ipf vai pro

dfghj852

kumpaa arvostatte enemmän ipf vai pro kisoja

4

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAW-Power

No varmasti vahvoja sällejä on liitossa kuin liitossa. Mutta, onhan se pro-puolella mennyt täysin naurettavaksi touhu. Ensinnäkin monoloft- tulisi kieltää ensimmäisenä. Kyllä se kuitenkin pitää itse saada liikuteltua ne painot pois telineistä. Lisäksi aina arvostellaan sumotyylin-vetäjiä. Pro-puolen kyykythän on ihan yhtä leveitä ja kyllä se kyykyssäkin auttaa nostokulmiin kun leventää jalka-asentoa. Puoletkaan pro-nostajista ei pääsisi asentoon ilman monoliftiä. varustepelleily molemmissa liitoissa aika pitkällä. Toki pro-puoli vetää tässäkin spedeilyssä pidemmän korren.

Mutta eniten arvostan IPF puolella tehtyjä RAW-tuloksia. Niissä kisoissa saadaan todella selville se OIKEASTI vahvin kaveri.

• Pikku-A

Mää olen kääntymässä IPF:n raakanostamisen puoleen. Vyö, polvilämppärit, ja käsisiteet riittää hyvin treeneissäkin-miksei kisassakin siis.

Säännöt ovat nyt sääntöjä-sen liiton säännöillä nostetaan, minkä liiton kisoissa ollaan, sehän on selvä. Menee aika tasan, jos PRO-puoli tuntuu olevan kyykyssä pyllistysten mekka, niin vastaavasti IPF-puolella nipotetaan pikku jutuista ihan liikaa.

Enemmän arvostan IPF-puolen tonnia, kuin pro-puolen.

Joten: IPF

• 678hgf

pro on näyttävämpi laji ku tanko aina täynnä rautaa

• naisten naurattaja

onhan se nyt valitettava totuus ettei pro-pelleilyä arvosta kukaan muu kuin pro-nostajat itse. kyllä se vaan jostain kertoo että pakkotoistollakin nousee paskamyrsky aina kun linkitetään pro-videoita. pyllistys on pyllistys vaikka rautaa olisi 600 kiloa tangossa.

ipf on paljon lähempänä "oikeaa" urheilua ja varsinkin kunhan ipf.än raw-kisat saadaan nyt kunnolla pyörimään niin voimanosto tulee kokemaan selkeän noususuhdanteen.

terveisin

teppo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1818
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1409
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1193
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      160
      1089
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1026
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      1024
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      946
    9. 71
      924
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      871
    Aihe