Vinkkejä missä voisi juhlia häitä toukokuussa. Avioliitonsiunaus tapahtuisi juhlapaikassa ja hakusessa olisikin jotain muuta kuin ravintola. Ajatuksena n. 50 vieraan juhlat, ilman normi häiden leikkejä ja jäykistelyä. Saunomis mahdollisuus olisi suuri plussa. Tarjoilut ajateltiin tehdä itse.
Häiden juhlapaikkaa Kittilä-Levi alueelta.
11
3854
Vastaukset
- YhdenMartanMies
Seurakuntatalolla? taivaan valkeat Könkäällä? Hotelli korpimarja? Vanhat kyläkoulut? Leirikeskukset? mene Levin sivuille, siellä monta paikkaa..
ONNEA!! - Tuleva Martta
Seurakuntatalo ei tule kysymykseen kun avioliitolle ei haluta kirkonsiunausta ja viinaa meinataan tarjota. kyläkoulut on turhan kolkkoja paikkoja. Leirikeskuksista ei tulemieleen muita kuin RAutuskylän leirikeskus ja se ei miellytä. Levin sivut olen kolunnut lukuisia kertoja. Tuolta Korpimarjalta taidan kysyä tarjouksen, mutta luulen että ei vastaa sitää mitä haemme. =)
- pilhet
vasalampi aakenuksen juurella, villipohjolan paikka. ns. kämppäkartano. hieno paikka!
- käynyt siellä
Korpimarja on viihtyisä ja sopiva juhlapaikka.
- tulevalle martalle.
Mistä sulhanen?
Ehdokkaita ei tunnu löytyvän. - onnee
kysy lompolon vanhaa koulua.se muutettu just tuonmoisii kinkereihin sopivix.levi-lompolo 29km. ja jäävä väki mahtuu nukkuu.kyläs myös vuokra mökkei.ja edullista.
- annamullepuu
Loma-Paksu ilmeisesti järjestää hääjuhlia. Ihan mukava paikka könkäällä, saunat ja poreallaskin löytyy.
- eiksjuukostajuu
Niin olen minäki kuullut! Vatsaasi hellii, ravintola Elli!
- Sperian Midrose
eiksjuukostajuu kirjoitti:
Niin olen minäki kuullut! Vatsaasi hellii, ravintola Elli!
Olen syönyt pari kertaa ja ihan ok mesta.
- Elmölli lömäpuksu
Sperian Midrose kirjoitti:
Olen syönyt pari kertaa ja ihan ok mesta.
Millä ilveilyllä sieltä kunnon ruokaa saa? Taitaa jäädä vain tarinan osaksi ja sekin surullinen.
- ava69
Suosittelen myös Hotelli Korpimarjaa!On aivan taivaallisen hyvät ruoat!Ja yöpyminenkin onnistuu tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576