Olen 26-vuotias mies ja haluaisin kysyä n. 20 - 30 vuotiailta (toki vanhemmat voivat myös vastata), että kuinka usein harrastatte kumppaneidenne kanssa seksiä ? Itse en ole ikinä seurustellut, joten en tiedä miten parisuhteessa "toimitaan". Lisäksi kiinnostaisi tietää, että miten siihen tehdään parisuhteessa aloite? Yksi syy jatkuvaan sinkkunaoloon on se juuri kun ei ole mitään hajua miten parisuhteessa toimitaan eri tilanteissa ja ikää on jo niin paljon ettei oikein kehtaisi enää alottaa opettelemaan, koska kuitenkin suurin osa on ollu jo suhteessa/suhteissa. Eli jos kertoisitte keskimäärin että kuinka monta kertaa viikossa ja miten siihen teette yleensä aloitteen.
Kuinka usein parisuhteessa seksiä ?
39
1924
Vastaukset
- dsädäämm
Olen vast 19 - vuotias mutta haluan silti vastata. Ei harrasteluun ole tarkkaa lukumäärää, joskus jopa kolme kertaa päivässä joskus kaksi kertaa viikossa. Kun toista ei vielä kunnolla tunne, aloite tulee suutelusta, ja silloin yleensä ainakin itse olen tuntenut milloin toinen osapuoli on mukana jutussa. Kun toisen on tuntenut pitkään voi olla syntynyt tiettyjä merkkejä milloin toinen haluaa harrastaa (esim tietystä kohdasta kutittaminen)...
- toohardcandy
eip ole tietoa... itse neitsyenä arvelisin 1-3krt/vko miinustettuna menkat ja plussattuna 1 varma päivä juuri ennen niiden alkua.
- Ei kannata
luottaa mihinkään "varmaan päivään".
Se on legendaa...
- outo asia
Mitä se seksi on edes ?
- ......
Ei seksin määrää sovita, se vain automaattisesti menee johonkin määrään. Joskus kerran viikossa, joskus 7 kertaa viikossa. Joskus ei ollenkaan.
Se on ihan parista kiinni.
Suhteen alussa yleensä enemmän seksiä, kun kerta on sitä "alkuhuumaa" ja hormonit jyllää ja se toinen on niin jännittävä ja uusi jne. Mutta näin kolmen vuoden seurustelun jälkeen (omalla kohdallani siis), seksiä on meillä noin 2 kertaa viikossa. Se on meille juuri sopiva määrä, olemme kummatkin tyytyväisiä siihen. :) Itse olen vä'hän ns. seksuaalisempi, kuin poikaystäväni, mutta kyllä tuo 2 kertaa viikossa on silti ihan hyvä määrä. Toki joskus enemmänkin ja joskus taas vähemmän.
Suhteen alkuaikoina rakasteltiin melkein joka päivä :D
Mutta ei seksistä tule ottaa stressiä! Se menee siten kuin menee, rohkeasti vain mukaan!- mk
Itse jo yli 50v mies niin 2-5 kertaa viikossa ja joskus vähän yli parikymppisenä sen aikaisen tyttöystävän kanssa meni viikkokin etä 2-4 kertaa päivässä ja paras oli 6 tuntia naintia sunnuntai aamuna ja miehnä taisi mällit lenttä 6 kertaa ja hauskaa oli.
- Daddy Cool
Se vaihtelee suuresti. Suhteen alussa aina kun siihen on mahdollisuus. Aina ei kuitenkaan haluata ja saattaa mennä viikkokin ilman, joskus tulee sellaisia monta kertaa päivässä kausia.
Ai mitenkö aloite? Itse tykkään enemmän viettelevästä hyväilystä tai vihjilevista puheista kuin suorasukaisesta ehdotuksesta, riippumatta siitä, kumpi tekee aloitteen. Joskus on kiva vaan ottaa nainen, ilman sen kummempia ehdotuksia. Näissä tilanteissa naisystäväni joskus vastustelee leikillään, koska hänestä on kiihottavaa olla miehisen himon kohteena ja tulla puoliväkisin otetuksi. Toki minäkin tykkään olla ottajana. Nykyisessä suhteessani minä teen useimmiten aloitteen, edellisessä se oli nainen. - 17 + 4
Ekat vuodet 2-8 krt/vko. Mutta ripeään tahtiin tuli loppu: ensimmäisen raskauden viimeisen kuukauden aikana yhtä monta kertaa kuin loppuelämän aikana yhteensä.
Aloitteellisuuteen se vinkki, että anna naisen säätää tahti. Mene paidan alle vasta, kun nainen on mennyt sinun paitasi alle. Mene housuihin vasta, kun nainen on mennyt sinun housuihisi. Koske suoraan sinne vasta, kun nainen on koskenut suoraan sinne.- aina valmis
Miksi naisen tulee säätää tahti? Olen nainen ja tykkään ottavista miehistä ;)
- 17 + 4
aina valmis kirjoitti:
Miksi naisen tulee säätää tahti? Olen nainen ja tykkään ottavista miehistä ;)
Kaikille ok toisinaan, mutta aika moni nainen harmistuu, kun mies heti pusun jälkeen yrittää työntää sormet sisään.
- myöskin valmis
17 + 4 kirjoitti:
Kaikille ok toisinaan, mutta aika moni nainen harmistuu, kun mies heti pusun jälkeen yrittää työntää sormet sisään.
Oikeastaan, ei kannata missään rakastelun vaiheessa työntää sormia sisään, koska sitä harva mies osaa tehdä oikein. :D Minä kyllä leipäännyn hommaan tyystin, jos minun pitää naisena tehdä kaikki aina ensin, ennenkuin mies uskaltaa minuun koskea.
- ei sormia sisään
17 + 4 kirjoitti:
älähän nyt hyvämies sormia sisään tunge vaan JORMA sisään nitkutus ja tuijotus ja odotteleen seuraavaa saumaa
- Cha.
Olen 20 vuotias ja seurustellut jo melkein 3 vuotta. Meilläkin alkuun harrastettiin enemmän seksiä, mutta vieläkin vähintään 2-5 kertaa/vk. Olen tosin vasta nyt muutaman kuukauden ajan oppinut nauttimaan seksistä itsekin enemmän, kun ennen se on ollut enemmänkin toisen tarpeitten tyydyttämistä. Senpä vuoksi kerrat per vk on ollut taas nousussa ja olenkin nyt useimmiten se joka tekee aloitteen ja panostan seksielämään enemmän. Olen esimerkiksi tilannut sexybodyja sun muita vermeitä netistä ja ostanut vaateliikkeistä tuomaan lisää hehkua petihommiin ja voin kertoa että kyllä se on kannattanutkin! ;D Itsevarmuus on seksikästä ;)
- Alle 30v
Alussa (ekat pari vuotta) parhaimmillaan useita kertoja päivässä, muutaman vuoden jälkeen muutama kerta viikossa, siitä se sitten vähenee. 7 vuoden kohdalla ehkä kerta pariin viikkoon, ja yli 10 vuoden jälkeen voidaan kerrat vuodessa laskea kahden käden sormin:(
- N25&M28
2-3 kertaa viikossa. Se riittää meille ja on taivaallista.
Meillä tosin rajottaa jo vähän miehen iso varustus, ei ihan jokapäivä pysty. - vipstaakkeli
Olen neljäkymppinen nainen. Nykyinen suhde on kestänyt kohta vuoden verran. Asumme viereisillä paikkakunnilla, eli ihan joka päivä emme ole yhdessä, mutta melkein... Seksiä on edelleen ihan joka päivä, kun tapaamme (arkisin 1-2 kertaa/vrk, viikonloppuisin 2-4 kertaa/vrk). Seksillä tarkoitan myös suuseksiä, ja toisen tyydyttämistä käsin. Lomakaudet ovat seksin suhteen ihan kamalia... Ei mitään rajaa...Edellisessä suhteessani seksielämää ei ollut viimeisen kahden vuoden aikana kuin korkeintaan kerran kuukaudessa mieheni aloitteesta. Mies olisi tottakai halunnut seksiä enemmän... Itse en seksistä pystynyt hänen kanssaan enää nauttimaan, eikä yhteiselämä sujunut muutenkaan. Nyt eron jälkeen uudessa suhteessa olen löytänyt naisellisuuteni uudestaan. Minä teen useinmiten aloitteen seksin suhteen.
- ....................
Nelikymppinen nainen vastaa: Keskimäärin kerran-pari viikossa harrastetaan, menkkojen takia joskus taukoa ja muistakin syistä, sitten taas joskus puputellaan useammin. Kohta kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä, alussahan se tahti varmaan kaikilla, varsinkin nuorilla on usein paljonkin tiheämpää. Yksilöllistähän se on ja varmaan parasta olisikin pyrkiä löytämään ihminen, jonka kanssa halut käy mahdollisimman hyvin yksiin.
Miten se aloite sitten tehdään, siihen voi käyttää mielikuvitusta. Meillä kysytään suoraan että pantaisko, huvittaisko sua, tai sitten vihjaillaan että etkä ole hetkiin antanut pillua/munaa. Tai odotellaan alastonna toista tai saavutaan toisen luokse alasti. Tai sitten ihan vain aletaan pussailla vaikka sängyssä nukkumaan mennessä ja sehän usein (meillä 99%) johtaa seksiin. Ei siinä sen kummempaa, tietysti vähän hienovaraisempi kannattaa aluksi olla. :D Mutta rakastuneenahan aina pussaillaan, hyväillään, halaillaan, eipä siinä tarvitse välttämättä kysellä ja jos alkaa vaikka riisumaan toista eikä hän estele, niin eiköhän se ole merkki suostumisesta seksiin. :D
Sinä olet vielä nuori, on niitä muitakin, joilla ei kunnon suhteita ole vielä iässäsi ollut, joten et ole friikki. Itse seukkasin ekan kerran 25-vuotiaana, sitä ennen oli lähinnä seksisuhteita. Ei se rakettitiedettä ole se seksialoite, väärinkäsityksiäkin voi varmaan tulla, mutta ei niistä kannata lannistua. Ihan hyvin voi ottaa puheenaiheeksi ja vaikka kysyä toiselta että miten tykkää että teet aloitteen ja mikä on ehdoton turn-off. Yksilöllistähän sekin on, ei kaikki naiset ehkä tykkää siitä meidän "pannaanko" -aloitteesta. ;)- joskus ennen
ei se vanha lehmä parin synnytyksen jälkeen enää sytytä kyllä 20 v riittää mulle
- ................
joskus ennen kirjoitti:
ei se vanha lehmä parin synnytyksen jälkeen enää sytytä kyllä 20 v riittää mulle
Miksiköhän minun tarvitsisi sytyttää sinua? Ei tod. kiinnosta.
- wanhak.
Melko usein,ikämies43v.
- kerro lisää...
Sulla on hyvä huumori..."ikämies 43v..."
Joo, hehee...
Ja myös hyvät, lyhyet ja ytimekkäät kommentit yleensäkin ;-) - 45 ukko.
Melko usein meilläkin. Useamman kerran vuodessa.
- sielläkin
>Sanoisin ,että ei ole määrää ,mutta minä harrastan n.5-15 krt vk. Ja vielä
lisäksi minulla on salarakas koska en saa vaimolta tapeeksi.- täälläkin
Naisena haluaisin, että mieheni rakastelisi kanssani 2 kertaa päivässä, mutta koska hänelle riittää paljooooon harvemmin, olen hommannut salarakkaan ja nyt on sexlife balanssissa. ;)
- 9 + 12
"minä harrastan n.5-15 krt vk. Ja vielä
lisäksi minulla on salarakas koska en saa vaimolta tapeeksi."
Mulla on täsmälleen sama juttu, paitsi ettei ole salarakasta enkä koskaan saa vaimolta.
- jk
ei koskaan
- sari rantanen
moi haluatko olla mun poikaystävä pliis pyydän nätisti mä oon sari rantanen ikä on 23 täytän 24v ni
- N21&M23
Meillä on aina yksi seksitön viikko kuussa, kun minulla on menkat. Silloin tosin yleensä otan mieheltäni suihin, jos mies haluaa.
Mutta muuten noin 3-4 kertaa viikossa. suhteemme on kestänyt kyllä vasta reilun vuoden. että eiköhän tämä vielä jossain vaiheessa harvene. Nytkin on harventunut siitä alun 2kertaa päivästä aika paljon, mutta eipä semmoista tykitystä pidemmän päälle jaksaisi.
Meillä on suhteessamme avoimet välit, että jos haluaa seksiä, sitä voi pyytää. tai ehkä paremminkin suihin oton saa kyllä pyytämällä. Mutta yleensä seksiin ajaudutaan niin että kun ollaan normaalikuhertelemaasa sängyllä niin toinen tekee vaan aloitteen ja hivuttaa vaikka kättä paidan alle ja siitä housuihin. Yleensä ei kumpikaan torju toista, ei ole ollut sellaiseen tarvetta. - N33jaM31
Meillä ei tyttöystävän kanssa ole mitään sääntöä että paljonko sitä seksiä pitäisi harrastaa viikossa. Lähinnä sekstaillaan silloin kun siltä tuntuu ja ihan spontaanisti :)
Mut varmaan joku 2-3 krt/vko kun ei asuta yhdessä ja nähdä edes joka päivä. - LLL
Melkein joka päivä. Sain melkein toissapäivänä, melkein eilen, melkein tänään ja luulenpa, että saatan saada huomennakin. Ainakin melkein. Naimisissa ja alle 4-kymppinen. Ei siis seksiä vielä tänä vuonna. Rouvaa ei kiinnosta, niin silloin ei kiinnosta. Tulis sota ja tappais, niin ei tarvis kärsiä.
- Pitkät työpäivät
Aina.
Kun.
MAHDOLLISTA! - 18+19
Varmaan se 3-4krt viikossa. Vähän riippuu. Sitten harrastetaan, kun siltä tuntuu. Joskus vähemmän. Parempi vain, ettei joka päivä harrasteta niin ei kyllästykkään kovin nopeasti..
- Willeeeeeeeee
Meillä naidaan kerran kaks kuukaudessa. Vauhtia rajoittaa parivuotias lapsi. Itse kyllä tekisin temput vaikka joka päivä, mutta ei vaimo oikein meinaa jaksaa. Vituttaa kyllä. Aikamoinen pattitilanne, kun lapsen takia ei viitsisi alkaa mitään muitakaan säätöjä hommailemaan vaikka mieli tekisi niin saatanasti.
- !
20-30 vuotiaana seurustellessa kerran, pari päivässä.
Ei lainkaan, kun perheeseen tuli pari vauvaa.
Ja siihen loppui. Oikeastaan helpotus, kun ei tarvitse "jumpata". Säästyy energia harrastuksiin, ja voi olla taas tietokone-nörtti keskellä yötä. Kuten joskus Commodore 64 aikaan lukiossa ;) - Suukka kiinni vaan
ei se vanha lehmä parin synnytyksen jälkeen enää sytytä kyllä 20 v riittää mulle.
Kukahan ne lapset alulle panee, pitäisi hänen hyväksyä sen tuomat muutokseyt kuten lapsetkin ja puhua hyvin kauniisti vaimostaan.
Muuten kahdenkaan lapsen jälkeen ei ole mikään vanha leh,ä, sen enmpää kin olet itsekään vaikka mitä, sillä kyllä se luonto lörpäyttää ja tumentaa sen sinunkin vehkeesi. Vanhan miehen vehkeet riippuvat hyvin rumasti, eivätkä kyllä paljon silmää hivele, sitten ne vielä olisivat suuseksiä vaatimassa,.
ennenkuin kuin nimittelet katsoppa hieman sinne omaan kahvapehkoosi, saatat yllättyä miten on ruma vehje, roikkyva vetelys tai pystyssäkin aika iljettävän näköinen. - Älä huoli
Itse olen avoliitossa ja naisena joudun välillä kuuntelemaan, kun minulle valitetaan haluttomuudesta. Jos se seksin himo iskee hississä, se iskee. Naisena se on niin mielentilasta kiinni, onko stressaantunut päivän töistä/koulusta tai perhe asioista. Miehelle ei välttämättä tarvita kuin seksikäs ajatus naisesta vaikka ilman paitaa, joilloin jo saattaa alkaa seisomaan.
Kerta määrää ei voi määrittää. Ja ne kummalliset tutkimustulokset siitä, miten paljon "normaali" pariskunta harrastaa seksiä on vääriä, koska me kaikki olemme niin erilaisia mieleltään ja seksuaalisuudeltaan.
Joitakin saattaa panettaa koko ajan ja taas toisia saattaa kerran kahdessa kuussa.
Ei siis minusta mitään huolen aihetta :)- Maruna3
Oon 32v ja mieheni 28v:) ollaan oltu yhdes pian kaks vuotta. Seksiä harrastetaan melkein joka päivä vähintään kerran;) lapsia meillä on yhteensä viisi. Joka toinen viikonloppu kun olemme ihan kahdstaan saatamme harrastaa seksiä jopa kolmekin kertaa/pv! Menkkojen aikaan kakkos osasto käytössä;)
- Maruna3
Oon 32v ja mieheni 28v:) ollaan oltu yhdes pian kaks vuotta. Seksiä harrastetaan melkein joka päivä vähintään kerran;) lapsia meillä on yhteensä viisi. Joka toinen viikonloppu kun olemme ihan kahdstaan saatamme harrastaa seksiä jopa kolmekin kertaa/pv! Menkkojen aikaan kakkos osasto käytössä;)
- Anonyymi
Hei! Täältä huutelee 34v nainen, ei se määrä mutta laatu. Seksiä meillä 3-4 kertaa viikko ja painottuu viikon lopulle. Laadulla tarkoitan hyväilyt, esileikit, leikkikalut, asennot, toisen tyydytys yms asiat. Ai että tuntuu hyvältä kun jos ei halua itse niin toinen ottaa sinut ja tyydyttää, se on parasta ja kiimaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277