Miitti 10.2 Vltava klo 19.00

Moikkelis koikkelis,

laitetaanpas lähestyvän ystävänpäivän kunniaks kunnon miitti pystyyn. Eli kaikki palstalla viihtyvät tulkaas höpiseen. Koska mä en ketään teistä tunne niin voin luvata vain oman läsnäoloni. :D
Erään ketjun innostamana ja hieman hullunrohkeana luonteena, lupaan halata jos kohteliaasti sitä joku pyytää.

Kaikki innolla mukaan.

120

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Miten olisi jos antaisit seksiä palstan AT-miehille?

      • No minä annan, niin on sekin puoli hoidossa sitten.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No minä annan, niin on sekin puoli hoidossa sitten.

        tarkottaaks toi, et tuut miittiin?


      • glittergirl kirjoitti:

        tarkottaaks toi, et tuut miittiin?

        Valitettavasti mulla ei ole hajuakaan työvuoroistani tuolle päivälle tai perään tulevalle lauantaille, kun en ikinä alustavia listoja katso... ei sillä että ne ikinä paikkaansa pitäisi...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Valitettavasti mulla ei ole hajuakaan työvuoroistani tuolle päivälle tai perään tulevalle lauantaille, kun en ikinä alustavia listoja katso... ei sillä että ne ikinä paikkaansa pitäisi...

        Ja toive työvuorojen suhteen tolle päivälle ois pitäny esittää jo tovi sitten.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Valitettavasti mulla ei ole hajuakaan työvuoroistani tuolle päivälle tai perään tulevalle lauantaille, kun en ikinä alustavia listoja katso... ei sillä että ne ikinä paikkaansa pitäisi...

        No oisinhan mä tienny eilen tuolle päivämäärälle...

        Joo töistä ei pääse.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No oisinhan mä tienny eilen tuolle päivämäärälle...

        Joo töistä ei pääse.

        Niin ja ihan vaan ajatuksena, aikaisempi kellonaika viikonloppuna olisi monelle varmaan suotuisampi. Ei sillä että monikaan täältä oikeasti irtoaa liikkeelle.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin ja ihan vaan ajatuksena, aikaisempi kellonaika viikonloppuna olisi monelle varmaan suotuisampi. Ei sillä että monikaan täältä oikeasti irtoaa liikkeelle.

        no kokeillaan nyt tällä kellon ajalla ja päivällä. Mut harmi ettet pääse mukaan


    • Niin kuin kaikkien muidenkin palstan miittiehdotusten kanssa, vastaan tähänkin: tulen. Vaikka aina se on yhtä vaikea uskoa, että oikeasti mitään miittiä tulee. Tämä on kylläkin ensimmäinen kerta (kait), kun joku heittää oikeasti päivän, kellonajan ja paikankin. Ei kai Vltavassa ole täyttä tuohon aikaan? Muistelen joskus arki-iltaisinkin joutuneeni vaivalla etsimään sieltä istumapaikkaa.

      • Jei, nyt meit on miitissä sit kaks. Ei tartte mun yksin istuskella. :D

        Vlatavan tungoksesta tohon aikaan mulla ei ole mitään hajua.


    • Huh, ompas kaukana... pari kertaa oon vaan eläissäni hesassa käyny niin tuskin tämä kerta on poikkeus. Et joo pitäkääs hauskaa vaikken mä siellä paikalla ookkaan.

    • puskavvakkari

      Olen pahoillani mutta en halua viettää aikaa Glittergirlin näköisen naisen kanssa.

      • Kulta. Sä voit istua mun viekkuu.


    • FriikkiShow

      Mä tulisin varmasti jos joku lupaa että näen Suuren Isän ja Naisasialooserin livenä!! Voisin jopa maksaa siitä, sen verran outoja tapauksia niiden täytyy olla.

      • :D

        Se ois kyllä palkattoman päivän ottamisen arvoinen tilaisuus.


      • ...........

        Veikkaisin että pettyisit. Paikalle saapuisi lyhyehkö, treenattu, kasvoiltaan tavis-komeahko, mahdollisesti aran oloinen (ainakin naisia kohtaan) ja tosikkomainen normaali, nuori mies.


      • .............
        ........... kirjoitti:

        Veikkaisin että pettyisit. Paikalle saapuisi lyhyehkö, treenattu, kasvoiltaan tavis-komeahko, mahdollisesti aran oloinen (ainakin naisia kohtaan) ja tosikkomainen normaali, nuori mies.

        Ei se ole treenattu, saati komeahko, sati normaali, saati mies.


      • zombie of the day

        oot aika rohkee! Kyllä itekki ne nähdä haluisin, mut vain jos ne on häkissä ja varustettu hannibal lecter-tyylisellä kuonokopalla :-\ silti pitäisi kännyn näytöllä 112 valmiina...


      • Onnea vain miittiin.

        Toiveesi toteutui. Se friikki on tulossa. Sillitrooli näköjään ilmoittautunut osallistujaksi, joten toiveesi toteutuu. Nuo kaksi monien muiden nimimerkkien lisäksi sillin aliaksia.


      • sillitrooli
        Onnea vain miittiin. kirjoitti:

        Toiveesi toteutui. Se friikki on tulossa. Sillitrooli näköjään ilmoittautunut osallistujaksi, joten toiveesi toteutuu. Nuo kaksi monien muiden nimimerkkien lisäksi sillin aliaksia.

        Miksi täällä aina väitetään, että olen Naisasialuuseri? Enhän edes kirjoita samantyylisiä juttuja. Ja Suuri Isä on vielä hullumpi väite, en missään nimessä kirjoittaisi mitään keskiaikaisia kidutusjuttuja, koska mielestäni kenenkään ihmisen ei kuulu joutua sellaisten kohteeksi, ei miesten eikä naisten.


      • Papparassi
        sillitrooli kirjoitti:

        Miksi täällä aina väitetään, että olen Naisasialuuseri? Enhän edes kirjoita samantyylisiä juttuja. Ja Suuri Isä on vielä hullumpi väite, en missään nimessä kirjoittaisi mitään keskiaikaisia kidutusjuttuja, koska mielestäni kenenkään ihmisen ei kuulu joutua sellaisten kohteeksi, ei miesten eikä naisten.

        Tekopyhä valehtelija.


    • Reipas Mies

      Kellä on stetson, bootsit ja kloriitti farkut? Raportoikaa myös smootheista asiakaspalvelijoista.

    • Hei miitti noviisit, yllä kasa OT:tä joka ei kuulu ketjuun. tänne vain ilmottautumisia. Ilmeisesti aihe tai mä aloittajana kiinnostan kun vierailijoita profiilissa on tänään ollu 34. O.o
      Mut c'moon, nyt innolla paikalle. Yleensä miiteissä on hauskaa tai ainakin mielenkiintoista.
      Tulossa sofar:
      Glittergirl
      LordBoredom

      • Rohkeasti!

        Miten on happeningin yläikärajan kanssa? :)


      • Rohkeasti! kirjoitti:

        Miten on happeningin yläikärajan kanssa? :)

        ei oo mitään yläikarajaa. Jos tunnet viihtyväsi eri-ikäisten ihmisten seurassa, niin tervetuloa.


    • ENFP-nainen

      Illalle buukattu jo tyttöjen ilta, ehkä tanssahdukset Apollossa päälle. Ehkä siis näemme jatkoilla ;-)

    • espooedustaa

      Hyvä, että joku viimein laittoi ajankohdan. Eihän kukaan voi taata, että porukkaa tulee, mutta on meitä jo 3 näköjään sitten. Tulen itse paikalle.

      Muita samaa ikäluokkaa (alle 30) tulossa?

      • Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa
        Rohkeasti (ehkäpä)


      • sillitrooli
        glittergirl kirjoitti:

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa
        Rohkeasti (ehkäpä)

        Mitä siellä miitissä tapahtuisi?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Mitä siellä miitissä tapahtuisi?

        Me istumme (hope so) pöydän ääressä, höpötämme omituisia juttuja, tutustumme toisiimme ja kenties nautimme alkoholipitoisia juomia.


      • eiks LordBoredom oo samaa ikäluokkaa?


      • sillitrooli
        glittergirl kirjoitti:

        Me istumme (hope so) pöydän ääressä, höpötämme omituisia juttuja, tutustumme toisiimme ja kenties nautimme alkoholipitoisia juomia.

        Saako paikalle tulla valmiiksi juopuneena? ei vaan, vitsi vitsi...

        En ole ikinä ollut nettimiitissä. Ajattelin, että jos on jotain ohjelmaa. Onko yleistä, että tavatessa ketään ei kiinnosta miitti, ja kaikki lähtevät ekan tuopin jälkeen himaan?


      • glittergirl kirjoitti:

        Me istumme (hope so) pöydän ääressä, höpötämme omituisia juttuja, tutustumme toisiimme ja kenties nautimme alkoholipitoisia juomia.

        Ohjelma kuulostaa upealta! Etenkin tuo "höpötämme omituisia juttuja". :D


      • sillitrooli kirjoitti:

        Saako paikalle tulla valmiiksi juopuneena? ei vaan, vitsi vitsi...

        En ole ikinä ollut nettimiitissä. Ajattelin, että jos on jotain ohjelmaa. Onko yleistä, että tavatessa ketään ei kiinnosta miitti, ja kaikki lähtevät ekan tuopin jälkeen himaan?

        ei ole yleistä. Vaan paikalle tulijoita kiinnostaa jutella livenä netissä tuntemiensa tyyppien kanssa. Yleensä jutun juurta riittää vähän pidempäänkin.


    • Oishan se mielenkiintoista toisaalta, mutta haluan pitää nämä mielikuvani palstalaisista tällaisina kuin ne on. En halua tietää kenenkään liveminästä.
      Mutta arvatkaapa kiinnostaisko tulla vaklailemaan ;)

      • Olen minäkin siellä vapun jäljiltä hyllyyn jääneet mursuviikset ja lentäjän lasit päässäni rei'itetyn sanomalehden kanssa.


    • jldsjdfkljskjljk

      Antaaks Glittergirl pillua kaikille ATM:ille jotka paikalle vaivautuvat?

    • Hui, sanoo hän rohkeasti. On kommentoinut taannoin myös nimimerkillä Kysy ja kuuntele. Ja tilittää nyt (monen täällä lukemansa keskustelun yhteiskommenttina):

      En ole koskaan mieltänyt itseäni yksinäiseksi, sinkku kyllä olen. Tietynlaista henkistä yksinäisyyttä olen kokenut seurassakin, usein, jopa vanhoiksi tutuiksi luonnehdittavien kanssa. Sitä syvemmän (syvimmän?) yhteisymmärryksen puutetta lähinnä.

      Olen aina liikkunut yksin ennen kaikkea siitä syystä, että oma seurakunta on löytymättä – enkä ole sitä tietoisesti osannut hakea. Muutaman kirjan kanssa olen käynyt, niin vaikeaa kuin sitä ehkä onkin ymmärtää, parhaat keskusteluni ja kokenut voimakasta hengenheimolaisuutta.

      Seurusteluaikoina parisuhteeni on aina ollut minulle se läheisin ja tärkein, naisporukoissa tai porukoissa ylipäätään harrastaminen ei koskaan ole kiehtonut. Teatterit ja leffat käyn yksin, muutaman kerran tosin olen houkutellut jonkun kaveriksi. Ihan mukavaa muuten, paitsi että nämä mukaan lähteneet eivät välttämättä ole saaneet riennoista irti samaa kuin minä. Ovat olleet kohteliaita ja osoittaneet mukaantulollaan ystävyyttä. Ihan turhaa vieraskoreutta. Ystävyydestä nautin eniten kahdenkeskisissä keskusteluissa kahvipannun juurella; näyttelyissä ja muissa kulttuuririennoissa seurustelu vain häiritsee.

      Kysyin miitin yläikärajaa vähän vihjaillen. Viihdyn kolmekymppisten seurassa hyvin – enimmäkseen sitä ikäluokkaa nykyinen tuttava- ja ystäväpiirini on –, mutta tahdoin viedä keskustelua siihen suuntaan, että ikäisiäni miehiä rohkaistaisiin mukaan. Haluaisin tutustua tällaiseen omassa elämänpiirissäni harvinaiseen ilmiöön (viisikymppinen vapaa mies) ja peilata ajatuksiani hänen ajatuksiinsa.

      Jos tämä miitti nyt osaltani muuntuu tuumasta toimeksi, saattaisin myös olla hyvä linkki(torni) meidän osallistujien löytää toisensa. Keskivertoa pidempi _viisikymppinen_ nainen Vltavassa perjantai-iltana erottuu kyllä. Luulisin.

      Ja mielelläni näkisin paikalla myös Gloria D:n, Ratikkakuskin. Puunkarahkan ja Hahmotelman. On niitä muitakin kiinnostavia keskustelijoita, joita ei tuossa ilmoittautuneiden listalla ollut, mutta en mitenkään kaikkien nimiä muista. Sentään vasta muutaman viikon ajan silloin tällöin näitä lueskellut.

      • Olishan se kiva jos vähän kolmeakymppiä kypsempiäkin miehiä uskaltautuis mukaan.


      • ,....,
        glittergirl kirjoitti:

        Olishan se kiva jos vähän kolmeakymppiä kypsempiäkin miehiä uskaltautuis mukaan.

        Kyselkää "Balttian miestä"..Sen tyypin mäkin haluaisin nähdä..


      • ....................
        ,...., kirjoitti:

        Kyselkää "Balttian miestä"..Sen tyypin mäkin haluaisin nähdä..

        Sen kanssa voisi tosiaan lähteä tuopille.


    • Tyttönen_82

      Voishan tuo olla ihan hauskaakin. Täytyy haudutella asiaa. :o)

    • sir_von_baughen

      Anteeksi vaiin,mutta miksi kukaan haluaa tavata täältä palstalta ketään.Itse pyörin viime keväästä syksyyn erittäin tiivisti ja pakko sanoa ettei täällä aina kauheen fiksua porukkaa pyöri.Joskus kokonaiset ketjut perustui pelkästään jopa vittuilluun.On se tosi kiva ensin aukoa netissä päätä jollekkin enemmänkin ja sitten tavata baarissa,jipiiijeii!
      Toisekseen,kaikkia en haluaisi tavata koska osalla tuntuu olevan "hieman vajaa inkkarikanootti".

      Vinkkinä,koittakaa saada DF paikalle.Jolleii muuta niin saadaan ainakin yksi uusi ketju aiheesta "yksinäinen nuorimies ja baarit":D

      • Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        siilitrolli
        Tyttönen_82


      • Rohkeasti

        DF?


      • Rohkeasti kirjoitti:

        DF?

        ketään ei miittiin erikseen kutsuta. Jokainen voi ihan ite päättää kiinnostaako tulla. Lisää mahtuu vielä mooontaa!


      • "Vinkkinä,koittakaa saada DF paikalle.Jolleii muuta niin saadaan ainakin yksi uusi ketju aiheesta "yksinäinen nuorimies ja baarit":D "

        En nyt muista tulevia työvuoroja, joten en osaa sanoa, että onko mulla toi päivä vapaata vaiko ei. Voisin kyllä tulla tonne tapaamiseen, mutta en lähde mitään siitä vielä lupaamaan, kun riippuu paljon myös siitä, että miten työvuorot menee ja jaksanko sitten vaivautua tonne tulemaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        "Vinkkinä,koittakaa saada DF paikalle.Jolleii muuta niin saadaan ainakin yksi uusi ketju aiheesta "yksinäinen nuorimies ja baarit":D "

        En nyt muista tulevia työvuoroja, joten en osaa sanoa, että onko mulla toi päivä vapaata vaiko ei. Voisin kyllä tulla tonne tapaamiseen, mutta en lähde mitään siitä vielä lupaamaan, kun riippuu paljon myös siitä, että miten työvuorot menee ja jaksanko sitten vaivautua tonne tulemaan.

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        siilitrolli
        Tyttönen_82
        DarkFear


      • Nemo
        glittergirl kirjoitti:

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        siilitrolli
        Tyttönen_82

        :D Mitä luinkaan? Onko se SIILITROLLI vai SILLITROOLi vai "rakkaalla lapsella on monta nimeä" -keissi? Hauskaa!


    • *v*

      Nostaa, nostaa.

      • mie tuun....

        Niin, olikse paikka HUS:in psykiatrian päivystys?


    • Ehkä.

      (joku muu on muuten nyt rekannut mettiksen)

    • kyselevä ATM

      Saako miitissä lutkitella?

      • Vastaava ATM

        Saa ja heti esittäytyessä tulee ilmoittaa (miel. kuuluvalla äänellä) ettei rumalla naisella tee mitään.


    • Jei, paikalla siis

      Glittergirl
      LordBoredom
      espooedustaa

      ehkäilevät:
      Rohkeasti vai mieluummin_kahden
      siilitrolli
      Tyttönen_82
      DarkFear
      mette-matilda

    • mikä on vltava? :D

      • Helsingin reissu

        Matkusta Helsingin Rautatieasemalle ja kävele pääovista ulos, niin näet sen.


      • ..............

        Baari Elielinaukiolla.


      • ,....,
        Helsingin reissu kirjoitti:

        Matkusta Helsingin Rautatieasemalle ja kävele pääovista ulos, niin näet sen.

        Mun mielestä pääovista ulos mennessä näkee Makkaratalon.


      • Tämä näin

    • Löytyiskö lisää mukavia ihmisiä miittiin?

      • nimimerkki29

        Kelpaako absolutistit?


    • Tottakai kelpaa absolutisti

    • espooedustaa

      Absolutistit tietty kans. Eipä tuossa itelläkään tule paljon juotua tai hirmu myöhään oltua kun seuraavana aamuna kuudeksi töihin, mutta ajattelin, että parempi edes poikkeemaan :)

    • ------------

      Tuleeko sinne kauniita teininaisia?

      • 16-17v

        Tottakai tulee ja he odottavat suunnattomasti at-ämmien kohtaamista. Pitää vaan ottaa isäpappa mukaan, kun muuten ei pääse sisään ;-)


    • sillitrooli

      Onko miitti edelleen voimassa?

      • tottakai se on voimassa. Kun kerran on sellasen pistänyt pystyyn on järjestäjän mentävä paikalle ihan varmuuden vuoksikin, kun paikalle saatta pölähtää myös sellaisia jotka eivät julkisesti ilmoittaudu. Kaikki jotka ovat täysikäisiä, kokevat viihtyvänsä eri ikäisten ihmisten kanssa ja osaavat käyttäytä sosiaalisessa tilanteessa (pun intented) ovat tervetulleita. Juoko olutta, viiniä tai limpparia ei ole oleellista. Saattahan sieltä löytää kavereita joitten kans voi muutenkin alkaa pitämään yhteyttä.

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        sillitrolli
        Tyttönen_82
        DarkFear
        mette-matilda


      • glittergirl kirjoitti:

        tottakai se on voimassa. Kun kerran on sellasen pistänyt pystyyn on järjestäjän mentävä paikalle ihan varmuuden vuoksikin, kun paikalle saatta pölähtää myös sellaisia jotka eivät julkisesti ilmoittaudu. Kaikki jotka ovat täysikäisiä, kokevat viihtyvänsä eri ikäisten ihmisten kanssa ja osaavat käyttäytä sosiaalisessa tilanteessa (pun intented) ovat tervetulleita. Juoko olutta, viiniä tai limpparia ei ole oleellista. Saattahan sieltä löytää kavereita joitten kans voi muutenkin alkaa pitämään yhteyttä.

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        sillitrolli
        Tyttönen_82
        DarkFear
        mette-matilda

        Tarkennetaanpa vielä, että tavataan 2. kerros Sohvabaari MILÁ:ssa. Siellä sopivia pöytiä isommalle porukalle.


      • Sohva on hyvä
        glittergirl kirjoitti:

        Tarkennetaanpa vielä, että tavataan 2. kerros Sohvabaari MILÁ:ssa. Siellä sopivia pöytiä isommalle porukalle.

        Hyvä tarkennus! En tiennyt toisesta kerroksesta lainkaan...


      • sillitrooli
        glittergirl kirjoitti:

        tottakai se on voimassa. Kun kerran on sellasen pistänyt pystyyn on järjestäjän mentävä paikalle ihan varmuuden vuoksikin, kun paikalle saatta pölähtää myös sellaisia jotka eivät julkisesti ilmoittaudu. Kaikki jotka ovat täysikäisiä, kokevat viihtyvänsä eri ikäisten ihmisten kanssa ja osaavat käyttäytä sosiaalisessa tilanteessa (pun intented) ovat tervetulleita. Juoko olutta, viiniä tai limpparia ei ole oleellista. Saattahan sieltä löytää kavereita joitten kans voi muutenkin alkaa pitämään yhteyttä.

        Jei, paikalla siis

        Glittergirl
        LordBoredom
        espooedustaa

        ehkäilevät:
        Rohkeasti vai mieluummin_kahden
        sillitrolli
        Tyttönen_82
        DarkFear
        mette-matilda

        Saako viinaa juoda?


    • Nostetaan ketjua

      Suomessa se on toistaiseksi laillista. Jopa ravintoloissa. :D

    • Jei, paikalla siis

      Glittergirl
      LordBoredom
      espooedustaa

      ehkäilevät:
      Rohkeasti vai mieluummin_kahden
      sillitrolli
      Tyttönen_82
      DarkFear
      mette-matilda

      Tarkennetaanpa vielä, että tavataan 2. kerros Sohvabaari MILÁ:ssa. Siellä sopivia pöytiä isommalle porukalle.
      Oliskos ehkäilijöistä joku siirtynyt varmaksi tulijaksi?

      • sillitrooli

        On se todennäköisyys jo yli 50%, että tulen. Onko siellä jotain lautapelejä tai pelikortteja saatavilla?


      • PimeäPelko

        Todennäköisyys että DarkFear uskaltaa tulla on n. 5%.


      • sillitrooli kirjoitti:

        On se todennäköisyys jo yli 50%, että tulen. Onko siellä jotain lautapelejä tai pelikortteja saatavilla?

        Tuotapa en tiedä, eikä käynyt nettisivuiltakaan ilmi


      • Tyttönen_82
        glittergirl kirjoitti:

        Tuotapa en tiedä, eikä käynyt nettisivuiltakaan ilmi

        Saako sinne tulla muuten vaan tutustumaan ja jutustelemaan ihmisten kanssa, vaikka jo vähän tapailisikin jotakuta?


      • .........
        PimeäPelko kirjoitti:

        Todennäköisyys että DarkFear uskaltaa tulla on n. 5%.

        Ei sinne yksin voi tulla :-)


      • Pakko kai ilmoittaa, että luultavasti en sittenkään pääse tulemaan - minulla on juuri tuona iltana pakollinen meno. Tosin en pidä mahdottomana, etten ole tuossa pakollisessa menossa koko iltaa, ja jos oikein rohkaistun vielä, voin tulla myöhemmin illalla katsomaan, onko joku paikalla.


      • Suski Lipsakoski
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Saako sinne tulla muuten vaan tutustumaan ja jutustelemaan ihmisten kanssa, vaikka jo vähän tapailisikin jotakuta?

        Fiksut mimmit tapailee useampaa yhtä aikaa. Mitä sitä aikaansa tuhlaamaan yhden kanssa, jos se ei olekaan Se Oikea™.


      • ex ihailija
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Saako sinne tulla muuten vaan tutustumaan ja jutustelemaan ihmisten kanssa, vaikka jo vähän tapailisikin jotakuta?

        Taasko sulla on uus mies kierrossa?


      • ...,,,,,
        ex ihailija kirjoitti:

        Taasko sulla on uus mies kierrossa?

        Onko se joku yllätys, täys horo.


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        On se todennäköisyys jo yli 50%, että tulen. Onko siellä jotain lautapelejä tai pelikortteja saatavilla?

        Kappas kappas. Palstan huumehörhökin tulossa paikalle. Aiotko ottaa mukaasi niitä pilvenpolttokavereitasi vai ihan yksinkö saavut paikalle tötsyissä?


      • Ex palstavakkari
        ,.,., kirjoitti:

        Kappas kappas. Palstan huumehörhökin tulossa paikalle. Aiotko ottaa mukaasi niitä pilvenpolttokavereitasi vai ihan yksinkö saavut paikalle tötsyissä?

        Ikäväkseni huomioin saman, että miitistä tulossa jokin huumeiden käyttäjien tapaaminen, kun sillitrooli ja kumppanit sinne kokoontumassa. Varsinainen palstan kerma kokoontumassa. Jätän tällä kokoonpanolla olevan miitin kyllä väliin. Kaikki vähänkään järkevämmät ja kiinnostavimmat keskustelijat eivät ole tuonne kerran näemmä menossa.


      • sillitrooli
        Ex palstavakkari kirjoitti:

        Ikäväkseni huomioin saman, että miitistä tulossa jokin huumeiden käyttäjien tapaaminen, kun sillitrooli ja kumppanit sinne kokoontumassa. Varsinainen palstan kerma kokoontumassa. Jätän tällä kokoonpanolla olevan miitin kyllä väliin. Kaikki vähänkään järkevämmät ja kiinnostavimmat keskustelijat eivät ole tuonne kerran näemmä menossa.

        No jos se minun läsnäolostani on kiinni, ettei sinne enempää porukkaa tulisi, niin voin kyllä luvata tässä heti nyt, että en tule paikan päälle. Toivottavasti saatte enemmän porukkaa mukaan näin!


      • Jury has spoken
        sillitrooli kirjoitti:

        No jos se minun läsnäolostani on kiinni, ettei sinne enempää porukkaa tulisi, niin voin kyllä luvata tässä heti nyt, että en tule paikan päälle. Toivottavasti saatte enemmän porukkaa mukaan näin!

        Mikäs tämä juttu nyt on? Lapsellista.

        Kukaan ei tiedä, keitä miittiin on tulossa/ menossa, koska tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua. ST mukaan incognito, as all the rest.


      • Tytteli taka alalta
        Jury has spoken kirjoitti:

        Mikäs tämä juttu nyt on? Lapsellista.

        Kukaan ei tiedä, keitä miittiin on tulossa/ menossa, koska tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua. ST mukaan incognito, as all the rest.

        Ajattelin ensin olla vain hiljaa ja antaa niiden tavata ketkä haluavat ja uskaltavat, mutta nyt on pakko sanoa välikommenttia täältä taustoilta. Kenestäkään näistä edellä mainituista en tiedä millaisia ovat ja en ota kantaa kenestäkään kirjoitettuun, mutta juurikin tuon vuoksi minäkään en uskalla tulla yhtään sen enempää kuin nuo edellä olleetkaan miittiin. Paikalle voi todellakin incognito saapua keitä tahansa näitä huumeosastoa tai joku palstan väkivaltafantasioita omaava Breivikin ihailija tai joku stalkkeri tai muu hullu.

        Mitä tämän palstan juttuja olen lukenut, niin todennäköisyys siihen aika suurikin, kun täällä mukavien joukossa niin paljon noita antenniosastolta karanneitakin. Tapaan mieluummin one on one sitten niitä, joita olisi kiva tavata.

        Ei siinä kyse ole mistään lapsellisesta, vaan ihan terveestä itsesuojeluvaistosta. Mitään naamarajaa, ikärajaa tai muuta minulla ei ole, mutta vedän kyllä rajan siihen, että minäkään en tahdo tapaamiseen missä on huumeidenkäyttäjiä tai mahdollisesti väkivaltaisia tyyppejä tai muita laittomuuksia harrastavia tai sitten näitä palstan lutkittelijoita, jotka sitten tapaamisen jälkeen haukkuvat puskista täällä tai jotain vielä pahempaa. Ei se julkisella paikalla tapaaminenkaan kaikelta suojele ja vähän tervettä järkeäkin voi käyttää millaisiin tapaamisiin lähtee. Tuo "tervetuloa vain kaikki rikollisetkin mukaan vaikka incognito" mentaliteetti se vasta lapsellista onkin.


      • Tytteli taka alalta kirjoitti:

        Ajattelin ensin olla vain hiljaa ja antaa niiden tavata ketkä haluavat ja uskaltavat, mutta nyt on pakko sanoa välikommenttia täältä taustoilta. Kenestäkään näistä edellä mainituista en tiedä millaisia ovat ja en ota kantaa kenestäkään kirjoitettuun, mutta juurikin tuon vuoksi minäkään en uskalla tulla yhtään sen enempää kuin nuo edellä olleetkaan miittiin. Paikalle voi todellakin incognito saapua keitä tahansa näitä huumeosastoa tai joku palstan väkivaltafantasioita omaava Breivikin ihailija tai joku stalkkeri tai muu hullu.

        Mitä tämän palstan juttuja olen lukenut, niin todennäköisyys siihen aika suurikin, kun täällä mukavien joukossa niin paljon noita antenniosastolta karanneitakin. Tapaan mieluummin one on one sitten niitä, joita olisi kiva tavata.

        Ei siinä kyse ole mistään lapsellisesta, vaan ihan terveestä itsesuojeluvaistosta. Mitään naamarajaa, ikärajaa tai muuta minulla ei ole, mutta vedän kyllä rajan siihen, että minäkään en tahdo tapaamiseen missä on huumeidenkäyttäjiä tai mahdollisesti väkivaltaisia tyyppejä tai muita laittomuuksia harrastavia tai sitten näitä palstan lutkittelijoita, jotka sitten tapaamisen jälkeen haukkuvat puskista täällä tai jotain vielä pahempaa. Ei se julkisella paikalla tapaaminenkaan kaikelta suojele ja vähän tervettä järkeäkin voi käyttää millaisiin tapaamisiin lähtee. Tuo "tervetuloa vain kaikki rikollisetkin mukaan vaikka incognito" mentaliteetti se vasta lapsellista onkin.

        Minusta tuo Sillitroolin narkomaaniksi haukkuminen on kuitenkin vähän yliampuvaa. En minäkään kannabiksen edes satunnaisesta pössyttelystä oikein pidä, mutta se ei vielä estä sitä ettenkö voisi tavata sellaisen ihmisen. Luultavasti varsinkin kaupungeissa asuvat tapaavat sellaisia ihmisiä useinkin ilman ongelmaa. Eri asiaa sitten tosihampuusit, jotka eivät ole selvää päivää nähneetkään. Eihän tässä mitään kaveriporukkaa olla muutenkaan perustamassa, vaan tapaamassa ihmisiä nimimerkkien takaa.

        Lisäksi voisin lyödä vaikka että palstan lutkittelijat on jonkun pelokkaan finninaaman teatteria, jolla yritetään vähän ärsyttää ja saada huomiota, ja ihmettelisin jos sieltä takaa paljastuisi aito riemuidiootti, joka kaiken lisäksi uskaltaisi näyttää naamansa muille.

        (Noin muuten voisi vaikka loukkaantua siitä, että joku plussasi minun peruutusilmoitustani. Nyt en ainakaan tule!)


      • Tytteli taka alalta
        LordBoredom kirjoitti:

        Minusta tuo Sillitroolin narkomaaniksi haukkuminen on kuitenkin vähän yliampuvaa. En minäkään kannabiksen edes satunnaisesta pössyttelystä oikein pidä, mutta se ei vielä estä sitä ettenkö voisi tavata sellaisen ihmisen. Luultavasti varsinkin kaupungeissa asuvat tapaavat sellaisia ihmisiä useinkin ilman ongelmaa. Eri asiaa sitten tosihampuusit, jotka eivät ole selvää päivää nähneetkään. Eihän tässä mitään kaveriporukkaa olla muutenkaan perustamassa, vaan tapaamassa ihmisiä nimimerkkien takaa.

        Lisäksi voisin lyödä vaikka että palstan lutkittelijat on jonkun pelokkaan finninaaman teatteria, jolla yritetään vähän ärsyttää ja saada huomiota, ja ihmettelisin jos sieltä takaa paljastuisi aito riemuidiootti, joka kaiken lisäksi uskaltaisi näyttää naamansa muille.

        (Noin muuten voisi vaikka loukkaantua siitä, että joku plussasi minun peruutusilmoitustani. Nyt en ainakaan tule!)

        Miksi minulle kohdistit tämän? En ole haukkunut ketään ja nimen omaan sanoin, että en tunne puheena olevia enkä ota kantaa keneenkään henkilökohtaisesti.
        Paikalle en kuitenkaan uskalla tulla, koska palstalla näkee paljon todella häiriintyneitäkin viestejä ja kuten joku jo mainitsikin, niin sinne voi tulla incognito ketä tahansa niistä selvästi mieleltään sairaistakin paikalle.

        Tietenkin joka päivä saatamme olla tekemisissä joidenkin huumeidenkäyttäjien tai muiden rikollisten kanssa, mutta on yksi asia tavata sellaisia sattumalta vahingossa tahtomattaan, kuin mennä varta vasten niitä tapaamaan, kun tietää, että paikalle sellaisiakin tulossa tai todennäköisyys siihen edes suuri.

        Helppohan se tuollaisessa miitissä on naamansa näyttää vaikka olisi huudellut mitä törkeyksiä täällä, kun ei siellä kukaan voi naamaa niihin kirjoituksiin yhdistää ja nimimerkikseen voi sanoa vaikka poiurgtsd


      • Tytteli taka alalta
        Tytteli taka alalta kirjoitti:

        Miksi minulle kohdistit tämän? En ole haukkunut ketään ja nimen omaan sanoin, että en tunne puheena olevia enkä ota kantaa keneenkään henkilökohtaisesti.
        Paikalle en kuitenkaan uskalla tulla, koska palstalla näkee paljon todella häiriintyneitäkin viestejä ja kuten joku jo mainitsikin, niin sinne voi tulla incognito ketä tahansa niistä selvästi mieleltään sairaistakin paikalle.

        Tietenkin joka päivä saatamme olla tekemisissä joidenkin huumeidenkäyttäjien tai muiden rikollisten kanssa, mutta on yksi asia tavata sellaisia sattumalta vahingossa tahtomattaan, kuin mennä varta vasten niitä tapaamaan, kun tietää, että paikalle sellaisiakin tulossa tai todennäköisyys siihen edes suuri.

        Helppohan se tuollaisessa miitissä on naamansa näyttää vaikka olisi huudellut mitä törkeyksiä täällä, kun ei siellä kukaan voi naamaa niihin kirjoituksiin yhdistää ja nimimerkikseen voi sanoa vaikka poiurgtsd

        Jäi näköjään kirjoituksen loppu pois.

        Tavatkaa te uhkarohkeammat siis vain, ette varmasti jää kaipaamaan minua tai muita sellaisia, jotka eivät uskalla ja tahdo edellä mainituista syistä tähän miittiin tulla.

        Lapsellista ei kuitenkaan ole vältellä tapaamasta joitain huumeita käyttäviä tai väkivaltafantasioita pitäviä tai lutkittelijoita. Kuten sanottu, niin tällä palstalla niitä hulluja tai vaarallisiakin alamaailman kulkijoitakin kirjoituksista päätellen on ja heistä kuka vaan voi saapua paikalle incognito.


      • Huom huom!
        Tytteli taka alalta kirjoitti:

        Jäi näköjään kirjoituksen loppu pois.

        Tavatkaa te uhkarohkeammat siis vain, ette varmasti jää kaipaamaan minua tai muita sellaisia, jotka eivät uskalla ja tahdo edellä mainituista syistä tähän miittiin tulla.

        Lapsellista ei kuitenkaan ole vältellä tapaamasta joitain huumeita käyttäviä tai väkivaltafantasioita pitäviä tai lutkittelijoita. Kuten sanottu, niin tällä palstalla niitä hulluja tai vaarallisiakin alamaailman kulkijoitakin kirjoituksista päätellen on ja heistä kuka vaan voi saapua paikalle incognito.

        Naisethan sitä Beivikiä ihailevat, naiset ne hänelle niitä satoja rakkauskirjeitään lähettelevät.


      • Mouh mouh!
        Huom huom! kirjoitti:

        Naisethan sitä Beivikiä ihailevat, naiset ne hänelle niitä satoja rakkauskirjeitään lähettelevät.

        Tämän palstan naisista en ole nähnyt yhdenkään kirjoittavan Breivikiä ihailevia viestejä ja epäilen suuresti, että yksikään heistä olisi hänelle niitä sadoista rakkauskirjeistä lähettänyt. Palstalla olevista miehistä on kuitenkin useampikin kirjoittanut häntä ihailevia tai sympatiseeraavia viestejä.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Saako sinne tulla muuten vaan tutustumaan ja jutustelemaan ihmisten kanssa, vaikka jo vähän tapailisikin jotakuta?

        Saa


      • sillitrooli
        Tytteli taka alalta kirjoitti:

        Ajattelin ensin olla vain hiljaa ja antaa niiden tavata ketkä haluavat ja uskaltavat, mutta nyt on pakko sanoa välikommenttia täältä taustoilta. Kenestäkään näistä edellä mainituista en tiedä millaisia ovat ja en ota kantaa kenestäkään kirjoitettuun, mutta juurikin tuon vuoksi minäkään en uskalla tulla yhtään sen enempää kuin nuo edellä olleetkaan miittiin. Paikalle voi todellakin incognito saapua keitä tahansa näitä huumeosastoa tai joku palstan väkivaltafantasioita omaava Breivikin ihailija tai joku stalkkeri tai muu hullu.

        Mitä tämän palstan juttuja olen lukenut, niin todennäköisyys siihen aika suurikin, kun täällä mukavien joukossa niin paljon noita antenniosastolta karanneitakin. Tapaan mieluummin one on one sitten niitä, joita olisi kiva tavata.

        Ei siinä kyse ole mistään lapsellisesta, vaan ihan terveestä itsesuojeluvaistosta. Mitään naamarajaa, ikärajaa tai muuta minulla ei ole, mutta vedän kyllä rajan siihen, että minäkään en tahdo tapaamiseen missä on huumeidenkäyttäjiä tai mahdollisesti väkivaltaisia tyyppejä tai muita laittomuuksia harrastavia tai sitten näitä palstan lutkittelijoita, jotka sitten tapaamisen jälkeen haukkuvat puskista täällä tai jotain vielä pahempaa. Ei se julkisella paikalla tapaaminenkaan kaikelta suojele ja vähän tervettä järkeäkin voi käyttää millaisiin tapaamisiin lähtee. Tuo "tervetuloa vain kaikki rikollisetkin mukaan vaikka incognito" mentaliteetti se vasta lapsellista onkin.

        Lupaan, että en tule miittiin. Ei tarvitse pelätä.


      • Tyttönen_82
        ex ihailija kirjoitti:

        Taasko sulla on uus mies kierrossa?

        Ai miten niin taas? :o) eikä nyt vielä voi mistään "kierrosta" oikein puhua. Miksi ei saisi tapailla ja tutustua miehiin? Jos istuu aina vaan kotona odottamassa sitä oikeaa niin voi tulla aika pitkä odotus...


      • Tytteli taka alalta kirjoitti:

        Miksi minulle kohdistit tämän? En ole haukkunut ketään ja nimen omaan sanoin, että en tunne puheena olevia enkä ota kantaa keneenkään henkilökohtaisesti.
        Paikalle en kuitenkaan uskalla tulla, koska palstalla näkee paljon todella häiriintyneitäkin viestejä ja kuten joku jo mainitsikin, niin sinne voi tulla incognito ketä tahansa niistä selvästi mieleltään sairaistakin paikalle.

        Tietenkin joka päivä saatamme olla tekemisissä joidenkin huumeidenkäyttäjien tai muiden rikollisten kanssa, mutta on yksi asia tavata sellaisia sattumalta vahingossa tahtomattaan, kuin mennä varta vasten niitä tapaamaan, kun tietää, että paikalle sellaisiakin tulossa tai todennäköisyys siihen edes suuri.

        Helppohan se tuollaisessa miitissä on naamansa näyttää vaikka olisi huudellut mitä törkeyksiä täällä, kun ei siellä kukaan voi naamaa niihin kirjoituksiin yhdistää ja nimimerkikseen voi sanoa vaikka poiurgtsd

        Kohdistin sinuun koska olit ketjun pää "huumeidenkäyttäjiä" koskevassa kauhistelussa. Minä sanon vain, että on ero vaarallisen narkkarin ja huumeita kokeilleen tai satunnaisen viihdekäyttäjän välillä, enkä (myöskään minä) pidä siitä, että muutama ilkkuja anonymiteetin suojista savusti yhden potentiaalisen miittiläisen pois, jonka muutamat olisivat halunneet tavata. Siitä taas ei ole pitkä matka siihen, että muutamia naisia ovat lutkittelijat savustaneet ulos örsellyksellään.


      • Ex palstavakkari
        LordBoredom kirjoitti:

        Kohdistin sinuun koska olit ketjun pää "huumeidenkäyttäjiä" koskevassa kauhistelussa. Minä sanon vain, että on ero vaarallisen narkkarin ja huumeita kokeilleen tai satunnaisen viihdekäyttäjän välillä, enkä (myöskään minä) pidä siitä, että muutama ilkkuja anonymiteetin suojista savusti yhden potentiaalisen miittiläisen pois, jonka muutamat olisivat halunneet tavata. Siitä taas ei ole pitkä matka siihen, että muutamia naisia ovat lutkittelijat savustaneet ulos örsellyksellään.

        Sillitrooli on yksi niistä lutkittelijoista. Turhaan puolustelet. Voit olla varma, että tyyppi menee miittiin vaikka täällä mitä sanoisikin nyt kun tietää, että osa meistä ei tule juuri hänen tai kaltaistensa takia sinne. Teeskentelee siellä vain sitten olevansa joku muu, jotta voi sitten täällä puskista huudella solvauksiaan muille, jotka sinisilmäisyyttään sinne omilla nimimerkeillään esiintyen menevät ja tulevat tunnistetuiksi. Ja huumeiden käyttö on huumeiden käyttöä, tapahtuipa sitten joka päivä tai harvemmin. Tuo viihdekäyttö on yleinen käyttäjien puolustus.


    • Ei ole nimimerkkiä

      Nostan tätä. Mutta uskallanko tulla, se on toinen juttu.

    • fdsfdsfsdfdsfsd

      Kiinnostus tavata palstalla olijoita lähestyy nollaa. Lim x -> 0.

    • Rohkeasti

      No niin, Enää ei tarvitse miettiä, uskallanko tulla. Tuli toinen meno.

    • ENFP-nainen

      Te ootte ihan höpsöjä! Ensin yksi reipas ehdottaa tapaamista ja muutama yhtä reipas ilmoittautuu mukaan. No, kaikki hyvin... kunnes... Alkaa kauhea mollauskierros ja oletattomien pirujen maalaus seinälle. Voi elämä.

      Jos ei itse halua tai uskalla tulla, pitääkö niitten rohkeitten ja reippaiden fiilikset pilata? Ne menee ketkä haluaa ja keillä ei muuta menoa. Joku voi mennä vaivihkaa paikalle ja sulautua siltä tuntuessa muina miehinä/naisina porukkaan. Ei se niin vakavaa pitäisi olla. Tuskin tapaamisessa on pakko kertoa "kuka" on, jos ei halua. Säilyyhäpän pieni salaperäisyys.

      Hauskaa iltaa ja peukkua paikalle uskaltaville! Itsekin harkitsisin, jos en bilettäisi toisaalla samana iltana.

      • Tyttönen_82

        Onkos tuonne miittiin enää ketään tulossakaan? Harmi, että niin moni ei nyt pääsekään paikalle. Erityisesti Silli ja LordBoredom olisi ollut hauska nähdä livenä, heidän juttujaan kun on täällä niin kauan lukenut. :o)

        Olen muuten itsekin ehdottanut täällä miittiä joskus 2 vuotta sitten, tosin eri nimimerkillä. Silloinkin taisi olla niin että Lord Boredom ja joku muu (kenties Silli jollain muulla nimmarilla) olivat ainoat jotka ilmottautuivat mukaan. Muuten tapaaminen saikin sitten samanlaisen täystyrmäyksen ja jäi kokonaan.


      • ENFP-nainen
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Onkos tuonne miittiin enää ketään tulossakaan? Harmi, että niin moni ei nyt pääsekään paikalle. Erityisesti Silli ja LordBoredom olisi ollut hauska nähdä livenä, heidän juttujaan kun on täällä niin kauan lukenut. :o)

        Olen muuten itsekin ehdottanut täällä miittiä joskus 2 vuotta sitten, tosin eri nimimerkillä. Silloinkin taisi olla niin että Lord Boredom ja joku muu (kenties Silli jollain muulla nimmarilla) olivat ainoat jotka ilmottautuivat mukaan. Muuten tapaaminen saikin sitten samanlaisen täystyrmäyksen ja jäi kokonaan.

        Pitää ensi kerralla yrittää jotain henkisesti helpompaa tapaamista. esim. ainakin kesällä oli Baker'ssa perjaina sinkkuiltoja ja Kallessa kai vieläkin. Sellaiseen menoon yksi palsta sulaa ihan hyvin, ja miksei voisi sopia ettei tapaamisessa kerrota nimimerkkiä, niin ei tarvitse miettiä jälkipuheita ja ihmisten ennakkoasenteita. Veikkaan, että aika monen palstaminä on oikeaa minää provompi.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Onkos tuonne miittiin enää ketään tulossakaan? Harmi, että niin moni ei nyt pääsekään paikalle. Erityisesti Silli ja LordBoredom olisi ollut hauska nähdä livenä, heidän juttujaan kun on täällä niin kauan lukenut. :o)

        Olen muuten itsekin ehdottanut täällä miittiä joskus 2 vuotta sitten, tosin eri nimimerkillä. Silloinkin taisi olla niin että Lord Boredom ja joku muu (kenties Silli jollain muulla nimmarilla) olivat ainoat jotka ilmottautuivat mukaan. Muuten tapaaminen saikin sitten samanlaisen täystyrmäyksen ja jäi kokonaan.

        "Erityisesti Silli ja LordBoredom olisi ollut hauska nähdä livenä, heidän juttujaan kun on täällä niin kauan lukenut."

        Kiitän positiivisesta huomiosta, vaikka onkin surullista, että juttujani on ollut kauan luettavana. Kymmenen vuotta valunut hukkaan, jos luen kirjoitteluun Sinkut-palstan lisäksi blogit ja sitä edeltäneen foorumikirjoittelun joillain masispalstoilla, jotka oikeastaan olivat sitä samaa mitä blogeissa ja täällä, vain kypsymättömämpää ja (nyt virkistävältä tuntuvasti) ilman MAT/ATM-kehikkoa.


    • Jury has spoken

      Ex palstavakkari, Tytteli taka alalta ja ,.,.,

      Loistavaa toimintaa. Nyt on varmaan hyvä mieli.

      Tytteli: "Tuo tervetuloa vain kaikki rikollisetkin mukaan vaikka incognito -mentaliteetti se vasta lapsellista onkin." (Otin sitaattimerkkisi pois, jotta korostuu se, että kyseessä on itse nimeämäsi "mentaliteetti".)

      Se on tuo Vltava _ihan kaikille_ avoin ravintola. Veikkaanpa, että siellä on _ihan joka ilta_ kymmeniä incognitoja, kuka minkäkinlaisin taustoin. Ja niin on jokaisessa muussakin ravintolassa, usko pois. Ja kaupassa. Ja ratikassa.

      Tämä venkoilusi - "...minäkään en tahdo tapaamiseen missä on huumeidenkäyttäjiä tai mahdollisesti väkivaltaisia tyyppejä tai muita laittomuuksia harrastavia..." - on järjetöntä. Eihän Glittergirl ollut sellaista järjestämässä eikä meistä kukaan sellaiseen menossa? Vai?

      Toistan vielä. Tuo ravintola on kaikille avoin,
      miitti on kaikille avoin,
      kaikki nämä viestit ovat kaikille avoimet.

      Puberteettisesti tutkainta vastaan tapellessasi onnistuit - väitteesi mukaan "ottamatta kantaa kenestäkään kirjoitettuun" - antamaan lisäpainoa kahden edelläsi Sillitroolia solvanneen viesteille. Olisit vain pysynyt hiljaa.

      Minä en ole törmännyt täällä ainoaankaan sillipilveen. Perustin "lapsellista"-kommenttini kahden komppaamasi incogniton Silliä mollaaviin viesteihin Mikä teissä kolmessa on niin erinomaista - ja ei-incognitoa -, että oikeutatte (sinäkin oikein hurskastellen) yhden keskustelijan parjaamisen? Keskustelijan, joka tässä ketjussa ainakin on käyttäytynyt varsin kelpoisasti. Jopa sovittelevasti.

      Voi saasta, kuinka tyhjää tuollainen itsensäkorottaminen ja hurskastelu on. Siihen päälle vielä koulukiusaajan käytös. Et ollut ilmoittautunut edes mahdollisten osallistujien joukkoon, kukaan teistä ei ollut. Mutta yksi mukaan halunnut piti silti käydä ovensuussa potkimassa?

      • Ex palstavakkari

        Oi miten hienoa! Tyyppi kykenee jopa yhdessä ketjussa käyttäytymään kelpoisasti ja sovittelevasti. Myönnetään sille heti mitali! Jos täällä joku on kiusaaja, niin sillitrooli. Sopii lueskella tyypin muita kirjoituksia aiemmissa ketjuissa, niissä hän sen huumeiden käyttönsäkin kertonut muille ilkeilyjen ja naisia halventavien vihakommenttiensa lomassa. Naureskeli hurskastelijoiksi kaikki siinäkin ketjussa, jotka eivät huumeiden käyttöä hyväksyneet. Pahimmat tyypin kirjoitukset on ylläpito tai tyyppi itse poistattanut, mutta pitempään palstalla olleet tietävät kyllä. Sitä satoahan sillitrooli nyt korjaa, mitä on täällä pitkään kylvänyt.

        Kirjoita sitä paitsi ihan vain sillä omalla vakiintuneella sillitrooli nimimerkilläsi. Tai jollakin muista palstalle säännöllisesti oksennuksia tuottavista nimimerkeistäsi. Se se vasta tyhjää hurskastelua onkin kirjoittaa itseään puolustelevia, kehuvia ja mukaan kannustavia viestejä tekaistulla Jury has spoken nimimerkillä.

        Sitä saa mitä tilaa. Kestä se _kuin_ mies. Tarpeeksi kauan, kun ilkeilee ja kieroilee, niin on turha sitten itkeä, kun ne muita kiusanneet ja vääristelevät vistit muistetaan ja ne palstalaiset, jotka pidempään kirjoitteluasi seuranneet eivät tahdo sitten samaan tapaamiseen. Paremmin sinulle sopikin se trollisiili nimimerkkisi, joka kertoi kaikille heti millainen epärehellinen kieroileva trolli ja piikikäs olet. Marttyyrin viitta narsistin harteilla on vain naurettava. Yllättävää ei kylläkään. Kieroilusi ja kaikki asiat eduksesi vääristelevät vääntelysi jo tiedetään.

        Kiitos muistutuksesta, miksi en palstalla enää käy kuin harvoin.
        Liekö nostalgiaa, että ketjun otsikon nähtyäni hetken harkitsin tätä palstamiittiä, mutta sinun täällä edelleen olemisesi hävitti kyllä ne haihatukset.

        Onnea vain niille, jotka tyyppiä eivät täältä palstalta vielä tarpeeksi tiedä ja haksahtavat ehkä tapaamaankin, kun eivät osaa vielä varoa. Sitä tulette tuon kanssa tarvitsemaan.


      • Hahhahhaa
        Ex palstavakkari kirjoitti:

        Oi miten hienoa! Tyyppi kykenee jopa yhdessä ketjussa käyttäytymään kelpoisasti ja sovittelevasti. Myönnetään sille heti mitali! Jos täällä joku on kiusaaja, niin sillitrooli. Sopii lueskella tyypin muita kirjoituksia aiemmissa ketjuissa, niissä hän sen huumeiden käyttönsäkin kertonut muille ilkeilyjen ja naisia halventavien vihakommenttiensa lomassa. Naureskeli hurskastelijoiksi kaikki siinäkin ketjussa, jotka eivät huumeiden käyttöä hyväksyneet. Pahimmat tyypin kirjoitukset on ylläpito tai tyyppi itse poistattanut, mutta pitempään palstalla olleet tietävät kyllä. Sitä satoahan sillitrooli nyt korjaa, mitä on täällä pitkään kylvänyt.

        Kirjoita sitä paitsi ihan vain sillä omalla vakiintuneella sillitrooli nimimerkilläsi. Tai jollakin muista palstalle säännöllisesti oksennuksia tuottavista nimimerkeistäsi. Se se vasta tyhjää hurskastelua onkin kirjoittaa itseään puolustelevia, kehuvia ja mukaan kannustavia viestejä tekaistulla Jury has spoken nimimerkillä.

        Sitä saa mitä tilaa. Kestä se _kuin_ mies. Tarpeeksi kauan, kun ilkeilee ja kieroilee, niin on turha sitten itkeä, kun ne muita kiusanneet ja vääristelevät vistit muistetaan ja ne palstalaiset, jotka pidempään kirjoitteluasi seuranneet eivät tahdo sitten samaan tapaamiseen. Paremmin sinulle sopikin se trollisiili nimimerkkisi, joka kertoi kaikille heti millainen epärehellinen kieroileva trolli ja piikikäs olet. Marttyyrin viitta narsistin harteilla on vain naurettava. Yllättävää ei kylläkään. Kieroilusi ja kaikki asiat eduksesi vääristelevät vääntelysi jo tiedetään.

        Kiitos muistutuksesta, miksi en palstalla enää käy kuin harvoin.
        Liekö nostalgiaa, että ketjun otsikon nähtyäni hetken harkitsin tätä palstamiittiä, mutta sinun täällä edelleen olemisesi hävitti kyllä ne haihatukset.

        Onnea vain niille, jotka tyyppiä eivät täältä palstalta vielä tarpeeksi tiedä ja haksahtavat ehkä tapaamaankin, kun eivät osaa vielä varoa. Sitä tulette tuon kanssa tarvitsemaan.

        Harmi ettet pääse paikalle; takiasi saattaisin itsekin vaivautua. Olisi nimittäin mahtavaa tavata ihminen jonka päässä satunnainen pilvenpoltto tekee ihmisestä narkomaanin. Ikinä en ole noin mustavalkoista ja kehittymätöntä ajatusmaailmaa ja mietojen huumeiden harrasta vastustusta päässyt livenä kokemaan. Vielä kun tunnustautuisit tämän "tatuointeja on vain roskaväellä" -mantran jauhajaksi niin tulisi tuplasti hauskempaa :D

        Sinänsä samaa mieltä eräästä nimimerkistä.


    • Jotenkin toivoin, että miitti olisi saanut ne asialliset ihmiset liikkeelle. Itse kun olen asiallinen ja rekkautuneena kirjoittelen. Säälittävää nähdä että tämä yritys on mennyt puskista huutelijoiden mollaamisella pilalle. Ei siis kannata yrittää mitään järkevää.
      No itse olen nyt kipeänä ja ihmeitä saa tapahtua jotta olisin huomenna baarikunossa. Joten joudun luovuttamaan. Ehkä Espoo edustaa löytää muuta peliseuraa huomiselle. Hän hän se on ainoa virallisesti ilmoittautunut tulija.
      Olen pahoillani että näin tässä kävi.

      • sillitrooli

        Kiitos tosiaan, että edes yritit järjestää miittiä! Ja anteeksi, kun ilmeisesti osittain minun takiani meni tällaiseksi...


      • LOL LOL
        sillitrooli kirjoitti:

        Kiitos tosiaan, että edes yritit järjestää miittiä! Ja anteeksi, kun ilmeisesti osittain minun takiani meni tällaiseksi...

        LOL


      • Jury has spoken
        sillitrooli kirjoitti:

        Kiitos tosiaan, että edes yritit järjestää miittiä! Ja anteeksi, kun ilmeisesti osittain minun takiani meni tällaiseksi...

        Älä ota kantaaksesi muiden törppöyttä. Olet syytön siihen, että miittiin haluttomat halusivat feidata tapaamisen muiltakin.

        Terveisin törppöjen sivupersoonaksesi julistama nainen


    • Tyttönen_82

      Kiitos sulle, glittergirl, kun kuitenkin yritit järjestää tapaamista. Tuo tapaamisehdotus nousee aina silloin tällöin täällä esille, mutta aina siinä käy näin. Ketju täyttyy niiden ihmisten kirjoituksista, jotka eivät missään tapauksessa aio tulla paikalle ja haluavat myös sen kertoa. Harmillista siksikin, kun niin moni palstalainen potee ainakin ajoittain yksinäisyyttä ja olisi seuraa vailla.

    • Varma tieto.

      Tämä ketju on superhuvittava.
      Miittiä järjestämässä rekisteröity miehen tekemä feikkiprofiili jossa netistä napattu kuva ja jonka nimimerkkiä kukaan ei tunnista täällä tai muuallakaan.
      Osallistujina lauma rekisteröitymättömiä nimimerkkejä jotka eivät palstan vakituisia kirjoittelijoita vaan nekin yhden kirjoittajan aliaksia kuten espooedustaa ja tyttönen-82.
      Paljonko haluatte lyödä vetoa että melkein koko ketjun kirjoittajat ja kaikki osallistujat ovat saman tyypin näppäimistöltä?
      Lord boredom, glittergirl, tyttönen-82, sillitrooli, Jury has spoken ja niin edelleen kaikki saman hullun käsialaa.

      • päivystävä dosentti

        kerrotko vielä, että mitä kiksejä saa siitä, että kirjoittaa eri nikeillä ihan normaaleja juttuja?


    • Hävisit vetosi saman tien. Miestä musta ei saa tekemälläkään ja toi on mun kuvani

    • espooedustaa

      en pääse itse osallistumaan, vaikka haluaisinkin. Huomisiltaan ilmoitettiin tänään työvuoro. Nyt kyllä ketuttaa todenteolla. Olen varmaan yksi niistä harvoista, joka oli tosissaan innostunut miitin kanssa.

    • Minusta olisi kiva tutustua uusiin, mukaviin kavereihin. Tosin käytännössä olen huomannut, että en saa juuri koskaan kavereita netin kautta. Ehkäpä joskus. Lisäksi joillain on ollut niin erilainen ajatusmaailma, että toiseen tutustuminen tuntui suorastaan pelottavalta. Mulla vaan on vähän sellainen fiilis, että Suomessa kavereita löytää lähinnä olemalla aktiivinen ja huomaamalla, että toisella on muutakin yhteistä kuin samalle palstalle kirjoittelu.

    • uteleva

      No niin. Raporttia kehiin. Tuliko kukaan paikalle. DarkFear nyt ei ainakaan.

      Saiko joku p*llua tai m*naa? Mitä muuta tapahtui? Oliko hauskaa? Istuiko kaikki hiljaa ujona eikä uskaltanut puhua?

    • HARMI!

      Eipä tainnut tulla mitään tosta teidän miitistä.

      • Mietes olisi

        Ehdotan, että seuraavan kerran miittiä sovittaessa, jätetään osallistuvien mollaus pois ja vain ne ilmoittaa, jotka on tulossa. Jos ei itse uskalla, rohkeille on turha maalata turhia piruja seinälle. Lisäksi Miitti ilman nimikerkkien paljastamista voisi olla toimivampi?

        Siis annetaan muille mahdollisuus, vaikka itse ei haluaisi tulla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3216
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1144
    Aihe