hei kanssapukeutujasiskot,
onko kellään vinkkiä antaa kun oon jälleen niin hukassa asujen kanssa.
Mun vartalomalli on kapeet nilkat "jlo-perse", kapee vyötärö ja aika isot tissit. en ole pitkä, 167cm. Näytän mielestäni niin typerältä monissa vaatteissa.
Viihdyn parhaiten saappaat leggins tunika -tyylisissä, se kun jotenkin
häivyttää kroppani monet kaaret.
Mulla on paksut reidet ja vihaan nähdä itseni hameessa ilman legginsejä kun kenkinä on tavalliset sandaalit (nyt puhun siis lomapukeutumisesta..jälleen ajankohtainen, kesä tulee ja etelänmatka sitä ennen...)
Eli jos voisin, pitäisin päivin öin kesät talvet saappaita! Se jotenkin niin
ihanasti tasapainottaa asun :) muttakun niitä ei kaikkialla voi ja viitsi.
Tunnen itseni ihan tappi jalaksi.......
onko mitään hyviä kenkä tai alaosa vinkkejä? voikohan niitä olla...
tuntuuko kestään samalta?? kapeet nilkat jotenkin korostaa ns rotevampaa yläosaa joka kyllä sinänsä on sopusuhtanen...voi ääks,
kai etin neuvoa vaikka ongelma on etten vieläkäänkoskaan hyväksy kroppaani! :(
kurvikkaan tyyli !?
3
287
Vastaukset
- teletappiko
Entä jos kokeilisit täyspitkää maksihametta? Sinne jäisi kaikki piiloon ja jos kerta on kapea vyötärö, niin et näytä lihavalta pitkässä hameessa. Aivan ohuen, keveän hameen alla voi pitää samanvärisiä leggareita tai sukkahousuja kelistä riippuen.
Sopivan avokaulainen paita vie huomiota isosta hameesta ja päinvastoin.- ap
pitäisiköhän koittaa.. kiitos vinkistä. Oon aina kyllä välttänyt kaikkia pitkiä ja a-linjaisia hameita kun musta ne tekee perseestä super ison. Senttien mukaan suhteessa lantioon mulla on kapee vyötärö ja niin tututkin sanoo, vaan yllättäen minusta ei todellakaan tunnu sirolta mistään kohtaa
jos vartalossa on kapeita kohtia, niitä pitää korostaa, ei peittää :)
korosta vyötäröä, näytä sirot nilkat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814522
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀714247Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1244189BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1833456- 1932789
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662706Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main362601Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692495Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142