä

        ei kun Gambialaisia, niistähän sitä juttua riittää.......


    • janet

      Kiitos.

    • Viidakon Ykä

      Mikä siinä on, että naisten pitää kehittää itselleen aina joku kulissi? Tämänkin palstan viesteistä tihkuu usein niin puhdas kiima läpi, että voisi saman tien kirjoittaa auki sen mistä sängyssä silmät kiinni unelmoi: musta kiimasta kimalteleva kyrpä kiihottaa ja tämä tyttö haluaa kunnon munaa ja panoa ja nussimista ja tuntea sperman valuvan reiästä reisille. Siitähän tässä on kyse, mutta vieläkin ollaan niin hellan ja nyrkin välissä, vai onkohan se sittenkin aito sukupuoliero, että sitä ei voida myöntää itselle ja muille ja tällaisia ihmeellisiä fantasiasuhteita aletaan rakentaa vähän niin kuin perä edellä. Armeijatermein ilmaistuna mennään perse edellä puuhun.

      Verratkaa sitä miehiin, jotka menevät panolomalle jonnekin. He sanovat suoraan, että tiukkavartaloinen ja kevytrakenteinen nainen kiihottaa (tai musta afrikkalainen tai what ever) ja sitä onneksi saa kun menee länsimaalaisena paikkaan X. Sitten joku siellä joskus jopa rakastuu ja joku toinen ehkä pääsee naimisiinkin asti. Joka tapauksessa se suhde syntyy rehellisemmältä pohjalta: mennään kehitysmaahan, jutellaan, nussitaan, nussitaan, jutellaan ja jossain vaiheessa huomataan, että siinähän onkin syntynyt ihan oikea ihmissuhde kaiken sen panemisen välissä.

      Mutta naiset eivät voi toimia näin. Ei suinkaan, se on aina ihan vahinko että sillä lomamatkalla sattumalta törmättiin sellaiseen ihanaan sielunkumppaniin, jolle ei todellakaan mitään signaaleja annettu eikä ainakaan nussittu sitä katseen voimalla pystyyn. Ja tosiaan se oli alusta asti ihanan romanttista ja ihan selvää, että nyt ollaan rakastuneita ja tunnetaan sellaista henkistä yhteyttä ja liirum laarum ja ihan niin kuin vahingossa sitä seksiäkin. Että oikeastaan oltiin jo henkisesti naimisissa ennen kuin kukkaron nyörit aukesivat...

      Pliis...

      • janet

        Kyse ei todellakaan ole p*nolomasta, sori nyt vaan.


      • 10+10
        janet kirjoitti:

        Kyse ei todellakaan ole p*nolomasta, sori nyt vaan.

        Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat käyneet työkeikoilla ulkomailla. Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka ovat käyneet eripituisilla lomareissuilla. Kenenkään, siis ei kenenkään mieleen ole tullut etukäteen selvittää millaisia miehiä tai naisia "siinä mielessä" siinä kohdemaassa on. Mutta ei siinä mitään. Me ihmisethän ollaan erilaisia. Joku varmaan valitsee kahvilankin sen mukaan käykö siellä isotissisiä yh-äitejä. Siis tietysti vaikkei missään nimessä mitkään tissijutut ole mielessäkään, mutta kun se on ihan hyvä asia selvittää kun kahvilaa valitsee...


      • Joopa joo
        10+10 kirjoitti:

        Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat käyneet työkeikoilla ulkomailla. Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka ovat käyneet eripituisilla lomareissuilla. Kenenkään, siis ei kenenkään mieleen ole tullut etukäteen selvittää millaisia miehiä tai naisia "siinä mielessä" siinä kohdemaassa on. Mutta ei siinä mitään. Me ihmisethän ollaan erilaisia. Joku varmaan valitsee kahvilankin sen mukaan käykö siellä isotissisiä yh-äitejä. Siis tietysti vaikkei missään nimessä mitkään tissijutut ole mielessäkään, mutta kun se on ihan hyvä asia selvittää kun kahvilaa valitsee...

        Niin seksituristit ovat asia erikseen. Muiden ei paljon tarvitse tuota miettiä koska siinä vaiheessa kun se on ajankohtaista niin ollaan yleensä itse jo asiantuntijoita (eli tunnetaan se oma puoliso).


      • just.
        janet kirjoitti:

        Kyse ei todellakaan ole p*nolomasta, sori nyt vaan.

        Vaan mistä? Lomasta, Gahassa? Lol


    • EVE SANI

      JANET! JOS HALUAT KESKUSTELLA GHANALAISESTA MUSLIMI MIEHESTÄ TULE KAVERIKSI FACEBOOKKIIN,MINUT LÖYDÄT NIMELLÄ EVE SANI.

    • PETETTY03

      Moi kaikille! Olen tutustunut yhteen mieheen Afrikasta, Ghanasta kotoisin. "Enoch" nimisen mieheen tammikuun alussa sinkkujen sivuilla. Miehen ilmoituksessa luki että on sinkku ja asuu yksin Vantaalla. Tutustuimme, vaihdettiin numeroita ja aloimme tapailemaan.Hän kävi mun luonna monta kertaa! Asun Haminassa ja hän aina tuli autolla hesasta mun luo. Hän aina puhui mulle että on rakastunut minuun ja halua olla minun kanssa ja jopa halusi lapsen minun kanssa! Mutta sittenkin tuli pettymys!!! Muutama päivä sitten sain selville että mies valehteli mulle koko ajan!! Hän on naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja he asuvat yhdessä! (sorry mahdollisista kirjoitusvirheista. En ole suomenkielinen..)

    • Anonyymi

      Kysyisin neuvoa rakastunut ghanalsiseen mieheen tapailleet 2 kkpuh kautta asuu vielä ulkomailla mitä tehdä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe