olen itse ainakin joutunut kokemaan onko muilla kokemuksia ???
Vastaukset 5
- rtrtrtrtrtrtrtrtrtrt
mies hakkaa ja valehtelee naiselle sekä väittää et rakastaa sitä
- nature
kiltillä ja nössöllä miehellä ei tee mitään. Naiset nyt vaan on niin hulluja et rakastuu väkivaltaiseen mieheen. Se on luonnon laki
- molly9999999999999
mutta ei siltikkään väkivalta ole mikään ratkasu asiaan minusta asioista täytyis puhua eikä satuttaa toista väkivallalla
- nature
Ei se ookkaan mut väkivaltaiset miehet ei usko järki puhetta vaan ne yrittää hallita naistaan uhkailemalla, huutamalla, lyömällä. Sellanne mies pitää jättää heti eikä viidestoist päivä.
- wefKLJ
ja se on huononpi homma kun millään ei voi poliisillekkaan mennä sanomaan kun ei ole todistajia eikä ne kumminkaan uskoisi mies pääsis kuin koiraveräjästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493