Miehet haluaa ihan tavallisen naapurintytön

5tg54y54y45y

Miehet haluaa sellaisen tavallisen naapurintytön. Ei mitään missiä tai vastaavaa. Tämän naapurin tytön kanssa voi viettää vapaa-aikaa, esimerkiksi matkustelemalla, erilaisissa harrastuksissa, viettämällä siis ihan normaalia arkeakin, tekemällä yhdessä ruokaa, katsomassa leffaa naapurin tyttö kainalossa.

Ja mikä tärkeintä sellaisen naapurintytön jonka seurassa viihtyy. Eli luonne on aika tärkeä ja käyttäytyminen.

Palstalla ei vaan näistä asioista juurikaan puhuta.

56

2966

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Naapurintytöt valitettavasti viedään jo siinä parikymppisinä, joten meille vähän vanhemmille ujoille miehille jää kylmä kortti käteen. No, ehkäpä joku ujo naapurintyttö voisi olla saatavilla vielä siinä kaksvitosena...

• "Miehet haluaa sellaisen tavallisen naapurintytön. Ei mitään missiä tai vastaavaa." Ja sinäkin komppaat. Meinaatteko molemmat, että kauniiden kanssa ei voi tehdä tavallisia asioita? Tai että jostain muusta syystä jäävät vanhoiksipiioiksi?

• ap

Eikä viedä. 20v napurintytöt seurustelee sen pari-kolme vuotta ja etsii uutta miestä ja ehkä isää lapsilleen.

• Ei edellinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Miehet haluaa sellaisen tavallisen naapurintytön. Ei mitään missiä tai vastaavaa." Ja sinäkin komppaat. Meinaatteko molemmat, että kauniiden kanssa ei voi tehdä tavallisia asioita? Tai että jostain muusta syystä jäävät vanhoiksipiioiksi?

uskomatonta mikä vääntäjä ja kääntäjä sinä olet.
        Eipä toki sitten ihme että olet sinkku.......

• Ei edellinen kirjoitti:

uskomatonta mikä vääntäjä ja kääntäjä sinä olet.
        Eipä toki sitten ihme että olet sinkku.......

tai ehkä se just on se syy minkä takia se ei nimenomaan oo pitkään aikaan ollu sinkkuna :D sori rattis, pilasin ilosi :(

• LaRito kirjoitti:

tai ehkä se just on se syy minkä takia se ei nimenomaan oo pitkään aikaan ollu sinkkuna :D sori rattis, pilasin ilosi :(

Äläs nyt. Pitäähän näitä hullunhauskoja uskomuksia aina vähän kysenalaistaa. ;-)

• mmmm26

kyllä kelpais sellainen nappisilmäinen,bruneteilla hiuksilla ja kauniilla pyöreydellä varustettu 22v-28v neitokainen;)

• smasana

Samat sanat.

• ap

Ei tule juttua ei.

Naiset karttaa tällaisia keskusteluja.

• Noinhan se on

Olen samaa mieltä.

Ongelma tuossa vain miehelle on että missä kohdata tuo naapurintyttö (itse kohtasin sellaisen naapurissa, mutta eipä onnistunut iskeminen kun on niin kova kysyntä tuollaisella naapurintytöllä :D).

Aika useista naapurintytöistä jotka ovat ehkä aluksi vaatimattomia jne. luonteeltaan miellyttäviä voi kasvaa kaikkea muuta kun altistuvat avointen markkinoiden miespaljoudelle.

Siinä mitataan sitten sitä tytön/naisen luonnetta että viekö virta mennessään vaik kelpaako hänelle sellainen samanlainen naapurinpoika/mies.

Toisaalta jos mies uskaltaa puhua siitä että olisi hyvä jos tuo naapurintyttö ei olisi esimerkiksi ylipainoinen niin siitä nousee haloo että mies etsii vain missiä tai mallinvartaloista superbeibeä.

Naapurinpoikamaiset menevät usein baariin etsimään nimenomaan sitä naapurintyttöä eikä mitään sen kummempaa. Ulkonäöllisiä mieltymyksiäkin esimerkiksi naisen muotojen ja pyöreyden suhteen on monia.

Itse tykkään liikunnallisesta naapurintytöstä. Harmi ettei jäänyt haaviin...

• Naapurintyttö.

Toisaalta jos naapurintyttö sitten uskaltaa esittää mitään toivomuksia miehen suhteen kuten esimerkiksi että mies ei olisi joku sosiaalisesti vammainen apinan naamainen narukäsi niin siitä nousee haloo että nainen etsii vain yt-miehiä tai että vain paskat ja rentut kelpaavat.

Ps. Ne liikunnalliset naapurintytöt eivät tahdo jotain yli 30v. päävikaisia liimanhaistelijoita. Harmi ettet ole mikään tavallinen naapurinpoika.

• nuapurin poeka
        Naapurintyttö. kirjoitti:

Toisaalta jos naapurintyttö sitten uskaltaa esittää mitään toivomuksia miehen suhteen kuten esimerkiksi että mies ei olisi joku sosiaalisesti vammainen apinan naamainen narukäsi niin siitä nousee haloo että nainen etsii vain yt-miehiä tai että vain paskat ja rentut kelpaavat.

Ps. Ne liikunnalliset naapurintytöt eivät tahdo jotain yli 30v. päävikaisia liimanhaistelijoita. Harmi ettet ole mikään tavallinen naapurinpoika.

Oot aika äksy naapurintyttö.

• h65h5h65

narukäsi

mies

• Täysosuma!!!

Läski ämmä paljastui!

Tai ehkä läskipäinen ämmä? :D

• Täysosuma!!!
        nuapurin poeka kirjoitti:

Oot aika äksy naapurintyttö.

Se suuttui jostain ja nyt esittää että kaikki miehet jotka esittää mitään toiveita naisesta ovat noita hänen kuvaillun kaltaisia.

Pahimmillaan se itse imppaa todennäköisesti omia tussumehujaan.

• white_moment

Kyllä mulle on kelvannu se ns. naapurinpoika/mies. Miehellä on normaali vartalo ja vähä massua ja meikä tykkää siitä. Koko mies on meikän unelma kuten minäki hänen.

Ollaan kuin paita ja peppu.

• naapurinpoika.

Nyt ei ollut kyllä yhtään naapurintyttöjuttua. Ne on kivoja.

• Täältä vaan..

No oletko ihan varma et asia on ihan niin? Ehkä hän on edelleen sinkku, kaikesta huolimatta..
        Enhän tietty voi tietää kuka olet ja ketä kaipailet mut tulipahan vain mieleen..

• tää ei oo provo

Täytyy kuitenkin muistaa, että naapurintyttö ei ole synonyymi rumalle ja ylipainoiselle lehmälle, jolla on lisäksi vittumainen luonne.

• 454hh4h4
        Täysosuma!!! kirjoitti:

Se suuttui jostain ja nyt esittää että kaikki miehet jotka esittää mitään toiveita naisesta ovat noita hänen kuvaillun kaltaisia.

Pahimmillaan se itse imppaa todennäköisesti omia tussumehujaan.

voi olla

• =)

:DDD sosiaalisesti vammainen apinan naamainen narukäsi♥

tuossa nimityksessä oli jotain niin kaunista että oksat pois ♥

• M27...

Mullahan on sitten tuuri käynyt, kun olen oman "naapurintytön" löytänyt. Harrastukset, luonteet ja kaikki istuu kuin yksi yhteen.
      24 vuotias ihana nainen, voiko mies parempaa toivoa.

• Näin se menee..

Missin kanssa halutaan sänkyyn.
      Naapurin tytön kanssa naimisiin.

• kyllä kelpais

naapurissa asuu kaunis 10 vuotias nainen.

• lapsi on lapsi

10-vuotias ei ole nainen vaan lapsi. Toki lapsi voi olla kaunis mutta nainen siitä ei saa tekemälläkään.

• veä tumppuun pedo

Nyt kyllä lakkaat kyttäämästä sitä 10 v. tyttöä!

• totuus

Kaikki naapurintytöt on jo varattuja kun kriminaalit ja narsistit on vienyt ne omaan koloonsa palvelemaan. Jos ne joskus pääse pois niiden narsistien kodista niin ne vihaa miehiä niin paljon et kenekään on turha yrittää enään mitään.

• 5454yy54y4y45

Ja ettei asia unohtuisi...

• Neighbourhood Biatch

Toi "Naapurintytön" viesti osui niin oikeaan, päivän paras!!! LOL! Just näin, miehet saa kyllä esittää kaikenlaisia vaatimattomia toiveita "nappisilmäisestä, kauniista ja koskemattomasta brunetesta", vaikka itse ei olisi MITÄÄN tarjota. Joo, onnee vaan teillekin urpot!!:D:D

• 7u76u67u67

"vaikka itse ei olisi MITÄÄN tarjota."

No mitä miehen pitäis tarjota?

• karvakorva

Naisethan esittää itse valtavan kasan vaatimuksia, ja ovat kuitenkin jotain sohvaperunoita itse.

• Neighbourhood Biatch

"Miehet haluaa ihan tavallisen naapurintytön" Ainahan sitä haluta saa. Paras kuitenkin kun varaudutte elämään yhdessä nyrkkinne kanssa jatkossakin:D

• truteur

Menes poika käjelle siitä.

• ......

onpa kyllä vittumainen sana tuo 'naapurintyttö.'

• Niinhän me halutaan. Vaan kyllä mekin osataan haaveilla.

• hooooomps

• hooooomps kirjoitti:

Ja tämäkö on mielikuvasi "naapurintytöstä"?

:D

Ei... Se on se mistä me haaveillaan. Vaikka halua on siihen naaprintyttömäiseenkin.

• ...........
        hooooomps kirjoitti:

Ja tämäkö on mielikuvasi "naapurintytöstä"?

:D

Ainakin ol_ion naapurinpojat ovat suurin piirtein tuota vastaavia miehiä.

• .............
        gloriana_demeter kirjoitti:

Onpas hyvä vartalo. Sillitrooli voisi käydä tuolla kommentoimassa, että ostaako hän vaatteet miestenpuolelta.

Eikö näkyvät vatsalihakset ole naisilla yhtä paha turnoff kuin miehillä? Itse en miehenä pahemmin välitä, kivempi olisi olla pieni lihakset peittävä kumpu vatsassa.

• ............. kirjoitti:

Eikö näkyvät vatsalihakset ole naisilla yhtä paha turnoff kuin miehillä? Itse en miehenä pahemmin välitä, kivempi olisi olla pieni lihakset peittävä kumpu vatsassa.

No minua ei häiritse, eikä selkälihakset myöskään.
        http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/59162/59162,1312211685,1/stock-photo-artistic-fitness-muscles-of-a-woman-s-back-82036393.jpg

• ............. kirjoitti:

No eihän tuolla ole sellaiset ällöt pullistelu 8päkit.

• Wasder

Minuakin, kolmekymppistä miestä, kiinnostaisi tietää, mistä niitä 20-35-vuotiaita vapaita naapurintyttöjä löytää?
      Työskentelen naisvaltaisella alalla tehtaassa. Työpaikallani on ollut vuosien varrella kymmeniä tuohon ikäluokkaan kuuluvia naisia, mutta he ovat järjestään kaikki varattuja. Tekisi mieleni kirjoittaa, että ei niin rumaa ja lihavaa naista olekaan, etteikö häntä joku mies huolisi... :)
      Samoin, kun esim. kaupassa/ kadulla, missä vain katsoo nuoren naisen nimetöntä sormea, niin sormus on lähes kaikilla! Sinkkunaiset ovat todella kiven alla.
      Minulla on ollut vain yksi suhde elämäni aikana opiskelukaverini kanssa, eikä mitään muuta. Viihteellä kun en viihdy, niin kumppanin löytäminen on todella vaikeata.
      Karu totuus on, että useimmat naiset löytävät kumppanin jo parikymppisenä, useimmilla kolmekymppisillä naisilla on jo monta lasta. Onneksi miehillä ei ole biologista kelloa, muuten olisin näin kolmekymppisenä todella paniikissa, koska haluan lapsia.
      Jos olisin parikymppisenä arvannut, että naisen löytäminen on näin vaikeaa, olisin panostanut siihen paljon enemmän! :)
      Olisi tosiaan hienoa tietää, missä pari-kolmekymppiset naiset viettävät vapaa-aikansa, jos teitä on edes olemassa...?

• Ihmettelevä?

No miten ihmessä ette niitä löydä, kun omassa kaveripiirissäni on suurin osa juuri tuollaisia naapurintyttömäisiä sinkkuneitejä? Tämä siis Helsingissä, missä on valtavasti kauniita ja kunnollisia sinkkunaisia verrattuna sinkkumiesten määrään.

• Wasder
        Ihmettelevä? kirjoitti:

No miten ihmessä ette niitä löydä, kun omassa kaveripiirissäni on suurin osa juuri tuollaisia naapurintyttömäisiä sinkkuneitejä? Tämä siis Helsingissä, missä on valtavasti kauniita ja kunnollisia sinkkunaisia verrattuna sinkkumiesten määrään.

Tarvii sit varmaan lähteä Helsinkiin! Ei mun kaveripiireissä ole vapaita naisia.

• kovat vaatimukset

Minä kyllä haluan spesiaalin söpön tytön, enkä mitään cosmoa lukevaa, laiskaa koirankäyttäjää (90% naapureista?)

• st

Naisethan vanhan kaavan mukaan nussii pahoja jätkiä ja menee vihille kilttien poikien kanssa.
      Omalta kohdalta voin todeta, että olen liian kiltti pantavaksi ja liian paha vihittäväksi! ;) En ole macho enkä ressukka vaan jotain siltä väliltä. Joku voisi todeta että normi suomalainen mies mutta ei se näköjään pidä paikkaansa. Liekö semmoista enää kukaan tunnustaa. Sitoutuminen ei ole koskaan ollut ongelma. Pettänyt en ole koskaan. Pehmo mies on pelkkä naistenlehtien keksimä unisex paskapuhe! Ei kukaan nainen mitään pehmopelleä voi haluta. Syvästi tunteva ja empaattinen mies ei ole pehmo vaan syvästi tunteva ja empaattinen. Kai kaikki kuitenkin hakee ihmistä (i hope) eikä jotain stereotypiaa.
      Renttu on renttu vaikka voissa paistaisi mutta silti edelleen sen lajin kaverit tuntuvat vetoavan naisiin. Onko se sitten jotain "muutan sen ryökäleen rakkaudellani", tai muuta puppua. Ehkä ne vaan panee paremmin ja pidempään kuin duracell puput.
      Ei kiinnosta silikoni blondit eikä missit. Kiltti naapurintyttö on parempi kuin loppuunkaluttu kiertopatja. Se naapurintyttö voisi vielä nauttia olostaan sänkypuuhissa!

• qqwqwiopweriopwerwer

Naapurintyttöä saa olla, jos se tarkoittaa ystävällisyyttä ja hyväntahtoisuutta, bimboa saa olla, jos se tarkoittaa kevyttä ja raikasta elämänasennetta. Naapurintyttöä ei kestä, jos se tarkoittaa nurkkakuntaista ja arkaa asennetta, bimboa ei kestä, jos se tarkoittaa pinnallista nirppaa..

..kunhan on sinut itsensä ja maailman kanssa, loput on fysiikkaa ja kemiaa. Yhteiset arvot ja maailmankuva sen päälle.

Tuohon macho-/pehmoluokitteluun en osaa mennä. Tai halua. Toki olen nössö runopoika mutta usein myös tavis-machoa kylmempi brutaali-humanisti päätöksenteossa jne. Muita on kiva lokeroida mut itteensä not.

• Nada

Epäluotetavista renttutytöistä en välitä, mutta toisaalta yksi pitkä liitto liian kiltin naapurintytön kanssakin sai riittää. Paras on luotettava kumppani, jonka luonteesta löytyy sopivasti särmää, monipuolisuutta ja innostavuutta.

Tuolla macho/pehmo-akselilla lienen vahvasti pehmopuolella itse. Silti varsin ristiriitaisesti erakkomainen, omien polkujeni kulkija ja oman rauhan tarvitsija. Samalla olen kuitenkin sopivan kumppanin rinnalla erittäin yhteispelikykyinen parisuhdeihminen. Tulen luultavasti parhaiten toimeen toisen samanmoisen kanssa.

• ghjghjghj

Totta. Olen samaa mieltä. Naapurin tyttö on paras.

• Naapurisi

Oletteko niin mukavuudenhaluisia vai vaan erakoituneita että ette voi yhtään kauempaa etsiä kumppania kuin naapurista?!

• If_I_Had_a_Dick

*off-topic*
      ei hitto vihaan näitä suomi24 keskustelupalstoja :'D

• Anonyymi

Haluan naisen läheltä i!

• Anonyymi

Velipoika 66 istuu yksikseen malla peräkammarissa , kilometrin päässä samanikäinen vanhapiika kissojaan komentelee .- Tulee mieleen tuo Ots:in laulu ; Ne yöd ovad valgeat kuluvat kohta, mutt pellavapäädä ed omagsi saa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2432
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      271
      2270
    3. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      23
      1489
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1377
    5. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1291
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      45
      1256
    7. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1244
    8. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1236
    9. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1231
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      90
      1214
    Aihe