Mikähän logiikka siinä on takana kun mies ilmeisesti joka ikinen päivä vie emäntänsä töihin ja hakee sitten iltapäivällä pois? Kaveri ei tarvitse itse sitä autoa päivisin mihinkään. Miksi ei vain anna auton avaimia sille muijalle? Kyllä sillä emännällä kuitenkin kortti on kun suurin piirtein joka lauantai kuskaa ukkoaan Alkoon.
Mies ja auto
10
142
Vastaukset
- vhainot
Ehkä tuo on heidän tapansa viettää laatuaikaa yhdessä.
- Kuskaus päivähoitoon
.
Päivähoitoon kuskaaminen on tärkeä hobby
Niin kuin Hobby Hall Tanskassa!!11!11!!1!11
. Jaahas!
Ei se ihan noin mene.
Ap;llä ei ole nyt tässä asiassa faktat kohdallaan.
Täällä nainen ajaa itse, joka ikinen päivä, duuniin ja duunista himaan, sekä myös työmatkoilla pitemmällekkin, joten en tarvitse autonkuljettajaa mihinkään,
Ratti vääntyy ja kaasupoljin rullaa ihan omatoimisesti
Miestä ei ole tarvinnut koskaan kuskata viinakauppaan. Osaa se mennä sinne itsekkin, jos on aihetta.- ymmärrettävää
Jos mies omistaa auton, niin eiköhän hän myös päätä, kuka sillä ajaa ja koska.
Jaa-a jospa emäntä ei itse halua tai uskalla ajaa. Mies haluaa pitää auton siltä varalta, että sille tulee päivän aikana tarvetta. Tai ehkä mies onkin ihan kauheen tarkka autostaan ja emännästään, kumpikaan ei joudu harhateille, kun auto on tallessa miehellä kotona ja emäntä kuskattu valvovan silmänalla töihin ja takaisin. ;-)
- ghjghjghj
Jos ei työpaikalla ole lämmitystolppaa. Samalla tuo auton kotiin ja välttää kylmäkäynnistyksiä. Varsinkin jos miehellä on aikaa, niin miksei??
Parkkimaksut ?
Se on sellaane juttu, että ku naiset ei pysy tontilla niin miähen on pakko hualehtia, että se ei vaankaan hairahdu tyämatkalla. Siinähä voi pikkuvaimo joutua alttiiksi vaikka minkälaasille houkutuksille.
- vili2.
Sanoppa muuta..........Muijahan voidaan vaikkä ryöstää ja raiskata.
Paree vaan kun äijä kuskaa.
- määmy
Mustankipee, arvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492