ATM-nörtti, miksi katsot lauantai-iltana televisiosta

Terra Novaa

etkä ole baarissa iskemässä naisia?

34

257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,....,

      En ole ATM-nörtti, mutta ihan vaan tiedustelen, että oliko toi Terra Nova hyvä? Jäi itseltä katsomatta.

      • *,,,*

        Antaisitko pilulua ATM-nörtille?


      • ,....,
        *,,,* kirjoitti:

        Antaisitko pilulua ATM-nörtille?

        Jos se kertoisi vastauksen tuohon kysymykseeni..Voisin harkita.


      • ATM-nörtti
        ,...., kirjoitti:

        Jos se kertoisi vastauksen tuohon kysymykseeni..Voisin harkita.

        Mun mielestä ei ollut kovin hyvä. Katsomo.fi:stä voit itse katsoa.


      • Paska kuulemma

      • LC puhuu asiaa

      • Tyhmä sarja!

        Risteytys Jurastic Parkkia ja Lostia. Konsepti ei toimi. Entiten ällötti spilbergiläiset periamerikkalaiset perhearvot


    • Katoin Terra Novaa pari, kolme jaksoa sarjan alusta ja totesin että eipä ole katsottava sarja...

    • .............

      En katso Terra Novaa mutta en ole baarissakaan koska

      1. naiset eivät pidä minusta
      2. ei ole kavereita joiden kanssa viettää aikaa siellä baarissa
      3. vois melkein laittaa korkin kiinni hetkeksi kun lähti hiljattain vähän lapasesta

    • ATM-nörtti

      Olen kokeillut ja huomannut, että tulee halvemmaksi ryypätä yksin kotona kuin yksin baarissa. Lopputulos on kuitenkin sama: joko kokonaan tolkku pois tai sitten käteenvetoa yön päätteeksi.

      • ATM-nörtti

        En juo alkoholia.


      • Huikkis.
        ATM-nörtti kirjoitti:

        En juo alkoholia.

        Miksi et?


      • Minä kyllä en tuossa tilanteessa joisi lainkaan. Siis jos ei löydä syitä tehdä sitä sosiaalisesti, en siis tarkoita jos ei onnistu löytämään panokumppania.


      • ATM-nörtti
        Huikkis. kirjoitti:

        Miksi et?

        Pahan makuista ja siitä tulee huono olo.


    • En ole atm-nörtti mutta scifin katsominen on ihan kunniallinen tapa viettää lauantaita...ei tosin Terra Novan....Siis oikeasti jotkut rikkaat paskat matkustaa menneisyyteen pelastaakseen omat nahkansa lainkaan pohtimatta mitä jos kusevat koko historian.

      Kannattaa katsoa mieluummin Battlestar Galacticaa, Doctor Whoota, Babylon 5:sta, Star trekkiä, ym. Laadukkaampaa vaihtoehtoa.

      • ATM-nörtti

        Eivät siirtyneet pelkästään ajassa taaksepäin vaan myös ikäänkuin sivuttain. Mutta ei tosiaan vaikuttanut kovin kiinnostavalta sarjalta yhden jakson perusteella.

        Laadukkaat scifi-sarjat tai elokuvat ovat kyllä ylipäätään tosi harvinaisia.


      • Noi luettelemasi sarjat on kyllä huippuja, ittekin tulee pääasiassa scifiä kateltua. Mulla on ollut monia vuosia vai voisko sanoo kymmenkunta vuotta taustakuvana koneessa babylon 5:n taustakuva, jossa on vorlonien ja en nyt muista sitä toista rotua niin niiden yhteistyössä tekemä alus. Jotenkin vaan pidän siitä enkä oo halunnu muuttaa sitä mihinkään toiseen kuvaan siis.


      • Mä Ssy
        ATM-nörtti kirjoitti:

        Eivät siirtyneet pelkästään ajassa taaksepäin vaan myös ikäänkuin sivuttain. Mutta ei tosiaan vaikuttanut kovin kiinnostavalta sarjalta yhden jakson perusteella.

        Laadukkaat scifi-sarjat tai elokuvat ovat kyllä ylipäätään tosi harvinaisia.

        LOST tapaa dinosaurukset, hohhoijaa. Just tätä niin monesti nähtyä (teini)ihmissuhdepaskaa jota yritetään tehdä kiinnostavammaksi eksoottisella ympäristöllä. Liekö edes toimintaa odotettavissa kun valtaosa budjetista paloi varmasti jo ekaan cgi-lehdenmässyttäjään.


      • Mä Ssy
        Mä Ssy kirjoitti:

        LOST tapaa dinosaurukset, hohhoijaa. Just tätä niin monesti nähtyä (teini)ihmissuhdepaskaa jota yritetään tehdä kiinnostavammaksi eksoottisella ympäristöllä. Liekö edes toimintaa odotettavissa kun valtaosa budjetista paloi varmasti jo ekaan cgi-lehdenmässyttäjään.

        Niinja valtaosa palstan ATMistä varmasti laillani ärsyyntyi jo siitä miten leirin teinihoro oli välittömästi tyrkyttämässä itseään uudelle pojulle.



      • Niin ja tota
        Mä Ssy kirjoitti:

        LOST tapaa dinosaurukset, hohhoijaa. Just tätä niin monesti nähtyä (teini)ihmissuhdepaskaa jota yritetään tehdä kiinnostavammaksi eksoottisella ympäristöllä. Liekö edes toimintaa odotettavissa kun valtaosa budjetista paloi varmasti jo ekaan cgi-lehdenmässyttäjään.

        paskaa mainostetaan maailman kalleimpana TV-sarjana. Vaikea uskoa, esim Game of Thrones on paljon näyttävämpi sarja (aivan helvetin paljon parempi)


      • Noista kelpuutan Doctor Who:n...

        Hyvä scifi on kyllä välillä kiven alla...


      • jei, nais scifisti. Mä olen kattellut kaikkia noita joskus. Eilen vilkasin Terra Novan ja ei vakuuttanut. Star Trekkiä voi kattella aina.


    • Yritin katsoa Terra Novaa, mutta oli kyllä aika katsomiskelvotonta kun juuri koukuttunut Game of Thronesin ja Boardwalk Empiren laatuun... juuri Glorianan mainitsemista syistä, todella itsekkäitä tyyppejä ne "sankarit", ja muutenkin tuli sellainen fiilis että nyt tässä yritetään suunnata sci-fi sarjaa normi-perheille jotka eivät muuten katso sci-fiä.

      Ei sitä joka lauantai ole laadukkaita bileitä joissa juo shamppanjaa mallinaisten navoista ja tanssii trancea alasti pelkät venetsialaisnaamarit pässä jossain roomalaisraunioissa, pitää vähän säästellä atm:ien niitäkin bileitä varten... joten tällä kertaa telkkarin ja kirjojen ääressä.

      • ,....,

        Ilmeisesti ei kannata tuota Terranovaa siis katsoa..Game Of Thrones on kyllä parasta mitä aikoihin on tv:stä tullut.


    • No mä en ole baarissa ihan siitä syystä, että en tiedä lähistöltä baareja, jossa liikkuisi mun ikäisiä naisia. Muutenkaan en tiedä, löytyisikö baareista samanhenkistä seuraa. Usein en jaksa lähteä yksin muualle kuin punttisalille tai uimaan, eikä mulla ole baarikavereita.

    • IsompiLuuseriM1977

      Ei ole rahaa ja bussit ei kulje enää baarien sulkeutumisen jälkeen. Taksit maksaa liikaa.
      En ole siis ikinä ns. yöelämää viettänyt.

    • Nörtöstäjä

      Kun on niin pirun kylmä. Mukavampi pysyä kotona ja neljän seinän sisällä. Baariin pitäisi mennä julkisilla tai taksilla, ja tänään ei yhtään napannut ajatus niiden kulkuvälineiden odottelusta. Naisen saamisen epätodennäköisyys yksi hyvä lisäsyy jäädä kotiin.

    • MAT-uhri

      Kieltämättä TV-tarjonta on anuksesta aina lauanta-iltaisin ja TN sieltä ruskeimmasta osasta. Siis lasten seikkailusarja ja CGI-dinoja parhaaseen katseluaikaan? Viikonloppuna olisi aikaa katsella mutta sitten ei tulekaan mitään. Suurin osa siitäkin mainoksia tai bimbosarjoja. Taidankin hankkia ne suunnitelemani halvan elokuvakanavan, MTV-Scifi -kanavan ja jonkun tiedekanavan mitä pikimmiten.

      Parempi kysymyshän kuitenkin olisi miksi lähteä ulos yksin palelemaan -15 pakkaseen kun sisällä lämpimässäkin voi olla yksin. Läppärin tuuletin lämmittää mukavasti syliä (ja munia), virvoketta on kohtuullisesti ja verkon virtuaalitarjonta on kuumaa. Aina tuntuu löytyvän myös joku helmi jota ei ole ennen nähnyt ja löytyikin pari voyeur-pätkää jossa naiset vetää handuun julkisessa vessassa ja toinen aika teinitytön oloinen (lenkkarit, polvisukat ja minihame) pöydän ääressä mutta pöydän alta kuvattuna. Ainahan sitä voi pähkäillä ovatko taltioinnit tekaistuja vai aitoja (toisaalta niinhän naisten hekuman huipuista aina epäillään), mutta sen verran aidosti nytkähtelevät ja alkukantaisia ääniä päästelevät että pirun hyviä näyttelijöitä täytyvät silloin olla.

      Mahdollisuushan on aina tietenkin lähteä aitoja sellaisia metsästämään mutta "saalis" jäisi hyvinkin todennäköisesti vain mahdollisuudeksi ja "metsästysonni" tai menestys vaatisi kovin paljon enemmän vaivaa ja työtä kuin kaksi-kolme hiirennapin klikkausta aiheuttaa. Ja tuskinpa tuolla Pohjolan pakkasyöelämässä samanlaisiin märkämisuihin edes koskaan törmäisi. Ja vaikka törmäisikin joutuisi varmaan heti tyrmätyksi. Niinhän se onkin, miehet iskee ja naiset tyrmää, mutta valitettavasti väkivaltalajit eivät oikein sovi meikäläiselle.

      • tippitappi

        Ja miksiköhän teeveestä ei tule parhaaseen katseluaikaan viikonloppuisin mitään? Koska kanavabossit tuumii että suurin osa katsojista kuitenkin ryyppäämässä ja panemassa, esitetään jotain teletappeja ennemmin kun lapset on kuitenkin kotona.


    • the prisoner

      Koska olen hyvä ihminen. En pysty antamaan naisille tyhjiä lupauksia, jotta saisin seksiä.

    • Ei-nörtti

      Ei kiinnosta lasten mielikuvitussarjat! Aikuiset scifin katsojat on monella tapaa jälkeen jääneitä. Ei ihme että eivät saa naista!

      • Saattaa olla väärä johtopäätös. Hyvälaatuisen scifin katselijat ovat todennäköisesti muita älykkäämpiä, tosin älykkyys ei tunnetusti viehätä naisia, koska ovat itsekin usein älykkyydeltään puutteellisia.

        Siinä olet oikeassa että useimmat scifi-sarjat ovat lapsellisia, mutta mikäli niistä tehtäisiin realistisempia (kuten esim. B5), niin suurin osa ihmisistä pitäisi niitä huonoina.


      • Tähtikelkka
        m36-intj kirjoitti:

        Saattaa olla väärä johtopäätös. Hyvälaatuisen scifin katselijat ovat todennäköisesti muita älykkäämpiä, tosin älykkyys ei tunnetusti viehätä naisia, koska ovat itsekin usein älykkyydeltään puutteellisia.

        Siinä olet oikeassa että useimmat scifi-sarjat ovat lapsellisia, mutta mikäli niistä tehtäisiin realistisempia (kuten esim. B5), niin suurin osa ihmisistä pitäisi niitä huonoina.

        No kyllähän uusimmasta Star Trek-leffasta tuntui kaikki ei-nörtit tykkäävän, mutta se taitaakin johtua siitä että siinä oli vaan efektiä ja räjähdyksiä ääliömäinen rautalankajuoni, teinidraamaa ja hyvännäköiset näyttelijät mahdollisimman vähän edellisistä trekeistä tuttua ns. tekniikkahöpötystä joka olisi mennyt vajaaälyiseltä suurelta kohderyhmältä yli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe