hei kanssapukeutujasiskot,
onko kellään vinkkiä antaa kun oon jälleen niin hukassa asujen kanssa.
Mun vartalomalli on kapeet nilkat "jlo-perse", kapee vyötärö ja aika isot tissit. en ole pitkä, 167cm. Näytän mielestäni niin typerältä monissa vaatteissa.
Viihdyn parhaiten saappaat leggins tunika -tyylisissä, se kun jotenkin
häivyttää kroppani monet kaaret.
Mulla on paksut reidet ja vihaan nähdä itseni hameessa ilman legginsejä kun kenkinä on tavalliset sandaalit (nyt puhun siis lomapukeutumisesta..jälleen ajankohtainen, kesä tulee ja etelänmatka sitä ennen...)
Eli jos voisin, pitäisin päivin öin kesät talvet saappaita! Se jotenkin niin
ihanasti tasapainottaa asun :) muttakun niitä ei kaikkialla voi ja viitsi.
Tunnen itseni ihan tappi jalaksi.......
onko mitään hyviä kenkä tai alaosa vinkkejä? voikohan niitä olla...
tuntuuko kestään samalta?? kapeet nilkat jotenkin korostaa ns rotevampaa yläosaa joka kyllä sinänsä on sopusuhtanen...voi ääks,
kai etin neuvoa vaikka ongelma on etten vieläkäänkoskaan hyväksy kroppaani! :(
kurvikkaan tyyli !?
3
277
Vastaukset
- teletappiko
Entä jos kokeilisit täyspitkää maksihametta? Sinne jäisi kaikki piiloon ja jos kerta on kapea vyötärö, niin et näytä lihavalta pitkässä hameessa. Aivan ohuen, keveän hameen alla voi pitää samanvärisiä leggareita tai sukkahousuja kelistä riippuen.
Sopivan avokaulainen paita vie huomiota isosta hameesta ja päinvastoin.- ap
pitäisiköhän koittaa.. kiitos vinkistä. Oon aina kyllä välttänyt kaikkia pitkiä ja a-linjaisia hameita kun musta ne tekee perseestä super ison. Senttien mukaan suhteessa lantioon mulla on kapee vyötärö ja niin tututkin sanoo, vaan yllättäen minusta ei todellakaan tunnu sirolta mistään kohtaa
jos vartalossa on kapeita kohtia, niitä pitää korostaa, ei peittää :)
korosta vyötäröä, näytä sirot nilkat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415326Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole657818Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297565Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282122IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773