Tampereen halvat ja hyvät kauneushoitolat?

Moikka,
Suositelkaapas halpoja ja hyviä kauneushoitoloita tampereelta. Mieluiten keskustasta.

10

1126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppohoito

Hius- ja kauneusstudio Yours Hämeenpuisto 29. Kampaamo,kosmetologi ja hieroja samassa paikassa. Olen käyttänyt jokaista palvelua jo muutaman vuoden ajan ja ollut todella tyytyväinen :)

• Löytyykö yritykselle kotisivuja?Minkälainen hinnasto kasvohoidoissa?

• helppohoito

Eipä taida olla kotisivuja,ei oo tullu mieleenkään kysyä... Kosmetologin hinnat vaihtelee n.50-85e välillä riippuen siitä mitä hoitoja tehdään. Pienet fiksaukset esin.kulmien värjäys ja muotoilu on n.15e. Tohon hinta-asiaan vielä että jollekin 50e voi olla jo kallis kun taas toiselle se ei oo mitään.... Mut mä olen pitänyt hintoja suht edullisina verrattuna muihin Tampereen kauneushoitoloihin. Sittenhän on se Hämeen kosmetologikoulun kauneuskeskus Meicos Hämeenkadulla jossa opiskelijat tekee myös edullisesti hoitoja. Googlesta löytyy enemmän tietoo siitä.

• tipu

Olen myös käyttänyt Yours kampaamopalvelua ja käytän jatkossakin. Todella ammattitaitoista henkilökuntaa ja laadukasta ja hyvää palvelua. Kahvia ja teetäkin on aina tarjottu

• Tiedättekö yhtään paljon tuolla Meicossa maksaa kasvohoidot oppilastyönä?

• helppohoito

Aivan tasantarkkoja hintatietoo ei ole mutta kasvohoidot on 30-50e,Kasvojen erikoishoidot 45-65e,Sarjahoidot (5kertaa) 180-200e,ripsien värjäys n.10e,kulmien värjäys n.5e,kulmien muotoilu n.10e.

• Maikki

Tammelassa Hoitola Kati, ei hosumista ja työn jälki huippua.

• kati3

Kauneuspiste Milva keskustassa. Olen käynyt muutaman kerran ja ollut tyytyväinen :)

• vakkari 10vuotta
        kati3 kirjoitti:

Kauneuspiste Milva keskustassa. Olen käynyt muutaman kerran ja ollut tyytyväinen :)

Kauneuskeskus Afrodit Satakunnankadulla.

• Vierailu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      86
      2483
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1321
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      101
      750
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe