Apua Pelkurille

vjvjvj

Hei!!! Olen ihastunut työpaikallani olevaan parivuotta minuavanhempaan naiseen minä (23) enkä tiedä miten edetä. En saa minkäänlaisia signaaleja, että hän pitäisi minusta. Olen pyytänyt häntä fb kaveriksi eikä hän tätä kutsua ole hyväksynyt vieläkään. Tauoilla kyllä tulee seuraani istumaan paitsi jos on muita hänen osaston väkeä paikalla. Hänestä huomaa kyllä, että on ujo vaikkei olekkaan hiljainen. Itse olen myös ujo vaikka sitä ei välttämättä huomaa. Eli keskustelu sujuu kyllä. Mitenkä siis saan tietää pitääkö hän minusta? Hän kyllä VARMASTI tietää, että minä pidän hänestä. Eli mitä pitäisi tehdä. Mennä kahvitauolla hänen vastapäätä istumaan ja tuijottaa suoraan silmiin kunnes saa jotain irti? Vai kahdenkesken ollessa yrittää löytää rohkeutta kysyä sitä häneltä, jota yritetty jo monta kertaan, mutta sanat ei tule ulos.
Vai olenko antanut itsestäni taas liian kylmän ja ilkeän kuvan ja hänestä on vain hyvä pysyä ''työpaikkatuttuina'' vaikka karhu on oikeasti nalle. Jos saisi apua tai vinkkejä niin kiitos, vaikka rohkeutta tässä haetaan kunnes menen taas hänen eteen ja paineet lisääntyy.

6

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus täs

      Mikä on hänen asemansa työpaikalla? Kokemus kertoo, että tuollaiset romanssit voivat saada hommissa varsin raadollisia piirteitä etenkin jos iskee epäilys, että siksi jotakuta suositaan.

      Entäs jos hänellä on jo joku?

      • vjvjvj

        Hän on kassatyöntekiä ja sinkku, sen verran olen saanut selville ja ihan hyvin ollaan tutustuttu muuten ja kuten tossa jo sanoin, että en tiedä pitääkö hän minusta ja niitä signaaleja yritän metsästää. Eenkä menis nyt väittämään, että menisi raadolliseksi. Olen sentään hyvä ihminen


      • Mies24v
        vjvjvj kirjoitti:

        Hän on kassatyöntekiä ja sinkku, sen verran olen saanut selville ja ihan hyvin ollaan tutustuttu muuten ja kuten tossa jo sanoin, että en tiedä pitääkö hän minusta ja niitä signaaleja yritän metsästää. Eenkä menis nyt väittämään, että menisi raadolliseksi. Olen sentään hyvä ihminen

        Eiköhän tuo selviä onko kiinnostunut, kun kysäisee lähtemään ulos joskus. Miksi haaskata aikaa asian miettimiseen ja pikkuviestien tulkintavirheiden mahdollistamiseen? Jos ei lähde, niin asia tulee selväksi. Uutta matoa koukkuun. Jos lähtee, niin onpahan enemmän päiviä jäljellä elämässä siihen tutustumiseen ja mahdolliseen yhdessäoloon. Jos suoruudesta ja rohkeudesta sakottaa, niin olen pahoillani.


    • jatkovastaus

      Ei sun kohdaltas. Viittaus oli siihen minkä olen nähnyt jos alempi on ylemmän kaa suhteessa se menee helposti silloin siten. Vaikka mitään erikoisetuja ei kumpikaan saisi jotkut voi luulla. Tiedät ihmiset kyllä.

      Tuo signaalijuttu on vaikeampi toisaalta. Onko hän kaikille sellainen vaiko vain sinulle?

      • vjvjvj

        Mitä nyt olen huomannut niin kaikkienkanssa aikalailla samanlainen, paitsi tottakai niiden parhaiden kavereiden seurassa


    • LK

      Minä tulkitsisin tuon niin että ei ole kiinnostunut noilla aloitusviestin tiedoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe