Minulla on kondomi

Naisasialooseri.

Magic merkkinen, jonka viimeinen käyttöpäivä on ollut vuonna 2006 ja kondomien säilymisaika on todella pitkä. Olen saanut sen armeijasta vuonna 2002.

Säilytän sitä symboloimassa äärimmäista pitkän linjan alempitasoisuuttani.

Minulla on myös kondomeita, jotka menevät vanhaksi ensi vuonna, osti niitä kerran baari-illan jälkeen koska luulin saavani kaupunkimme ehkä tunnetuimmalta yh-jakorasialta, mutta erehdyin.

21

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkin voi toimia

      Aina ilmaisen kondomin saatuani olen pukenut sen päälleni runkkaustuokiota varten. Tämä on tapahtunut kolme kertaa ja joka kerta olen muistanut kumin rapistessa, että miten pieni penis minulla onkaan.

    • Mies1985

      Tuo on hienoa.

      Minäkin sain kondomin postissa joskus 15-16-vuotiaana. Se tuli kai jonkinlaisen valistuspaketin mukana.

      • Naisasialooseri.

        Sen valituspaketin nimi oli"kutina jota ei voi raapia"

        Itselleni tuota pakettia ei jostain syystä koskaan postissa tullut, vaikka kaikki kaverit saivat sen. Tosin en sillä mitään olisi tehnytkään, joten ihan oikea kaveri jäi välistä.


      • Sultan ..
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sen valituspaketin nimi oli"kutina jota ei voi raapia"

        Itselleni tuota pakettia ei jostain syystä koskaan postissa tullut, vaikka kaikki kaverit saivat sen. Tosin en sillä mitään olisi tehnytkään, joten ihan oikea kaveri jäi välistä.

        Veditkö sitä yhäriä paljaalla silloin kun nussit sen ekan ja toistaiseksi vikan kerran?


      • Naisasialooseri.
        Sultan .. kirjoitti:

        Veditkö sitä yhäriä paljaalla silloin kun nussit sen ekan ja toistaiseksi vikan kerran?

        Joo, vedin paljaalla. Hänellä ei kuulemma ollut tauteja ja ehkäisykin oli kunnossa.

        Tarkemmin ajateltuna olisi kyllä ollut viisaampi käyttää kumia.


      • Sultan ..
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Joo, vedin paljaalla. Hänellä ei kuulemma ollut tauteja ja ehkäisykin oli kunnossa.

        Tarkemmin ajateltuna olisi kyllä ollut viisaampi käyttää kumia.

        Oliko se paneminen sellaista kun olit sen kuvitellut olevan?

        Entä kun nykyisin runkkaat, niin muisteletko silloin yhäri panoa vai onko muunlaiset fantasiat?


      • Hämärän rajoilta
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sen valituspaketin nimi oli"kutina jota ei voi raapia"

        Itselleni tuota pakettia ei jostain syystä koskaan postissa tullut, vaikka kaikki kaverit saivat sen. Tosin en sillä mitään olisi tehnytkään, joten ihan oikea kaveri jäi välistä.

        Hämmentävää, minulle kävi samoin. Kuulin tuollaisesta paketista myöhemmin koulussa, itse en koskaan sellaista saanut. Kai kyse on vain silkasta sattumasta, vaikka nwohavaintoja-blogin pitäjä luultavasti löytäisi tästäkin jonkinasteisen salaliiton, äärimmäisen tarkkailun ja kontrolliyhteiskunnan todisteita. "ATM:lle ei pidä annettavan sitä mikä ATM:lle ei kuulu!"


      • Ei meidän poika ...
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Hämmentävää, minulle kävi samoin. Kuulin tuollaisesta paketista myöhemmin koulussa, itse en koskaan sellaista saanut. Kai kyse on vain silkasta sattumasta, vaikka nwohavaintoja-blogin pitäjä luultavasti löytäisi tästäkin jonkinasteisen salaliiton, äärimmäisen tarkkailun ja kontrolliyhteiskunnan todisteita. "ATM:lle ei pidä annettavan sitä mikä ATM:lle ei kuulu!"

        Et saanut sitä postitusta, koska äitisi piilotti sen.


      • Naisasialooseri.
        Sultan .. kirjoitti:

        Oliko se paneminen sellaista kun olit sen kuvitellut olevan?

        Entä kun nykyisin runkkaat, niin muisteletko silloin yhäri panoa vai onko muunlaiset fantasiat?

        Ei ollut kummoista humalassa paneminen. Ja sitä panoa en kyllä muistele vaan on ihan muunlaiset fantasiat.

        Olin kyllä aina kuvitellut, että seksi on oikeastikin kuin elokuvissa tai pornoleffoissa.


      • t42 gyg
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sen valituspaketin nimi oli"kutina jota ei voi raapia"

        Itselleni tuota pakettia ei jostain syystä koskaan postissa tullut, vaikka kaikki kaverit saivat sen. Tosin en sillä mitään olisi tehnytkään, joten ihan oikea kaveri jäi välistä.

        Itselleni tuota pakettia ei jostain syystä koskaan postissa tullut, vaikka kaikki kaverit saivat sen.


        Jos vanhempasi veivät sen?!!


    • ihmettelen sua

      Eikö armeijassa ollut inhottavaa olla kun kaikki muut puhuivat kuitenkin avoimesti seksijutuista ja omista seurustelusuhteistaan? Miksi edes halusit mennä ja käydä armeijan, kun luultavasti tiesit jo sen miten kokeneita kaikki muut ovat noissa seurustelujutuissa?

      Sivarissa tai totaalikieltäytyjänä olisit varmaan päässyt helpommalla ainakin näiden juttujen osalta. Vai oliko sulla joku tietty velvollisuus ja kunnia osallistua isänmaan puolustukseen?

      • Naisasialooseri.

        Kyllä meidän yksikössä AT-miehiäkin riitti. Ja varsinaisia panomiehiä ei tainnut olla yhtään, ainakaan panemisesta ei juuri puhuttu. Suurin osa oli KT-miehiä ja he keskenään puhuivat seksistä tyyliin, olisipa jo lomat niin saisi pillua.

        Naapuriyksikössä oli YT-miehiä ja sivukorvalla kuulin kun yksikin kertoi, että nussimiseksihan se aina menee kun jonkun naisen kanssa ovat liikenteessä.

        Viimeiset panojutut kuulin kun varusteita palautettiin ja yksi toisen yksikön kaveri kertoi P/S kokemuksistaan kun hän oli kasiluokalla ja toinen kaveri kyseli vieressä, että panitko perseeseen.

        Yllättävän vähän kuitenkin panojuttuja kuuli. Meidänkin tuvan koostumus p-kauden jälkeen oli 5 AT-miestä ja kolme KT-miestä, joista heistäkin yksi ei ollut silloin parisuhteessa. Eli todella hyvin joukkoon sovelluin, ei tullut yhtään ulkopuolinen olo.


      • Mistäs tiedät
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Kyllä meidän yksikössä AT-miehiäkin riitti. Ja varsinaisia panomiehiä ei tainnut olla yhtään, ainakaan panemisesta ei juuri puhuttu. Suurin osa oli KT-miehiä ja he keskenään puhuivat seksistä tyyliin, olisipa jo lomat niin saisi pillua.

        Naapuriyksikössä oli YT-miehiä ja sivukorvalla kuulin kun yksikin kertoi, että nussimiseksihan se aina menee kun jonkun naisen kanssa ovat liikenteessä.

        Viimeiset panojutut kuulin kun varusteita palautettiin ja yksi toisen yksikön kaveri kertoi P/S kokemuksistaan kun hän oli kasiluokalla ja toinen kaveri kyseli vieressä, että panitko perseeseen.

        Yllättävän vähän kuitenkin panojuttuja kuuli. Meidänkin tuvan koostumus p-kauden jälkeen oli 5 AT-miestä ja kolme KT-miestä, joista heistäkin yksi ei ollut silloin parisuhteessa. Eli todella hyvin joukkoon sovelluin, ei tullut yhtään ulkopuolinen olo.

        Miten sä muka pystyt/osaat luokitella kymmenien eri miesten joukosta sen, että ketkä on ATM-miehiä ja ketkä mitäkin tasoa? Tuskin siellä intissä ketkään kertovat siitä jos eivät ole naisia saaneet ja varmaan monet niistä KTM tai YTM-miehistäkin saattavat olla kokemattomia tai ainakin liioitelleet näitä omia seksikokemuksiaan.

        Pelkkiin puheisiin kun ei ole aina uskomista, kun niissä usein liioitellaan varsinkin tollaisissa paikoissa joissa sitä kokemattomuutta ei hyvällä katsella, kuten armeijassa.


      • Naisasialooseri.
        Mistäs tiedät kirjoitti:

        Miten sä muka pystyt/osaat luokitella kymmenien eri miesten joukosta sen, että ketkä on ATM-miehiä ja ketkä mitäkin tasoa? Tuskin siellä intissä ketkään kertovat siitä jos eivät ole naisia saaneet ja varmaan monet niistä KTM tai YTM-miehistäkin saattavat olla kokemattomia tai ainakin liioitelleet näitä omia seksikokemuksiaan.

        Pelkkiin puheisiin kun ei ole aina uskomista, kun niissä usein liioitellaan varsinkin tollaisissa paikoissa joissa sitä kokemattomuutta ei hyvällä katsella, kuten armeijassa.

        No muutama oli sellainen ihan selvä tapaus. Esim. Meidän ryhmässä p-kaudella ollut silmälasipäinen pieni ja pienimunainen nörtti, joka ei koskaan puhunut mitään ja oli muutenkin epäsosiaalinen ja lopettikin intin muutaman viikon jälkeen.
        Selkeä ATM siis. Ja toinen oli noin 50 kiloa ylipainoa omaava mies ja yksi oli finninaamainen ruma tietokonenörtti. Ja AT-miehet tunnisti myös siitä, etteivät he koskaan puhuneet mitään naisista ja seksistä.

        Ja eivät ne KT-miehet mitään kokemattomia olleet jos kerran parisuhteessa ja kihloissakin monet olivat. Yksi oli myös tulossa isäksi ja laskettu aika oli juuri loppusodan aikaan ja hän pääsi luistamaan siitä. Ja valapäivänä myös näin heidän naisiaan kun kävivät vierailulla.

        YT-miesten kokemukset tietty saattoivat olla liioiteltuja, mutta uskon kyllä heidän puhuneen suurimmaksi osaksi totta. Armeija kun ei ole myöskään sellainen paikka jossa on kiva jäädä kiinni tuollaisista asioista valehtelemisesta.

        Ja kun on ihmisten kanssa tekemisissä 24/7 yhdeksän kuukautta niin kyllä heidät oppii tuntemaan ja sitä kautta arvioimaan heidän tasojaan.


      • Naisasialooseri.

        Kyllä sivareista ja totaaleistakin löytyy kokeneita miehiä, totaaleista varsinkin kun ovat monesti sellaisia rebel-hippejä.

        Tunnen kaksi sivaria, joista toinen on YTM, joka on suhteessa nätin naisen kanssa ja toinen AKTM, joka on suhteessa vähemmän viehättävän naisen kanssa.

        Se YTM on myös rokkijätkä ja yliopisto-opiskelija. AKTM on tietokonenörtti.


      • valehdella voi myös
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        No muutama oli sellainen ihan selvä tapaus. Esim. Meidän ryhmässä p-kaudella ollut silmälasipäinen pieni ja pienimunainen nörtti, joka ei koskaan puhunut mitään ja oli muutenkin epäsosiaalinen ja lopettikin intin muutaman viikon jälkeen.
        Selkeä ATM siis. Ja toinen oli noin 50 kiloa ylipainoa omaava mies ja yksi oli finninaamainen ruma tietokonenörtti. Ja AT-miehet tunnisti myös siitä, etteivät he koskaan puhuneet mitään naisista ja seksistä.

        Ja eivät ne KT-miehet mitään kokemattomia olleet jos kerran parisuhteessa ja kihloissakin monet olivat. Yksi oli myös tulossa isäksi ja laskettu aika oli juuri loppusodan aikaan ja hän pääsi luistamaan siitä. Ja valapäivänä myös näin heidän naisiaan kun kävivät vierailulla.

        YT-miesten kokemukset tietty saattoivat olla liioiteltuja, mutta uskon kyllä heidän puhuneen suurimmaksi osaksi totta. Armeija kun ei ole myöskään sellainen paikka jossa on kiva jäädä kiinni tuollaisista asioista valehtelemisesta.

        Ja kun on ihmisten kanssa tekemisissä 24/7 yhdeksän kuukautta niin kyllä heidät oppii tuntemaan ja sitä kautta arvioimaan heidän tasojaan.

        Ei varmaan olisi kiva jäädä kiinni valehtelusta, mutta miten siitä muka voisi jäädä kiinni armeijassa, kun tuskin siellä ketkään pääsevät ottamaan selvää kenenkään seksielämästä ja parisuhdejutuista. Aivan hyvin sitä voi kertoa intissä seurustelleensa joskus ennen armeijaan menoa, eikä sitä tarvitse mitenkään todistella, kun miten nyt joku tai kukaan tollaisista voisi mitenkään selvää ottaa.


    • ikisinkku36

      miullakin on kondomi. se vanhenee vasta v 2013 et aikaa on vielä...

      • Naisasialooseri.

        ATM, jolla on kondomi on kuin kuuro jolla on i-pod


    • Mullakin tuli kans semmonen aikoinaan, mut vanhaksihan se on menny ajat sitten. Sit jotain kautta tuli kans joku toinen myös, mutta sekin on jo vanhaksi mennyt kolmisen vuotta sitten. Itte en oo hankkinut niitä koskaan, kun mitäpä sitä hankkii kun ei oo naistakaan? Aivan ei se kannata turhuuteen pistää rahaa, kun ei niitä tule koskaan käytettyäkään.

    • Myötähäpeä

      Ootteko OIKEESTI näin surullisisa tapauksia?!Hävettää teidän puolesta:(

      • Naisasialooseri.

        Olemme oikeasti ja vielä myönnän sen häpeliemättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe