Kellä upein perse?

Bottommman

Kautta aikaun saa listata...
No ainakin Heidi ja Heli.

42

6446

    Vastaukset

    • hehe

      Isabellalla :P

    • Lennart

      No Sepolla. Se on oikea namupala.

    • Tumppu-Tommi.

      Heidi on kyllä kaikinpuolin haluttava kaunotar ja näemmä myös halukas. NAM

    • Börrje

      Ismolla, nam!

      • IsmoJaJutta

        Jutta siellä huohottaa...


      • IsmonPyllyynMelaa

        Ismon tyylikäs ja kiinteä perse on aivan paras!


    • 69

      Iida, Heidi, Peppi...
      Mitä väliä?
      Kaikki kelpaavat.

    • Huuf

      Peppi, Isabella, Iida vanhoista Elina ja Heli

    • Esko K.

      Jos saisin kuvat kaikkien perseistä, niin sitten voisin sanoa.

    • Anders B

      Ismolla tietenkin. Jätte bärsse.

      • pyllytpyllyt

        Eipäs kun Sepolla! Ii-hanaa!


    • PanisinLujaa

      Salkkareiden historian kaunein nainen on kyllä Katri. En nyt muista mitään perse-kohtausta siltä, mutta sillä on aivan takuulla mahtava perse. Myös nykyisistä Iida, Peppi, Heidi ja Isabella. Cindyäkin panisin, vaikken senkään perseestä osaa sanoa. Tissit siltä ainakin löytyy (kattokaa MTV3 Katsomosta uudestaan tuo 17.9. jakso. Myös 18.9. jaksossa tämän tissit kiilsivät hiestä märkinä.

    • YA

      No Eliaksel daah! Just semmoi söpö piukka koskematon peppu.

      En tiedä yhtäkään raavasta miestä kuka ei himoais sitä!

    • Lars.

      Ismolla on nästä bärsse

      • Lörs

        Äläs ny Lasse, kun Sepolla on ihan ihanin perse!


    • Seppo T

      Helena Kuulalla

    • S. Taalasmaa

      Taalasmaan Ullalla, ehdottomasti.

      Terv. Seppo T.

    • Tietoniekka1054

      Camilla Mustavaara tietenkin. Täydellinen perse ja vartalo muutenkin. Oli aikaisemmin ja on edelleen. Tiedän että en ole ainoa ihailija, mutta ilmeisesti ainoa tyhmä, joka viitsii asian nostaa esille.

    • Menpeba

      Jannella, Pietarilla, Talella ja Sebastianilla

    • mehupaussi

      Ahteen sisaruksilla!

      • ismotietäää

        Jutan perse on paras siis oikeesti pylly, joka on aivan mahtava.


    • pokke_

      En tiedä, mutta Ismo on aikamoinen perseilijä.

      • KaluMister

        Ismolla on tosi hyvä perse.


      • Anonyymi

        Just sen takia Ismolla on paras per ce!


    • juuteillaonsitä

      Tanskalaisella näyttelijä Anette Støvelbækillä, joka näyttelee nyt esim. ylefemman sarjassa Rantahotelli (huippusarja!) Alice Frighiä http://www.imdb.com/name/nm0836742/?ref_=tt_cl_t10
      Minä heteronaisena kadehdin hänen takamustaan - olisipa tuollainen lantionkaari ja rumpa eikä tällainen tyypillinen suomalainen joka suunnasta lattana perä :(

    • Ery

      Sannilla on mahtavin perse

    • Kyllä se on Karilla! Sebastianillakin tietysti hyvä.

    • UllaTaalasmaa

      Kyllä Seppo tuo voiton kotiin

      -Salainen Ihailija

    • kivojapeppuja

      Onneksi sarjan naisnäyttelijöille on kirjoitettu puvustuksen puolesta jo kireämpiä farkkuja niin tuo peban monella upeasti esiin nam:)
      Jääneet ne lökäpöksyt pois monilta.

    • Anonyymi

      Helena Kuulalla tai Maarit Salinilla tai Marjutilla on selkeästi seksikkäin perse

      -nuori mies, joka tykkää vanhemmista naisista

      • Anonyymi

        Se nähtiin taas tänään että Kristiinalla!


    • Anonyymi

      Kyll maar se o meirä Almall.
      Ahter o levvee ko seittäm' leivä uun.

      • Anonyymi

        Eipäs ku Sepolla!
        Iiiii-hanaaa!


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe