Kertominen toisille meistä

Juippii

Mitäs luulette miks tyttöystävä ei kerro kavereilleen että sillä on poikaystävä. On vaan kertonut niinku läheisille kavereilleen. Siis suurin osa hänen kavereistaan on jätkiä ja siis varmaan lähes kaikki ei tiiä että hänellä on poikäystävä. Erityisesti hänellä on yksi kaveri jonka kanssa hän tekstailee päivittäin ja puhuu välillä, ja siis se jätkä on kiinnostunut tyttöystävästäni enemmän (haluisi seurustella ja sillee). Muija on vaa sanonu ei haluu mainostaa ja turhaa kertoo et sil on jätkä ja sillee jotaenki.

5

190

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtaako tyttöystäväsi olla tosimielellä kanssasi.
      Silloin kun tunne on aito, sitä haluaa kuuluttaa koko maailmalle ja näyttäytyä yhdessä tämän rakkaansa kanssa.

Et kertonut, miten kauan olette yksissä olleet ja asutteko kentien yhdessä?

• Juippii

Olla yhes oltu joku yli 7kk ja ei asuta yhes. Mut sanoo ´jatkuvasti rakastamansa mua ja kaikkee tommost yleensä mitä sanotaa.

• Vanhus

Vaikutatte ihan mukuloilta vielä?

Tyttö on epävarma, siinä se. Tuskin tulee kestämään, eikä tarvitsekaan.
      Kyllä se oikeakin tulee aikanaan jos on tullakseen. Tunteita ei voi pakottaa, ei toisen eikä omia.

Eläkää ja nauttikaa nuoruudestanne, vanha ja vakava ehtii olla, liikaakin!

• 3244441

En ole minäkään omasta seurustelustani kenellekään mainostanut.

Miksi sen pitää olla niin iso asia?

• Juippii

Siisa pääasias haluun et hän kertoo vaan sille yhelle jätkälle et sil on poikaystävä, ku se jätkä tekastailee kokoajan ja kertoo et kuinka ihana oot ja oon kiinnostunu susta ja sul on ihanat silmät ja tollee, nii häiritsee vaa tommonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe