Kelpaisko 72kg/172cm mies sinulle ?

72kg/172cm mies

Kelpaisko 72kg/172cm mies mitoiltansa teille, vai olisiko lyhyt ? tai jtn muuta ?

17

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa hankkisitte itsetunnon.

• e5j7ue67jrk8u

72,24kg oltava ja 172,76cm

joten et kelpaa

• Et!

Jatka vaan Nuoret/keho -palstalla, joku voi hyväksyäkin siellä

• 23o34349

kelpaisit ehdottomasti jos luonne ja muut asiat olisivat kohdallaan :)

• tytsy173cm

Tietysti jos rakastuisin sinuun!

• Lumikki33

No jaa jos todella tarkoitat että onko nuo hyvät mitat niin eiköhän kelpais mulle ainakin,tosin tykkään pidemmistä miehistä kun itse aika pitkä.. Mutta muuten vaikea sanoa,yhtä hölmö kysymys kuin jos itse kysyisin että kelpaisiko tällainen 33v nainen jolla siniset silmät,musta pitkä tukka ja hymykuoppa. Se nyt ei kuitenkaan kerro minusta paljoakaan ihmisenä :)

Minä kelpaan sille jolle kelpaan,en itse ainakaan lähtisi sitä noin kyselemään..jos seuraa etsit?

• riippuen..

Riippuu aikalailla siitä kuinka kannat itsesi, jos kävelet hartiat lysyssä ja pyytelet anteeksi olemassa aloasi, nii tuskin kelpaisit, mutta jos asenne on kohdallaan ja ryhti suora voisit kuvaksen perusteella sopia. Kuvauksesta kuitenkin kävi ilmi ettet ole "pystyyn jäätynyt pulkannaru"

Toisaalta luonne on taas asia erikseen, mutta aluksi kyllä kiinnitetään huomio ulkoiseen olemukseen, jos ei ihmistä tunne entuudestaan. (tätä ei kukaan voi kiistää)

• rrrrrrrrrrrrr

Koon puolesta kyllä, olen pienemmänkin miehen kanssa seurustellut. Itse olen 166-senttinen.

• mej

Ei tuollaisella ruikulla kääpiöllä tee mitään.

• -valkonoita

Jos miestä katsoo vain mittoina (kuten oletettavasti nettideiteissä yms) niin eihän nuo nyt niin ihanteellisia mittoja ole, MUTTA minulla on esim. kollegana aivan todella hurmaava ja sexy mies joka on korkeintaan minun mittainen (166cm) ja todella hoikka. Jos ei olisi työkaveri ja jos olisi vapaa, niin todellakin kelpaisi ;-)

• -valkonoita

Niin ja tietysti jos olisin itse vapaa_ tarkoitus oli mainita tuo ensin , mutta taisi taas tulla tuo kuuluisa Freudilainen lipsdahdus...

• Mies 186 cm

Outoa pään aukomista tässä ketjussa avaajalle. Liekö miehet asialla?

Kyllä niitä on myös lyhyitä naisia, joten sieltä löytyy sinullekin avaaja oma "kappale".
      Muista tämä: Kaikkein tärkeintä naisen iskemisessä on "asiallinen supliikki". Tämä ei siis tarkoita mitään hölöhölöä, joka taas on erittäin rasittavaa.

• 46je57r6k

Kysehän on provoketjusta.

Tuskin kukaan nyt noin tyhmä on että pituus ja paino sanelisivat kelpaako vai ei? :D

ja jos on niin se ongelma ei silloin ole noissa mitoissa.

• ite oon mies parahaassa iässä paino 80kg pituus 188cm ja asenne omasta mielestä kohdallaan en ole itseni mielestä mitenkään itsemielinen ehkä enemmän ujo ja harrastan kuntosalilla käyntiä päivittäin lenkkeilyä

• suudellaanko

kelpaisit hyvin ,ite oo 95kg/ 172cm mies.ja karvainen

• ruipelo

Ei kelpaa. 81/174 kelpaa.

• Vaimo

Ei kiitos, mulla on jo sellanen :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe