Kelpaanko jollekin?

PikkuNörö

Oon monta kertaa miettinyt, jos laittaisin nettitreffeille ilmoituksen, mutta aina se on jäänyt haaveeksi kun lueskelee näitä keskusteluita niin tuntuu että olen aika kaukana ihmisten haaveista ja miten nopeasti pitäisi edetä...

Ikää löytyy mittarista 20 vuotta. Oon 175cm pitkä ja painoa löytyy 85 kiloa tällä hetkellä, tavoitteena päästä kevyemmäksi hiljalleen. Vartalon malli on päärynä, pienet rinnat, iso lantio, jenkkakahvat löytyy ja hieman vatsaa. Silmät ovat vihreät ja vaaleat hiukset hieman yli olkapäiden. Vaatekoko on housuista 42/44 ja ylhäältä m-xl.

Pukeutumistyylini on normaalisti suht junttimainen, tykkään lökäreistä ja huppareista. Baariin mennessä tykkään laittautua nätiksi ja laittaa hameen päälle ja muutenkin tykkään laitella itseäni nätimmäksi jos tarvetta on.

Kiinnostuksen kohteinani on tekniikka, kosmetiikka, autot, piirtäminen, kirjoittaminen, anime/manga, musiikki, tee ja eläimet mm. Koulutukseltani olen valmistunut tietokonepuolelle.

Luonteeltani olen hassuttelija, lapsenmielinen, erittäin rento ja vähän ehkä turhan kiltti. Suutun ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Harmistunut saatan olla jostain useammin. Nauran paljon ja hymy on herkässä. Ääntäni sanotaan hennoksi, jota on välillä hieman vaikea kuulla. Erittäin optimistinen olen ja tykkään haaveilla välillä musiikin tahdissa ihmetellen vain. Poikatyttö olen ollut aina, ei haittaa vaikka kädet vähän likaantuu. Olen myös erittäin ujo, jos on tuntemattomia ihmisiä ja huumoria riittää laidasta laitaan. Surun ja vihan tunteita itseni on vaikea näyttää muiden edessä.

Ujouteni takia osittain en ole myöskään koskaan onnistunut seurustelemaan kun tuntuu etten oikein tiedä miten asioitten pitäisi oikein edetä. Kirjoittaminen on itselleni paljon helpompaa kui puhuminen, joten tämänkin takia olen ajatellut monta kertaa treffit palstalle liittymistä.

Kiitos jos jaksoit lukea :)

7

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo rumilusnörtti

      Kolmekymppisten eläkkeellä olevien ylipainoisten mielenterveystapaustenkin viestilaatikot tukkeutuvat hetkessä, jos he vain ovat naisia, joten miksi edes vaivaudut miettimään tuollaisia asioita? Kyse on enemmänkin siitä, kelpaako sinulle kukaan niistä lukuisista lähestyjistä, vai oletko yhtä nirso kuin kaikki muutkin nettinaiset.

      • naiset sitä ja tätä

        Eikä tukkeudu. Tai korkeintaan näin käy kerran sen jälkeen kun on ilmoituksensa laittanut, ja kuka nyt niin hullu olisi että laittaa profiiliinsa olevansa mielenterveystapaus tai peräti eläkkeellä??? Mikä ei edes tarkoita sitä että on ylipainoinen, koska kaikki eivät vedä turvottavia mömmöjä. Jotkut saatavat päätyä eläkkeelle esim. anoreksian takia.

        Mutta vaikka ilmoituksessa ei näitä kamalia kammoittavia hirveitä oksettavia seikkoja olisikaan, niin ei täällä tarvitse kovin kauaa viivähtää kun ei enää miehet lähesty millään tavalla. Paitsi jos olet ihan hemaisevan seksikäs pörröpää.

        Aina miehet jaksaa veivata tuota yhtä ja samaa virttä miten naisilla on niin paljon paremmin. Miten naisilla voi olla paremmin kun joutuvat valitsemaan paskoista miehistä vähiten paskan?


      • hiluli hei
        naiset sitä ja tätä kirjoitti:

        Eikä tukkeudu. Tai korkeintaan näin käy kerran sen jälkeen kun on ilmoituksensa laittanut, ja kuka nyt niin hullu olisi että laittaa profiiliinsa olevansa mielenterveystapaus tai peräti eläkkeellä??? Mikä ei edes tarkoita sitä että on ylipainoinen, koska kaikki eivät vedä turvottavia mömmöjä. Jotkut saatavat päätyä eläkkeelle esim. anoreksian takia.

        Mutta vaikka ilmoituksessa ei näitä kamalia kammoittavia hirveitä oksettavia seikkoja olisikaan, niin ei täällä tarvitse kovin kauaa viivähtää kun ei enää miehet lähesty millään tavalla. Paitsi jos olet ihan hemaisevan seksikäs pörröpää.

        Aina miehet jaksaa veivata tuota yhtä ja samaa virttä miten naisilla on niin paljon paremmin. Miten naisilla voi olla paremmin kun joutuvat valitsemaan paskoista miehistä vähiten paskan?

        Silloin kun tein treffiprofiilin, niin se jäi jostain syystä viikonlopuksi
        treffien etusivulle roikkumaan, niin viestejä tuli paljon ja vieraskirja
        täyttyi miesten kommenteista ja terveisistä. Mutta sitten hiljeni, kun
        katosin siitä uusimpien treffeille liittyneiden naamojen sivulta.
        Nekin miehet, jotka olivat kirjoittaneet vieraskirjaani, että haluaisivat
        tutustua, niin en sitten kuitenkaan saanut heiltä mitään viestiä tai
        vastausta takaisin, kun otin heihin yhteyttä ja kiittelin vieraskirja
        kommenteista ja viesteistä. Olen tosin huomannut, kun katselin
        kerran aikani kuluksi saman alueen "kilpasiskojen" profiileja,
        niin monella naisella luki ne samat "haluan tutustua sinuun" viestit
        vieraskirjoissaan, mitä minullakin oli ja vieläpä samojen miesten
        kirjoittamina. :)


      • naiset sitä ja tätä
        hiluli hei kirjoitti:

        Silloin kun tein treffiprofiilin, niin se jäi jostain syystä viikonlopuksi
        treffien etusivulle roikkumaan, niin viestejä tuli paljon ja vieraskirja
        täyttyi miesten kommenteista ja terveisistä. Mutta sitten hiljeni, kun
        katosin siitä uusimpien treffeille liittyneiden naamojen sivulta.
        Nekin miehet, jotka olivat kirjoittaneet vieraskirjaani, että haluaisivat
        tutustua, niin en sitten kuitenkaan saanut heiltä mitään viestiä tai
        vastausta takaisin, kun otin heihin yhteyttä ja kiittelin vieraskirja
        kommenteista ja viesteistä. Olen tosin huomannut, kun katselin
        kerran aikani kuluksi saman alueen "kilpasiskojen" profiileja,
        niin monella naisella luki ne samat "haluan tutustua sinuun" viestit
        vieraskirjoissaan, mitä minullakin oli ja vieläpä samojen miesten
        kirjoittamina. :)

        Kyllä, kovat niillä on aina halut, mutta viitsimistä ei sitten olekaan. Tai uskallusta. Tuon on huomannut varsinkin seksitreffipuolella. Jätkä kuin jätkä kuolaa viesti toisensa jälkeen ja lupaa kaikenlaista kyytiä ja kovaa jne. mutta sitten kun on sovittu tapaaminen niin tyypistä ei kuulu vingahdustakaan. Jotkut näistä häipyjistä kehtaavat sitten kumminkin joskus puolen vuoden päästä tulla morjestelemaan. Varmaan kiinnostaakin niin helvetisti, höh.


      • apu-va apu-va
        naiset sitä ja tätä kirjoitti:

        Kyllä, kovat niillä on aina halut, mutta viitsimistä ei sitten olekaan. Tai uskallusta. Tuon on huomannut varsinkin seksitreffipuolella. Jätkä kuin jätkä kuolaa viesti toisensa jälkeen ja lupaa kaikenlaista kyytiä ja kovaa jne. mutta sitten kun on sovittu tapaaminen niin tyypistä ei kuulu vingahdustakaan. Jotkut näistä häipyjistä kehtaavat sitten kumminkin joskus puolen vuoden päästä tulla morjestelemaan. Varmaan kiinnostaakin niin helvetisti, höh.

        Ihan lapasia, kunhan huutelevat äitinsä essunhelmoista,
        mutta kun tosipaikka tulee eteen ja miehen pitäisi sanojen
        sijaan tehdä jotain, tavata nainen, niin meneekin peukku suuhun
        ja puurot ja vellit sekaisin raappahousuissa.


    • ruma mies

      Mun farkkujen koko on 34/36. Olen siis läski mies joka ei kelpaa kenellekkään naiselle. Vaikka nainen olisi itse kokoa 42/44 niin niille kelpaa vaan normaali painoinen urheilullinen mies joka on vähintään se 170cm. Ei puhettakaan et tälläsen läskin 166 cm miehen kannattais laitta mitään ilmoituksia.

    • No niin... ja sitten tämän tekstin copy/pasteilet sinne treffeille ja laitat kuvan perään. Et jää vaille tarjouksia - järkeviäkään - olen aika varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe