Kuinka usein te värjäätte hiuksenne? ja värjäättekö ihan kampaajalla vai kotona?
itse värjään kotona ja noin 2 kk välein ja rupesin tässä miettimään että onkohan sekin liian usein? kuitenki juuri kasvua tulee noin se 2cm siin ajassa. En haluaisi palata takas vanhaan väriin mutta en myöskään haluisi että hiusten kunto huononee joten kertokaa mielipiteitänne. :)
hiusten värjäys
6
739
Vastaukset
- nipsu53222
Ite värjään kuukauden välein, tosin pakkauksessakin mainitaan että 2 viikkoa - kuukais olis suositeltava värjäysväli, mutta ei tuo värjäily ole ainakaan mulla hiusten kuntoa huonontanut. Niin paljon riippuu siitäkin, miten hoitaa hiuksia.
- hiustenvarjaaja
itse värjään noin kuukauden välein kotona :) pari kertaa olen käynyt kampaajalla, mutta maksaa noin 100 euroa eikä siihen ole ainakaan minulla yleensäkkään rahaa. mun hiusten laatua on kyllä tää värjääminen huonontanut, mutta käytän runsaasti hoitotuotteita niin ei nä nyt ihan niin pahat oo.
- women_83
Hei kaikki jyväskylän ammattitaitoiset kampaajat!
Ajattelin kokeilla onneani tätä kautta, kun etsin itselleni "vaihtari kampaajaa"
Olen itse kosmetologi yrittäjä ja tahtoisin vaihtaa "käsittelyjämme" kampaajan kanssa. Minulla on käytössä 3 hyvää ammattituote sarjaa joista löytyy varmasti sopivat hoidot. Hyvä toimiva diili olisi tavoitteena :) - Luonnollinen.
En värjää lainkaan, koska omat vaaleat hiukseni ovat kauneimmat ja luonnollisimmat. :) Hiukset sattuvat olemaan paljon paremmassa kunnossa ilman värejä. Ei tule juurikasvua ja rahat säästyy. Suosittelen!
- mammunammukkainen
kampaajana täytyy sanoa että itse värjään ainakin sen kerran kuussa,mutta et kai vaan levitä väriä koko hiuksiin? varsinkin kun kaupanvärit on normaalisti aivan liian vahvoja... Eli kunhan levität värin vaan tyveen niin voit värjätä usein.
- wannabe
Hei! Ajattelin värjätä hiukseni kokonaan blondiksi, olen aikaisemmin vaalentanut jo valmiiksi aika vaaleita hiuksiani jollain kevytväreillä. nyt tarkoituksenani on kuitenkin kokonaan blondit hiukset. olen jo ostanut kaupasta väripaketin. haluaisin kuitenkin vähän lisää tietoa kotona blondaamisesta ennen ku värjään. olisikos jollain joitain hyviä vinkkejä / seurauksia kyseisestä aiheesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793