kumpaa arvostatte enemmän ipf vai pro kisoja
ipf vai pro
4
225
Vastaukset
- RAW-Power
No varmasti vahvoja sällejä on liitossa kuin liitossa. Mutta, onhan se pro-puolella mennyt täysin naurettavaksi touhu. Ensinnäkin monoloft- tulisi kieltää ensimmäisenä. Kyllä se kuitenkin pitää itse saada liikuteltua ne painot pois telineistä. Lisäksi aina arvostellaan sumotyylin-vetäjiä. Pro-puolen kyykythän on ihan yhtä leveitä ja kyllä se kyykyssäkin auttaa nostokulmiin kun leventää jalka-asentoa. Puoletkaan pro-nostajista ei pääsisi asentoon ilman monoliftiä. varustepelleily molemmissa liitoissa aika pitkällä. Toki pro-puoli vetää tässäkin spedeilyssä pidemmän korren.
Mutta eniten arvostan IPF puolella tehtyjä RAW-tuloksia. Niissä kisoissa saadaan todella selville se OIKEASTI vahvin kaveri. - Pikku-A
Mää olen kääntymässä IPF:n raakanostamisen puoleen. Vyö, polvilämppärit, ja käsisiteet riittää hyvin treeneissäkin-miksei kisassakin siis.
Säännöt ovat nyt sääntöjä-sen liiton säännöillä nostetaan, minkä liiton kisoissa ollaan, sehän on selvä. Menee aika tasan, jos PRO-puoli tuntuu olevan kyykyssä pyllistysten mekka, niin vastaavasti IPF-puolella nipotetaan pikku jutuista ihan liikaa.
Enemmän arvostan IPF-puolen tonnia, kuin pro-puolen.
Joten: IPF - 678hgf
pro on näyttävämpi laji ku tanko aina täynnä rautaa
- naisten naurattaja
onhan se nyt valitettava totuus ettei pro-pelleilyä arvosta kukaan muu kuin pro-nostajat itse. kyllä se vaan jostain kertoo että pakkotoistollakin nousee paskamyrsky aina kun linkitetään pro-videoita. pyllistys on pyllistys vaikka rautaa olisi 600 kiloa tangossa.
ipf on paljon lähempänä "oikeaa" urheilua ja varsinkin kunhan ipf.än raw-kisat saadaan nyt kunnolla pyörimään niin voimanosto tulee kokemaan selkeän noususuhdanteen.
terveisin
teppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841