mitä tehdä?

winnie the pooh

hei vaan kaikki lukiat kysyisin tälläiseen asiaan neuvoa kun että olen sanonut miehelle monta kertaa että olisi vain yhden naisen kanssa kerrallaan kun jäi minulle jo ajat sitten kiinni pettämisestä ja en tiedä pystynkö antamaan hänelle anteeksi kun on koko ajan tekemisissä myös tämän kanssa kenen kanssa jäi minulle kiinni eikä hän anna minulle tilaa miettiä tai järjestellä ajatuksiani kun tahtoisin olla nyt hetken yksin ja en tajua että miksi mies jatkaa valehtelua vielä tämänkin jälkeen? eikä minulla siis saa olla ketään muuta olen ihan ymmälläni mitä ihmettä tämä mies oikeen tahtoo minusta mielestäni jos rakastaa toista niin silloin pitäisi myös osata ajatella toisen ihmisin parasta neuvokaa mua joku....

1

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ae'fp'faow,fefejf

      Ehdottomasti otat nyt heti oman tilan. Se, että jos sun mies viettää aikaa, ihan sama mitä aikaa sen naisen kanssa, on ehdottoman törkeätä sua kohtaan. Ihan sama onko töissä missä on. Hän teki oman valinnan pettäessään sua.

      Jos mies valehtelee sulle päin naamaa edelleen, hän ei ilmeisesti osaa olla rehellinen, se ei ole sun vastuulla. Etkä voi sitä korjata, jos toinen on jo valmiiksi epärehellinen.

      Tuo mies haluaa nyt valitettavasti itsekkäästi omistaa sut. Mulla oli vastaava seurustelusuhde, on kaksi eri asiaa olla mustasukkainen ja olla rehellisessä parisuhteessa ja rakastaa, KUIN pettää ja yrittää omistaa toista. Eli on syytä osata tällämiehelläsi tulkita omien tekojen ja sanojen vääryys.

      Itse seurustelin ja koin erittäin viehättäväksi sen, että mies oli vilpittömästi mustasukkainen, ja olin myös hänestä, mutta kun hän ehdotti vapaata suhdetta, ja murskasi ja rikkoi koko rakkauskuvion meidän välillä, ja hetken aikaa kelasin, että tuota hänen mustasukkaisuutta ja olin siitä otettu, mutta nyt sillä ei enää ole merkitystä, koska välittäminen itselleni tarkoittaa ihan eriä asiaa, se ei siis ole pettämistä. Jokainen osaa kontrolloida itsensä, ja tietää mitä voi menettää, jos on oikeasti tietoinen omasta rakkaudestaan toista kohtaan, sen tuntee sisällä koko ajan, silloin sitä ei tee! Ja omaa rakastaan myös ajattelee, tuo on tekopyhyyttä mitä tuo miehesi harrastaa sua kohtaan juuri tuossa mitä kerroit viestissäsi.

      Hoksasin vasta nyt, että tämä oli tosi vanha viesti. Mutta laitan tämän silti tähän, ehkä joku muu saa apua tuosta, vastaavaan tilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe