Hei,
Onko kokemuksia ko. valmisteista?
Mulla lähtee kokeiluun molemmat. Linkkailen kokemuksia blogin muodossa tai täällä pian.
Obsimed ja Lipo-XR
20
1553
Vastaukset
- meri
hei,yritin etsiä kyseisiä tuotteita taannoin,mistä aiot ne ostaa?
muuten en kyllä osaa auttaa sinua kysymyksessä,olen itse käyttänyt tuota obesimed tuotetta,mutta no en nyt tiiä onko sillä kauheeta vaikutusta...ei ainakaan vielä. - ol___
Otsikossa oli siis väärin tuo eli Obesimed-tuotetta todella tarkoitin. Ostin paikallisesta Sokoksesta 45 kpl paketin. Kyllä se on ehkä hiukan auttanut nälkään, tosin tänään ensimmäinen päivä kokeilussa.
http://www.lipo-xr.fi/
Tuolta on tuo Lipo-XR tilattu. Kysyin, onko maksu tullut jo perille, ei ollut. Todennäköisesti postataan mulle kuitenkin tällä viikolla. :) En tiedä, uskonko ko. tuotteeseen, mutta katsotaan sitten, auttaisiko se. Lupaukset ovat suuret, kuten aina näillä tuotteilla. ;)- meri
okei. no kuulostellaan asiaa sitten jonku ajan päästä,miten on auttanut. päivänjatkoja
- diuidu
Onko auttanut yhtään?
- ol___
Ei ole vielä tullut eli ei raporttia vielä. :)
- Satu1977Kristiina
Pahinta on että katoin saksan sivuille ja siellä lipon kk-paketti maksaa 12€
- Satu1977Kristiina
Satu1977Kristiina kirjoitti:
Pahinta on että katoin saksan sivuille ja siellä lipon kk-paketti maksaa 12€
Tilasin 3pakettia,yksi tulee kaupanpäälle ja hinnaksi 40€ posteineen
- ol___
Ok. Minä olisin ihan tyytyväinen jopa tuohon hintaan, jos toimisi. Postitettu 1.2.2012 tänne, joten varmaan ensi viikolla saan. Raportoin heti, kun tulevat ja alan käyttää! Teen kyllä päiviksen, koska USKON, että ei ole mitään hyötyä ;)
- matskupitsku
Kiitos vinkistä, ostin Obesimedin, koska Lipo XR varmaan hieman too much coctail you know?
- ol____
En oikeastaan matskupitsku ihan tiedä, mutta melkoinen cocktail se on - myönnetään. Siinähän on paljon kyllä sellaisia ns. normaaleja luonnonvalmisteita, joilla EPÄILLÄÄN olevan jotain tekemistä aineenvaihdunnan tehostumisen tai laihtumisen aknssa. Esimerkkeinä vihreä tee, l-karnitiini, guarana, matee (kylläisyys).
Tänään olen ottanut 2 tablettia eli päiväannoksen. Jos tällä viikolla dieetin kanssa lähtee kolme kiloa, niin voin uskoa vähän. ;) - diuidu
Ilmotelkaa sitten :) harkinnut itse ostavani tätä Lipo- Xr:ää.
- Pettymystä vain
Ei toimi mulla. Hetken kuvittelin, että toimii, mut on taas näitä taikapilleireitä.
- ...
Hyväuskoisia tuntuu aina vain riittävän.
Mistään pilleristä on tuskin apua jos elämäntapoihin, varsinkin ruokailutottumuksiin ei tule pysyvää muutosta. Ja vaikka muutoksia olisikin tehty, aidot laihdutuspillerit taitavat olla tietääkseni reseptilääkkeitä, esimerkkinä Xenical joka myönnetään vain vaikeille tapauksille.
Pelkkä vihreä tee terveellisen ruokavalion kanssa riittää korvaamaan Lipo-Xr:n epämääräiset Forsleanit® etc.
Obesimed vaikuttaa ominaisuuksiensa puolesta jopa vaaralliselta pitkäaikaiskäytössä. Jos syömistään ei pysty kontrolloimaan muuta obesimedilla, voidaankin kysyä; palataanko ennen pitkää samoihin mittoihin 30 päivää kestävän hoitojakson jälkeen.
- joku
Mulla ei ole kokemusta Obsimedist einkä Lipo-XRsta mutta en kuintekaa niitä voi osta koska en usko että ne toimis, melkein kaikki mainoksi lääkeistä on valetta. Ólen ite nyt 84½ kg ja 169cm pitkä. viime suunnuntaina olin tasan 90 kg.
kyllä olen joskus kokeillu kaikkenlaista vale lääkkeet ja ei ne ikinä toiminu, vaikka mainoksissa oli aina kaikkenlaista lupauksia, mutta sitten ehkä uskon että Nutriletti vähän autta,mutta pitä jaksa jatkaa sama malli pitkään koska ku lopetta nii ne samat kilot tule takas 2 kerta enemmän vähässä ajassa.
Mutta niin tä yksi viikko jolla olen laihtunut 5½ kg,en ole yhtään lääke käyttänyt,en yhtään mutta silti laihduin 5½ . Mutta kyllä olen jottai joudunnut tekemään ja jos haluut tiedä nii kyselle vaikka tästä sähköpostilla nii vastan sieltä:): [email protected]
Onnee teillekiin laihtumisee ja ite kiin jatkan sama malli ;)- Suzanjjjj
Miten sä sen teeit????? kerro vinkeja!!!
- Joku
Suzanjjjj kirjoitti:
Miten sä sen teeit????? kerro vinkeja!!!
Jos totta puhutaan nii jouduin tekemää tosi paljon ja on jatkanu kiin samalla.nyt on viikkon ja 2 päivä ku on ollu dietillä ja nyt on lähteny 10 kg.mut kyselkä sähköpostin kautta niin kerron paremmin:).
- joku
Otan semmosta kyllä mut ei ne oo ilmaista!.
- nirppa_
Eihän nuo mitään auta. Menin siis taas hyväuskoisena halpaan. Aion mieluummin kokeilla oikeesti pussikeittoja, kun pillereitä! Nyt siis kyse Lipo XR:stä. Obesimed on mielestäni ok, mutta ihan säännöllisesti en ole sitä ottanut.
- umsmi
Itse aloitin pari päivää sitten Lipo-XR:än käytön, katsotaan tuleeko tuloksia, kun yhdistää liikuntaan ja terveelliseen ruokavalioon :--)
- diuidu
umsmi kerro onko auttanut Lipo XR?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106