Venäjän huijariprofiili tehdas

Mies, lue ja säästä

Venäjällä on ilmeisesti iso tehdas jossa koko ajan tehtaillaan huijariprofiileita.
Luulen että siellä on useita kymmenia ihmisiä töissä. Käytetään samoja lauseita ja samoja sanontoja, hymiöitä on sama määrä.. hymiöt ovat persoonallisia ja kukin laittaa erimäärän niitä.

Kuvista näkee kuinka profiilit on luotu samasta lähteestä.
Tai pikemminkin kuvatiedoston nimestä. Jokaisella on omintakeinen tapa nimetä kuvat.

Mitä sanotte näistä

x_c014f808.jpg (46.4 Kt)
x_542a8f08.jpg (125.8 Kt)

Ihmeen samantyylinen tiedosto ollakseen kahden eri ihmisen kuviksi erivuosina ja erikaupungeista tehdyksi. Kolmaskin nainen lähettisamantyylisiä tiedostoja.. Eipä ole vaikea arvata huijariksi.. Nyt usein mielenkiinnolla aloitan kirjoittelun nähdäkseni ovatko laiskoja nimeämään kuvia erikseen ja näkyvät olevan. Joskus saatetaan nimetä kuva esim holiday, mutta samalta tyypiltä tulee usein x_ kuviakin

Tiedoston pituudesta päätellen kuvat ei olisi ihan heti loppumassa.

Kantsii kiertää kaukaa..

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituryssät665

Kyllä, tämä on ihan totta!

Siellä on varmaan johdossa "pomo" sen niminen henkilö, kuin IGOR!

• Varovaan

Jokaisessa venäläisessä deittipalvelussa on näitä huijareita. Osa naisista on toki aitoja, mutta valitettavan todennäköistä on törmätä huijariin. Niillä on käytössä nettikamerat, kännykät ja omat työntekijät syötiksi, jotka esittää muka oikeita, kumppania etsiviä naisia. Lirkuttelevat sinut pyörryksiin ja sitten kun olet ihastunut, rupeavat pyytelemään rahaa, ties mihin tarkoituksiin.

• usuiyargbjs

Nyt yksi Yuliya pommittaa kirjeillä ka kiittelee saamastaan postista, vaikken edes vastaa hänelle. kaksi eri postia käytössä ja sen verran hämäännyin että itsekkin kirjoitin kahdella postilla hänelle.Koitin sanoa että olemme sama henkilö riittää kun yhteen postiin kirjoitat. Taitaa olle eri henkilöt kirjoittamassa toiseen postiin, kun ei ymmärrä yhtäläisyyttä?? Eikä suomea vaikka asiasta hänelle mainitsin. Kiittelee kirjeista vaikken ole viikkoon hänelle kirjoittanut, hän kirjoittaa päivittäin Miksi se kirjoittaa nimensä Y:llä vaikkei heillä ole koko kirjainta käytössä

Yuliya Aleksandrovna ([email protected]) toinen hänen posteistaan

Hei rakas ystava .Mita kuuluu? Ensiksi haluan sanoa, etta olette erittain houkutteleva mies. Kun luin kirjeen, tunnen suurta iloa. Minulle se on aina surullista, kun kirje tulee loppu. Haluan saada enemman kirjeita sinulle. Tanaan loydan itseni yksi idea. Olen aina pitanyt sinua. On mukava minulle. Tama paras osa elamaani. Heraan aamulla ja heti ajattelen sinua. Olen iloinen, etta minulla on ystava ulkomailla. Tama on hyvin epatavallinen tunne. Olen mielellani kommunikoida kanssasi. Toivottavasti pidat minua joskus? Tanaan olen taas paljon tyota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe