Kärsimättömyys

kärsimättömät

Kuinka paljon kärsit kärsimättömyydestä? Haluatko yleensä saada vastauksen heti esim. sähköpostiin, tekstariin jne. Mitä, jos joku ei vastakaan kuin vasta seuraavana päivänä tai päivien päästä? Miten suhtaudut?

Miten toimit itse viestitellessäsi? Vastaatko tärkeimmille/läheisimmille heti vai vasta seuraavana päivänä? Muuttuuko tilanne, kun on kyse kavereista, kumppanista, mahd. ihastuksesta jne. ? Missä järjestyksessä vastaat?

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      .

    • Hyvin vaihtelevasti. Joskus jaksan heti ja toisinaan en jaksa ollenkaan. Suhtaudun muihin kuin itseeni, joskus jaksaa ja joskus ei. Rakastan ihmisiä jotka ovat säntillisiä. Palvon heitä, koska haluaisin olla samanlainen :) En ole kuitenkaan, joten en ymmärrän hyvin itseni laisia. Vastaan siinä järjestyksessä, mika akuutein ja mihin ehdin. Mihin ehdin, kuvaa parhaiten minua. Miksi aikaa on niin vähän :\

    • mä olen miss kärsimätön niin monessa asiassa, et huh huh. Kyllä se vastaus pitäis saman päivän aikana ainakin tulla. En tee eroa kenestä on kyse.

      Mä vastaan heti kun viestin huomaan ja kädet on vapaat näpyttelyyn. Mikä useimmiten on aikas heti. Jos en heti vastaa, ni unohdan koko jutun ja luulen jo vastanneeni.

    • minäki osaan olla kyllä niin kärsimätön että.. kaiken pitäis tapahtua nyt ja heti.. ja tietty siinä ärsyyntyy jos ei saa vastausta, sitähän varten ne puhelimetki on että vastataan! saa sitte itekseen puhista jos ja kun ei mitään kuulukkaan. muutenki oon aina että jokojokojoko.

      pyrin vastaamaan ihmisestä riippumatta heti ellei se viesti oo joku ihan turhanpäivänen heimitäkuuluu -viesti. voiko ollakkaan typerämpää kysymystä? tai sitte jos tulis enemmänki tekstiä niin vastaan sitte myöhemmin enemmän ajan kans.

      • tai no.. nimimerkillä en ikinä jaksa vastata puheluihin.com :D


    • HÄIRIÖTILA

      JOS ONGELMASI ON VAKAVA SAIRASTAT LUULTAVASTI ADD:tä TAI ADHD:tä!!!!

    • Mulla on nykyään lehmän hermot etenkin viestittelyjä kohtaan. Suurimman osan elämäänihän olen elänyt ilman kännyköitä ja nettiä, joten ei kymmenen vuotta elämästä vielä ole mua sellaiseksi ole muuttanut että muut ihmiset tarvitsisi olla aina tavoitettavissa. Mun ennakko-oletus on aina, että mulle vastataan sit kun ehditään, kun on sopiva hetki. Oli se sitten tänään, huomenna tai viikon päästä. Jos on kyse työasiasta, klikkaan "kuittaa kun olet lukenut viestin", jos asia on minusta kiireellinen.Jos joku joka yleensä heti vastaa viesteihin, ei vastaakaan, esim. äitini, saatan vähän ihmetellä. Sit taas tunnen monta kaveria, jotka pitää paljon puhelinta äänettömällä (esim. lasten nukuttamisten takia) ja joskus se puhelin myös unohtuu loppupäiväksi siihen tilaan. Ja jotkut ei edes katso sähköpostia usein, ainakaan päivittäin.

      Itse pyrin vastaamaan melko nopeasti, ihan sen takia, että unohdan muuten vastata. Työasioissa etenkin koen, että se kuuluu asiaan.Silloin meinaa mennä hermo, jos joku olen luvannut jollekin kolmannelle osapuolelle kertoa asiasta, eikä toinen klikkaa edes lukeneensa viestiä. Silloin saatan soittaa perään.

      Ei ole mitään järjestystä, miten vastaan. Nopeasti yritän vastata, mutta välillä en huomaa viestiä, puhelimessa tai netissä. Lähimmät tietää milloin pidän puhelinta äänettömällä (mm. työtilanteissa) joten he ymmärtävät, miksi tekstariin ei heti tule vastausta.

    • kärsimättömyyteen

      Olen opetellut viivyttelemään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe