Venäjän huijariprofiili tehdas

Mies, lue ja säästä

Venäjällä on ilmeisesti iso tehdas jossa koko ajan tehtaillaan huijariprofiileita.
Luulen että siellä on useita kymmenia ihmisiä töissä. Käytetään samoja lauseita ja samoja sanontoja, hymiöitä on sama määrä.. hymiöt ovat persoonallisia ja kukin laittaa erimäärän niitä.

Kuvista näkee kuinka profiilit on luotu samasta lähteestä.
Tai pikemminkin kuvatiedoston nimestä. Jokaisella on omintakeinen tapa nimetä kuvat.

Mitä sanotte näistä

x_c014f808.jpg (46.4 Kt)
x_542a8f08.jpg (125.8 Kt)

Ihmeen samantyylinen tiedosto ollakseen kahden eri ihmisen kuviksi erivuosina ja erikaupungeista tehdyksi. Kolmaskin nainen lähettisamantyylisiä tiedostoja.. Eipä ole vaikea arvata huijariksi.. Nyt usein mielenkiinnolla aloitan kirjoittelun nähdäkseni ovatko laiskoja nimeämään kuvia erikseen ja näkyvät olevan. Joskus saatetaan nimetä kuva esim holiday, mutta samalta tyypiltä tulee usein x_ kuviakin

Tiedoston pituudesta päätellen kuvat ei olisi ihan heti loppumassa.

Kantsii kiertää kaukaa..

3

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituryssät665

      Kyllä, tämä on ihan totta!

      Siellä on varmaan johdossa "pomo" sen niminen henkilö, kuin IGOR!

    • Varovaan

      Jokaisessa venäläisessä deittipalvelussa on näitä huijareita. Osa naisista on toki aitoja, mutta valitettavan todennäköistä on törmätä huijariin. Niillä on käytössä nettikamerat, kännykät ja omat työntekijät syötiksi, jotka esittää muka oikeita, kumppania etsiviä naisia. Lirkuttelevat sinut pyörryksiin ja sitten kun olet ihastunut, rupeavat pyytelemään rahaa, ties mihin tarkoituksiin.

      • usuiyargbjs

        Nyt yksi Yuliya pommittaa kirjeillä ka kiittelee saamastaan postista, vaikken edes vastaa hänelle. kaksi eri postia käytössä ja sen verran hämäännyin että itsekkin kirjoitin kahdella postilla hänelle.Koitin sanoa että olemme sama henkilö riittää kun yhteen postiin kirjoitat. Taitaa olle eri henkilöt kirjoittamassa toiseen postiin, kun ei ymmärrä yhtäläisyyttä?? Eikä suomea vaikka asiasta hänelle mainitsin. Kiittelee kirjeista vaikken ole viikkoon hänelle kirjoittanut, hän kirjoittaa päivittäin Miksi se kirjoittaa nimensä Y:llä vaikkei heillä ole koko kirjainta käytössä

        Yuliya Aleksandrovna ([email protected]) toinen hänen posteistaan

        Hei rakas ystava .Mita kuuluu? Ensiksi haluan sanoa, etta olette erittain houkutteleva mies. Kun luin kirjeen, tunnen suurta iloa. Minulle se on aina surullista, kun kirje tulee loppu. Haluan saada enemman kirjeita sinulle. Tanaan loydan itseni yksi idea. Olen aina pitanyt sinua. On mukava minulle. Tama paras osa elamaani. Heraan aamulla ja heti ajattelen sinua. Olen iloinen, etta minulla on ystava ulkomailla. Tama on hyvin epatavallinen tunne. Olen mielellani kommunikoida kanssasi. Toivottavasti pidat minua joskus? Tanaan olen taas paljon tyota.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe