Mitä laihtumisen jälkeen?

pyllerö

Hei kaikki te jotka oletta projektissanne enempi ja vähempi onnistuneet! Millaista elämä on laihtumisen jälkeen? Joutuuko jatkamaan samaa nälkäkuuria ja tylsää elämää kuin laihduttaessa vai voitteko iloita ja nauttia ruuasta kuten aina normaalipainosia olleet. Itse pudottelen painoa ja pelkään, että onko tulevaisuus yhtä synkkä ja mauton kuin elämä on nyt. Kokemuksia?

4

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -33kg

      pitää jatkaa liikkumista ja terveellisen ruuan syömistä. roskaruokaa voi syyä kerran kuussa mut ei useemmin ja pitää tarkkailla omaa painoa et pysyykö se alhaalla.

      • pyllerö

        Kuinka vähän syöt ja kuinka paljon liikut? Oon nyt kituGFG:llä ja olen miettinyt että tätäkö se loppuikä vai saako siihen aamupuuroon sitten projektin jälkeen laittaa margariinisilmän ja ruoan kylkeen ketsuppia vai onko se ruoka kuivaa ja mautonta lopun ikää? Vai tekeekö laihdutus sen että nauttii muista asioista eikä ruokaa juuri kaipaa?


    • Läskinen Leo

      Laihtumisen jälkeen seuraa lihominen...
      Solukko saa ravintoa ,suolaa ja nestettä ja energiaa takaisin!
      Tämä on ns" jojoilua" omallapainolla!
      (Sitäpaitsi veltto "kuivanut" nahkä on hirveän näköinen)

    • Ilmeisesti olet rankalla dieetillä nyt ja pyrit nopeaan painon pudotukseen. Loppua kohden suosittelen, että hellität hieman ja viimeiset kilot karisevat hitaammin. Ja sitten opettelet normaalin terveen elämän tavan. silloin loppuelämä ei ole kurjuutta ja paino pysyy.
      Itse laihduin vuodessa 14 kiloa ihan opettelemalla syömään oikein. En pitänyt tiukkaa/ rajua dieettiä missään vaiheessa. Nyt tuo paino on pysynyt saman vuoden verran. Syön joskus pullaa ja hampurilaisia, mutta kohtuudella. Kun reissussa tulee väkisinkin syötyä vähän mitä sattuu saamaan, huomaa sen olossa vaikkei painossa heti näykkään. elimistö on siis tottunut terveelliseen ruokaan. Kun teen ruokani itse enkä käytä eineksiä kuin nimeksi, on terveellinen ruokani oikein maistuvaa. Mitään en koe menettäväni enkä kärsiväni.

      Tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat tästä kimmokkeen terveellisempään loppuelämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe