elikkäs, oon ihastunu yhtee tyttöö kaverin kaverii jonka kans oon puhunu aika paljo tutustumise jälkee ja ollaa käyty leffassaki, mut mitä mä nyt teen? tytön kans nähää ainaski kerra viikos koska sama harrastus. NII ET MITÄ MUN NYT KANNATTAA TEHÄ?? kiitti jo etukätee :3
Vastaukset 3
- sfagryhgjhdhf
älä mieti, älä ota paineita ja relax... Öö sinun pitää antaa pientä osviittaa että olet kiinostunut häneen. siis pientä vain.. mutta jos ei onnistu tai halua tehdä tätä niin sekin on oikein.. kandee pyytää vaikka harrastuksen jälkeen tyttöä että haluaako lähteä nytten joku päivä kahville.
- R-S
No seur.kerran kun näette ..........niin vie tulevana ystävänpäivän kunniaksi tyttö
kahville leivosten kera tai sitä mitä hän haluaa tehdä ( tanssia ehkä seur.kerran
ym.) niin ja jos harrastus on sama ..........pyydä se vaik makutuomariksi harrastus
vaatteita shoppailemaan.
Ja ole rento ja ystävällinen ja plussaa olisi että olisit kohteliaskin.
Siintä tytöt pitävät ........
Älä ole liian tunkeileva, että tyrkytät itseäsi.
Onnea !- rakastunut
juuuh, sovittii just tytön kans et käytäis yhessä hiihtämäs n. 3kertaa viikos ni eiköhä siinä sitte jossai lomassa ehdi jotain vihjasemaa tai/ja kyselemää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508