moi
olen nähnyt aina maanantaisin kiinnostavan naisen kuntosalilla.
Kysymys kuuluu. Mitä sanon hänelle.
Olen huomannut peileistä, että hän seurailee tekemisiäni.
Hän näkyy olevan aika ujo, mutta tunnen, että hän on kiinnostunut minusta.
Miten pääsisin jututtamaan häntä.
Vaikuttaako Kuopiolaisuus
Nainen Kuntosalilta
17
963
Vastaukset
- tiiähäntä
Kun olette molemmat pois lähdössä yhtaikaa (vaatii sinulta vähän järjestelyä) niin sujauta käyntikortti tai lappu jossa nimi ja numero hänelle, pyydä kahville jos kehtaat.
Toinen vaihtoehto on keksiä tikusta asiaa, jotakin kys. kuntosaliin liittyvää tms. ihan mitä vain, kunhan yhden repliikin tuotat ilmoille. Näet sitten hymyileekö, pakeneeko vai mitä? - jono takana
Heti kimppuun vaan:) Eikun kysyt vaan että juodaanko proteiinipirtelöt yhdessä?..;P
- 34vmieserjgrodi
Itse olen saanut monelta eri naiselta hymyjä salilla, kun olen heitä katsonut pikaisesti. Tekisi mieli kyllä lähestyä, mutta he ovat kuitenkin 5-10 vuotta nuorempia ja todella nättejä naisia. Tulee ensimmäiseksi mieleen, että he ovat varattuja tai vaan ystävällisiä. Itsellä on vaan huonoja kokemuksija hymyilevistä naisista baarista, mutta onhan se tietty eri tilanne mutta...
- kummasteleva
onko 5-10v ikäero mielestäsi muka liikaa, jos olet 34-vuotias?
- PositiivinenIina
Kiinni vaan. Jos on varattu, voit aina ehdottaa salasuhdetta. Jos ei muuten sinusta kiinnostu, ni se on sen tappio :)
- warattttttu
aika villiiii.. naiselta. veis kyllä multakin jalat alta
- Kuopiooooo
Millä salilla näet tämän naisen ja minkä näköinen on? Tiedä vaik tätä kautta tärppäis ;)
- lippumies83
lippumäellä.
semmoinen
tummahiuksinen. hoikka nainen noin 20v.
mulla alkaa puntit tutista ;)
täytyy, jotain keksiä miten pääsee juttelemaan.
On siellä muitakin hottis naisia, mutta tämä on nyt mielessä. - Voi unteloa
lippumies83 kirjoitti:
lippumäellä.
semmoinen
tummahiuksinen. hoikka nainen noin 20v.
mulla alkaa puntit tutista ;)
täytyy, jotain keksiä miten pääsee juttelemaan.
On siellä muitakin hottis naisia, mutta tämä on nyt mielessä.Uskomaton moka!!! Kerrassaan surkuhupaisaa!
lippumies83 etsii tiettyä naista, saa kommentin ("Kuopiooooo"), joka ehkä on juuri tältä naiselta. Mikä tsägä! Mitä mies tekee? Kertoo, että on siellä muitakin hottiksia. ;D
Jos kommentoija oli tuo nainen, kaikki lähestymismahdollisuudet menivät sen siliän tien. Jos kommentoija oli kuka tahansa tuon Lippumäen salin "hottiksista", taisivat mahdollisuudet mennä heidänkin suhteensa. Jos siis sattuvat tämän ketjun lukemaan.
Oi, apua tarvitset, kyllä!
- Ei h-i !
Jos aikuinen immeinen ei keksi jutun juurta ihan vaikka mistä, niin aloita rassuparka uudestaan A:sta.
- Nainen32kuopio
Kaveri halusi olla vaan kohtelias muita naisia kohtaan tuolla hottis jutulla. Vaikka hän vaan unelmoi siitä tietystä tumma tukkaisesta tytöstä. Tuollaisia herramiehiä tarvitaan.
- robochoco
Jep
Untelo on väärässä,
viesti oli aika tyly, mutta nainen32 on oikeassa.
ei saa loukata muita typyjä - Lippumies83
Hei!
lueskelin nää kommentit!
Muotoilin vaan tuon hottis jutun väärin.
Maailma on täynnä kauniita naisia, mutta se yksi tummahiuksinen pyörii mielessäni vähän väliä. Hänessa on jotain mitä muissa ei ole.
Luulin, että minusta on tullut kylmäihminen joka ei välitä enää rakkaudesta, mutta amor on tullut takaisin.
Pitää vielä kertoa yksi elämän totuus mitä kaveri mulle sanoi!
kiltit ja kohteliaat miehet saavat tyytyä nyrkkikyllikkiin.
taitaa pitää paikkansa. - Eeva85
Ihanan rehellinn mies.
pitää varmaan ruveta treenaamaan lippumäellä, jos vaikka tutustuisin häneen. - ex_pelimies
Riippuu tietenkin naisen luonteesta millainen olisi paras lähestymistapa. Koska emme kuitenkaan tiedä naisesta etukäteen mitään paitsi että hän tykkää harrastaa salia niin avauksemme voisi ystävällisen hymyn kanssa olla jonkinlainen mielipiteen kysyminen naiselta liittyen urheiluun/kyseiseen saliin. Jokainen ihminen, mies tai nainen pitää yleensä siitä että hänen mielipidettään kysytään. Miksikö pitää? Koska se osoittaa eräänalaista arvostusta ja on paljon toimivampi taktiikka kuin joku perus "iskuslogan" jotka tuppaavat jäädä tökeröiksi tuhannen muun miehen käyttämäksi.
... muista kun hymyilet/kysyt/juttelet niin ole itse herra itsevarmuus tai homma karisee alta. Asenne iskiessä tulee olla 24/7 "so what, maailma täys naisia"
Tsemppiä!
terv. ex-pelimies - antakaa naiset merkk
tavismiehelle ei hymyä suoda on nähty.. enemmän tuntee itsesnä kiusaantuneeksi jonkin söpön kurvien katselusta...
- banaani pentti
kysy siltä et, PALJO PENKKI? saanti on taattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473