Oon monta kertaa miettinyt, jos laittaisin nettitreffeille ilmoituksen, mutta aina se on jäänyt haaveeksi kun lueskelee näitä keskusteluita niin tuntuu että olen aika kaukana ihmisten haaveista ja miten nopeasti pitäisi edetä...
Ikää löytyy mittarista 20 vuotta. Oon 175cm pitkä ja painoa löytyy 85 kiloa tällä hetkellä, tavoitteena päästä kevyemmäksi hiljalleen. Vartalon malli on päärynä, pienet rinnat, iso lantio, jenkkakahvat löytyy ja hieman vatsaa. Silmät ovat vihreät ja vaaleat hiukset hieman yli olkapäiden. Vaatekoko on housuista 42/44 ja ylhäältä m-xl.
Pukeutumistyylini on normaalisti suht junttimainen, tykkään lökäreistä ja huppareista. Baariin mennessä tykkään laittautua nätiksi ja laittaa hameen päälle ja muutenkin tykkään laitella itseäni nätimmäksi jos tarvetta on.
Kiinnostuksen kohteinani on tekniikka, kosmetiikka, autot, piirtäminen, kirjoittaminen, anime/manga, musiikki, tee ja eläimet mm. Koulutukseltani olen valmistunut tietokonepuolelle.
Luonteeltani olen hassuttelija, lapsenmielinen, erittäin rento ja vähän ehkä turhan kiltti. Suutun ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Harmistunut saatan olla jostain useammin. Nauran paljon ja hymy on herkässä. Ääntäni sanotaan hennoksi, jota on välillä hieman vaikea kuulla. Erittäin optimistinen olen ja tykkään haaveilla välillä musiikin tahdissa ihmetellen vain. Poikatyttö olen ollut aina, ei haittaa vaikka kädet vähän likaantuu. Olen myös erittäin ujo, jos on tuntemattomia ihmisiä ja huumoria riittää laidasta laitaan. Surun ja vihan tunteita itseni on vaikea näyttää muiden edessä.
Ujouteni takia osittain en ole myöskään koskaan onnistunut seurustelemaan kun tuntuu etten oikein tiedä miten asioitten pitäisi oikein edetä. Kirjoittaminen on itselleni paljon helpompaa kui puhuminen, joten tämänkin takia olen ajatellut monta kertaa treffit palstalle liittymistä.
Kiitos jos jaksoit lukea :)
Kelpaanko jollekin?
7
194
Vastaukset
- ujo rumilusnörtti
Kolmekymppisten eläkkeellä olevien ylipainoisten mielenterveystapaustenkin viestilaatikot tukkeutuvat hetkessä, jos he vain ovat naisia, joten miksi edes vaivaudut miettimään tuollaisia asioita? Kyse on enemmänkin siitä, kelpaako sinulle kukaan niistä lukuisista lähestyjistä, vai oletko yhtä nirso kuin kaikki muutkin nettinaiset.
- naiset sitä ja tätä
Eikä tukkeudu. Tai korkeintaan näin käy kerran sen jälkeen kun on ilmoituksensa laittanut, ja kuka nyt niin hullu olisi että laittaa profiiliinsa olevansa mielenterveystapaus tai peräti eläkkeellä??? Mikä ei edes tarkoita sitä että on ylipainoinen, koska kaikki eivät vedä turvottavia mömmöjä. Jotkut saatavat päätyä eläkkeelle esim. anoreksian takia.
Mutta vaikka ilmoituksessa ei näitä kamalia kammoittavia hirveitä oksettavia seikkoja olisikaan, niin ei täällä tarvitse kovin kauaa viivähtää kun ei enää miehet lähesty millään tavalla. Paitsi jos olet ihan hemaisevan seksikäs pörröpää.
Aina miehet jaksaa veivata tuota yhtä ja samaa virttä miten naisilla on niin paljon paremmin. Miten naisilla voi olla paremmin kun joutuvat valitsemaan paskoista miehistä vähiten paskan? - hiluli hei
naiset sitä ja tätä kirjoitti:
Eikä tukkeudu. Tai korkeintaan näin käy kerran sen jälkeen kun on ilmoituksensa laittanut, ja kuka nyt niin hullu olisi että laittaa profiiliinsa olevansa mielenterveystapaus tai peräti eläkkeellä??? Mikä ei edes tarkoita sitä että on ylipainoinen, koska kaikki eivät vedä turvottavia mömmöjä. Jotkut saatavat päätyä eläkkeelle esim. anoreksian takia.
Mutta vaikka ilmoituksessa ei näitä kamalia kammoittavia hirveitä oksettavia seikkoja olisikaan, niin ei täällä tarvitse kovin kauaa viivähtää kun ei enää miehet lähesty millään tavalla. Paitsi jos olet ihan hemaisevan seksikäs pörröpää.
Aina miehet jaksaa veivata tuota yhtä ja samaa virttä miten naisilla on niin paljon paremmin. Miten naisilla voi olla paremmin kun joutuvat valitsemaan paskoista miehistä vähiten paskan?Silloin kun tein treffiprofiilin, niin se jäi jostain syystä viikonlopuksi
treffien etusivulle roikkumaan, niin viestejä tuli paljon ja vieraskirja
täyttyi miesten kommenteista ja terveisistä. Mutta sitten hiljeni, kun
katosin siitä uusimpien treffeille liittyneiden naamojen sivulta.
Nekin miehet, jotka olivat kirjoittaneet vieraskirjaani, että haluaisivat
tutustua, niin en sitten kuitenkaan saanut heiltä mitään viestiä tai
vastausta takaisin, kun otin heihin yhteyttä ja kiittelin vieraskirja
kommenteista ja viesteistä. Olen tosin huomannut, kun katselin
kerran aikani kuluksi saman alueen "kilpasiskojen" profiileja,
niin monella naisella luki ne samat "haluan tutustua sinuun" viestit
vieraskirjoissaan, mitä minullakin oli ja vieläpä samojen miesten
kirjoittamina. :) - naiset sitä ja tätä
hiluli hei kirjoitti:
Silloin kun tein treffiprofiilin, niin se jäi jostain syystä viikonlopuksi
treffien etusivulle roikkumaan, niin viestejä tuli paljon ja vieraskirja
täyttyi miesten kommenteista ja terveisistä. Mutta sitten hiljeni, kun
katosin siitä uusimpien treffeille liittyneiden naamojen sivulta.
Nekin miehet, jotka olivat kirjoittaneet vieraskirjaani, että haluaisivat
tutustua, niin en sitten kuitenkaan saanut heiltä mitään viestiä tai
vastausta takaisin, kun otin heihin yhteyttä ja kiittelin vieraskirja
kommenteista ja viesteistä. Olen tosin huomannut, kun katselin
kerran aikani kuluksi saman alueen "kilpasiskojen" profiileja,
niin monella naisella luki ne samat "haluan tutustua sinuun" viestit
vieraskirjoissaan, mitä minullakin oli ja vieläpä samojen miesten
kirjoittamina. :)Kyllä, kovat niillä on aina halut, mutta viitsimistä ei sitten olekaan. Tai uskallusta. Tuon on huomannut varsinkin seksitreffipuolella. Jätkä kuin jätkä kuolaa viesti toisensa jälkeen ja lupaa kaikenlaista kyytiä ja kovaa jne. mutta sitten kun on sovittu tapaaminen niin tyypistä ei kuulu vingahdustakaan. Jotkut näistä häipyjistä kehtaavat sitten kumminkin joskus puolen vuoden päästä tulla morjestelemaan. Varmaan kiinnostaakin niin helvetisti, höh.
- apu-va apu-va
naiset sitä ja tätä kirjoitti:
Kyllä, kovat niillä on aina halut, mutta viitsimistä ei sitten olekaan. Tai uskallusta. Tuon on huomannut varsinkin seksitreffipuolella. Jätkä kuin jätkä kuolaa viesti toisensa jälkeen ja lupaa kaikenlaista kyytiä ja kovaa jne. mutta sitten kun on sovittu tapaaminen niin tyypistä ei kuulu vingahdustakaan. Jotkut näistä häipyjistä kehtaavat sitten kumminkin joskus puolen vuoden päästä tulla morjestelemaan. Varmaan kiinnostaakin niin helvetisti, höh.
Ihan lapasia, kunhan huutelevat äitinsä essunhelmoista,
mutta kun tosipaikka tulee eteen ja miehen pitäisi sanojen
sijaan tehdä jotain, tavata nainen, niin meneekin peukku suuhun
ja puurot ja vellit sekaisin raappahousuissa.
- ruma mies
Mun farkkujen koko on 34/36. Olen siis läski mies joka ei kelpaa kenellekkään naiselle. Vaikka nainen olisi itse kokoa 42/44 niin niille kelpaa vaan normaali painoinen urheilullinen mies joka on vähintään se 170cm. Ei puhettakaan et tälläsen läskin 166 cm miehen kannattais laitta mitään ilmoituksia.
No niin... ja sitten tämän tekstin copy/pasteilet sinne treffeille ja laitat kuvan perään. Et jää vaille tarjouksia - järkeviäkään - olen aika varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568