Kelpaisko 72kg/172cm mies mitoiltansa teille, vai olisiko lyhyt ? tai jtn muuta ?
Kelpaisko 72kg/172cm mies sinulle ?
17
455
Vastaukset
jospa hankkisitte itsetunnon.
- e5j7ue67jrk8u
72,24kg oltava ja 172,76cm
joten et kelpaa - Et!
Jatka vaan Nuoret/keho -palstalla, joku voi hyväksyäkin siellä
- 23o34349
kelpaisit ehdottomasti jos luonne ja muut asiat olisivat kohdallaan :)
- tytsy173cm
Tietysti jos rakastuisin sinuun!
- Lumikki33
No jaa jos todella tarkoitat että onko nuo hyvät mitat niin eiköhän kelpais mulle ainakin,tosin tykkään pidemmistä miehistä kun itse aika pitkä.. Mutta muuten vaikea sanoa,yhtä hölmö kysymys kuin jos itse kysyisin että kelpaisiko tällainen 33v nainen jolla siniset silmät,musta pitkä tukka ja hymykuoppa. Se nyt ei kuitenkaan kerro minusta paljoakaan ihmisenä :)
Minä kelpaan sille jolle kelpaan,en itse ainakaan lähtisi sitä noin kyselemään..jos seuraa etsit? - riippuen..
Riippuu aikalailla siitä kuinka kannat itsesi, jos kävelet hartiat lysyssä ja pyytelet anteeksi olemassa aloasi, nii tuskin kelpaisit, mutta jos asenne on kohdallaan ja ryhti suora voisit kuvaksen perusteella sopia. Kuvauksesta kuitenkin kävi ilmi ettet ole "pystyyn jäätynyt pulkannaru"
Toisaalta luonne on taas asia erikseen, mutta aluksi kyllä kiinnitetään huomio ulkoiseen olemukseen, jos ei ihmistä tunne entuudestaan. (tätä ei kukaan voi kiistää) - rrrrrrrrrrrrr
Koon puolesta kyllä, olen pienemmänkin miehen kanssa seurustellut. Itse olen 166-senttinen.
- mej
Ei tuollaisella ruikulla kääpiöllä tee mitään.
- -valkonoita
Jos miestä katsoo vain mittoina (kuten oletettavasti nettideiteissä yms) niin eihän nuo nyt niin ihanteellisia mittoja ole, MUTTA minulla on esim. kollegana aivan todella hurmaava ja sexy mies joka on korkeintaan minun mittainen (166cm) ja todella hoikka. Jos ei olisi työkaveri ja jos olisi vapaa, niin todellakin kelpaisi ;-)
- -valkonoita
Niin ja tietysti jos olisin itse vapaa_ tarkoitus oli mainita tuo ensin , mutta taisi taas tulla tuo kuuluisa Freudilainen lipsdahdus...
- Mies 186 cm
Outoa pään aukomista tässä ketjussa avaajalle. Liekö miehet asialla?
Kyllä niitä on myös lyhyitä naisia, joten sieltä löytyy sinullekin avaaja oma "kappale".
Muista tämä: Kaikkein tärkeintä naisen iskemisessä on "asiallinen supliikki". Tämä ei siis tarkoita mitään hölöhölöä, joka taas on erittäin rasittavaa.- 46je57r6k
Kysehän on provoketjusta.
Tuskin kukaan nyt noin tyhmä on että pituus ja paino sanelisivat kelpaako vai ei? :D
ja jos on niin se ongelma ei silloin ole noissa mitoissa.
ite oon mies parahaassa iässä paino 80kg pituus 188cm ja asenne omasta mielestä kohdallaan en ole itseni mielestä mitenkään itsemielinen ehkä enemmän ujo ja harrastan kuntosalilla käyntiä päivittäin lenkkeilyä
- suudellaanko
kelpaisit hyvin ,ite oo 95kg/ 172cm mies.ja karvainen
- ruipelo
Ei kelpaa. 81/174 kelpaa.
- Vaimo
Ei kiitos, mulla on jo sellanen :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751