... ettekö taho olla osa suomea? Vaikuttakaa ny, kun on kuitenki suomen vähiten poliittisin vaali käynnissä. Äänestämättä jättäminen on vähän niinku tyhmyyden merkki, älkää sellasia olko. Käykää vaikka jättämässä tyhjä lappu, niin ootte ees mukana (ja ne lasketaan mukaan äänestysprosenttiin).
Kattokaapa tämän illan vaalitentti, ja päättäkää sitten kumpi ois parempi nokkamies maahan. Haavisto toisaalta, koska se ei varmasti mee mukaan mihinkään poliittiseen peliin, Niinistö ehkä siksi, että se takaa hyväosaisten olojen pysymisen ainakin hyvinä. (Haavisto ajaa sitä, että kaikilla on mahdollisuus samaan, joten loppujen lopuksi minä kannatan sitä).
Ne jokka eivät äänestä..
0o0o0o?
2
120
Vastaukset
- Herra Hoo
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-56 hahaha LOOL
- kuustonen-kuus
Se on suomessa äänioikeus, eikä äänivelvollisuus, niin että on se oikeus olla äänestämättäkin. Jos kelpuuttaa molemmat ehdokkaat yhtä hyvinä, niin mikäs se siinä. Ja jos tahtoo antaa valinnan avaimet muusuomalaisille, niin saahan sitä jättää oikeutensa käyttämättäkin. Mikäs se siinä. Kyllä ihminen ite osaa valita mitä se tekee, käskemättäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584