kerran aloittaa parisuhde,niin monta kertaa on tullut takkiin.
Pitäiskö vielä...
6
149
Vastaukset
- Arru- 90
Miksi?
Siis aloittaa taas uusi suhde?
Siksi kun "niin on tapana" ja kun kaikki muutkin?
Vai siksi että tosissaan sitä haluat?
Mieti mitä oikeasti haluat, sinä, eikä ympäristön paineet ja esimerkki!
Itse en tällä hetkellä ole parisuhteessa enkä juuri nyt edes halua. Tuntuu ettei nyt ole oikea aika eikä hetki.
Annan itselleni aikaa, olen vaan omillani ja itsekseni ja jos jossain välissä tuntuu sille, tosissaan haluan sitä, voin ajatella myös uutta kumppania.- KS
Kyllä sitä vaan kaipaa toista ihmistä,aikaakin on jo vierähtänyt edellisestä kerrasta lähes vuosi.
- i will wait for y
Sama täällä, takkiin on tullut ja rajusti. Mutta vielä uskon aitoon rakkauteen. Elämän tarkoitus on rakkaus. Olen ajatellut, että minun on täytynyt oppia monta asiaa, ehkä nyt olen valmis rakastamaan aidosti. On niin harmi, että jos elämässä on vaikeuksia esim. lapsuudessa tai nuoruudessa, ne sitten vaikeuttavat suhteiden muodostamista. Se jota tavallaan eniten tarvitisisi rakkautta, saa sitä monesti vähiten. Mutta onneksi voi oivaltaa asioita ja kulkea eteenpäin oman itsen tuntemisessa, arvostuksessa jne. Jossain hän on, minunkin, sinunkin ihmisesi.
- KS
Siis samanlaisii kokemuksii,totta kyllä se varmaan jossain "prisessa" piilottelee.
- Mor Hubro
....ja se prinsessa voi tulla vastaan missä ja milloin tahansa!
Älä yritä "pakottaa" sitä tapahtumaan, älä ripustaudu kehen tahansa. Kuuntele sydäntäsi, älä ala suhteeseen vain koska kaipaat sitä, kenen kanssa tahansa.
Älä yritä pakottaa tunteita, kuuntele mitä sisältä sydämestä tulee, se on aina oikeassa!
Ja jos takkiin tulee, sitten tulee. Se ei sitten ollut se "oikea"! Pitää ehkä suudella montakin sammakkoa ennenkuin se prinsessa yhtäkkiä jostain putkahtaa!
Ja se voi tapahtua vaikka kaupan kassajonossa!
Minä löysin prinssini kaupungin kadulta, siinä hän vain yhtäkkiä seisoi, saman näyteikkunan edessä kuin minäkin! Niinkin se voi käydä!- KS
Totta,toivottavasti onneni kääntyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483