Karkauspäivän

kosinta <3

Auttakaa isät ja mahd. jo aviomiehet minua!
Karkauspäivä lähenee ja kerään (jo toisen kerran, viimeksi 4v sitten en rohjennut) rohkeutta kosintaan :)

Tarkoituksena ei ole mitään yliöveriromanttista höpsötystä,
vaan ihan normiarjen keskellä (lapset&työvuorot) ottaa pieni hetki
ja kosia.

Olemme siis jo pitkään yhdessä olleet ja perheen perustaneet. Olemme onnellisia näin "susiparinakin", mutta kyllä minä haluan hänelle vielä näin tunnustaa valtavan rakkauteni, näyttää sen "koko maailmalle" ja kantaa yhteistä rakkauden merkkiä = sormusta

85

3987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................
      • dhdhshbs

        Olette olleet vuosia yhdessä ja miehelläsi olisi ollut useita satoja mahdollisia kosintapäiviä, sinulla vain yksi päivä joka neljäs vuosi.

        Miksei mies ole kosinut sinua? Eikö hän halua sitoutua kanssasi vai onko hän vain niin osaamaton ja ujo hiiri?

        Itse olen sitä mieltä, että miehen tehtävä olisi kosia. Ei haittaa jos ujostuttaa ja vapisee kauhusta, kunhan sen tekisi alle kymmenen vuoden sisällä seurustelun aloittamisesta!

        MIEHET, kosikaa te naisianne, silloin kun heillä olisi vielä mahdollisuus olla nuoria morsiamia.


    • puskalisko

      perkele, minä sain viime karkauspäivänä pakit Crankylta !1!!1 Tänä vuonna pitänee keskittyä haalimaan isompi lasti niitä hamekankaita kerralla.

      Tarvitsen listan kaikista palstan miehistä, jotta voin aloittaa.

      • Cranky_geek

        No voi hitto. Ei naiset näköjään unohda koskaan. :O


      • laardimies
        Cranky_geek kirjoitti:

        No voi hitto. Ei naiset näköjään unohda koskaan. :O

        Cranky on terminaattori tulevaisuudesta!! On mennyt yli 10.2.2012
        Ovelaa!!!! Ei silloin vielä ollut karkayspäivää vielä!!!111!!!!!!
        Meillä Taikkulassa on jo klo 6:00 aurinko nousi jo aamuun ja pitää piileskellä
        hotellihuoneessa--------täällä on tuhansittain tosi kauniita kosijoita, kun ei riitä rahat
        kaikille miljoonalle kosijattarelle edes ommeltaviin paperikankaisiin tai kaislahameen alle strngikalasreihinkaan, on vakava vaara aamupanolla pakkonaimisiin tuon söpön huonesiivooja kanssa --seon kaxkymppisenä liian nuori ja vaatii penskojaki pökkäämään alulle.
        viidakon laki.


      • laardimies

        Hidasjärkinen Lisko vielä 1.helmikuuta? Kelpaako tuo lakana gotelli logolla vai
        frotee kylpypyyhe teksillä:"varastettu Rayongilaisesta hotellista"?


      • joo.
        Cranky_geek kirjoitti:

        No voi hitto. Ei naiset näköjään unohda koskaan. :O

        Siksi jos jotain ei ole tapahtunut vähän aikaan, niin sanotaan et miesmuistiin, kun se on niin lyhyt :P Seuraavaksi tulee norsun muisti ja sitten naisen.


      • kiltti mies

        minä haluaisin sellasen raidallisen punaisen kiltin,olisko mahdollista saada.niinkuin laulussa sanotaan minusta saa hyvän ystävän muttei minusta ole enää sitoutumaan uudelleen,kerrasta poikki sanon sen.


    • Mitäs jos ihan vaan kapsahdat kaulaan ja annat ison hellän halin ehkä pusun tai pari. Katsot ukko kultaasi syvälle silmiin ja rapsuttelet sormilla lempeesti niskasta. Kerrot mitä hän sulle merkitsee, ehkä mainitset yhteisistä vuosistanne ja kuinka onnellinen niistä olet. Sitten vain kosit häntä. :-)

      Tarviiko sen olla sen kummempaa näytelmää, kun kertoo sisimmistä tunteistaan ja ilmaisee halunsa avioitua?



      Mitäs sä sitten teet, jos se ukkosi sanoo ettei se halua mennä naimisiin?

      • kapsahtaa katajaan

        joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.se on kuntimalla kaavettava.minä annan rukkaset jos ei muuten kelpaa niin ei sitten.


    • 4D tähti

      Avioliitto ja sormus on pahoja. Ainoa oikea ratkaisu on heittää sormukset Tuomiovuoren liekkeihin. Eläköön vapaa maailma.

    • kosinta <3

      Kiitos ol_io
      Ajatukseni on kyll samansuuntainen kuin sun ehdotus. Jotain pikkuviilausta ja sanakäänteitä kuitenkin vielä pohdin :D (saunanlauteilla, hiihtoreissulla yms...)

      Mutta jos rukkaset saan, itken aikani takavasemmalla, mutta palaan pian normiarkeen ja jatkan odotusta, koska sittenhän tämä asia jää täysin hänen varaan.
      Olemme kyllä vakavasti sitoutuneita ja yhteisestä loppuelämästä puhuneet, mutta naimisiinmenojutustelu on jäänyt vähemmälle...

      Olen psyykannu itseni kaikkeen mahdolliseen ja pahin olisi jos hän luulisi leikinlaskuksi. Meillä kuitenkin pelleillään ja juksaillaan välillä, jottei vaan menis sellaisen piikkiin, niin haluaisin jotenkin "nostaa tilannetta" HITUSEN yli arjen, mutta siis normi arkipuitteissa. (vähän sekavaa, sorry)

      • E miä ainaskaan.

        Rukkaset saat, toivottavasti. Ketä huolii tollasta tyhjällä käyvää joka roikkuu netis ja keskustelupalstoilla jatkuvasti.


    • frosty-night

      kiristä se naimisiin :D

    • fsjfpö908

      eikö se ole meihen tehtävä kosia eikä naisen
      sama tuo milloin menee naimisiin , kimä pakkopaita on mennä karkauspäivänä naimisiin

    • peukkua

      Pistä lapset nukkumaan ja varaa teille jotain vähän erikoisempaa, vaikka romanttinen leffa, hyvää naposteltavaa tms mistä tiedät hänen pitävän. Ja sitten sopivassa fiiliksessä kysyt soisiko hän sinulle kunnian tulla aviomieheksesi niin myötä- kuin vastamäkiin.

      • na-ikkonen

        hyvä naposteltava vois olla myös katettu nurkkaus viinilaseineen, kynttilöineen, viinirypäleineen, juustoineen, kekseineen...? kerrankin kun olisi hyvä syy heittäytyä yliromanttiseksi.
        niin, en kyllä ole mies, mutta luulisi että nekin pitäisivät sellaisesta...(?)


      • 65376434326215314558
        na-ikkonen kirjoitti:

        hyvä naposteltava vois olla myös katettu nurkkaus viinilaseineen, kynttilöineen, viinirypäleineen, juustoineen, kekseineen...? kerrankin kun olisi hyvä syy heittäytyä yliromanttiseksi.
        niin, en kyllä ole mies, mutta luulisi että nekin pitäisivät sellaisesta...(?)

        kynttelit on vahoinpiikoin tiltoja. Sit varteha ne niitä ostaa. En vinkust känni ja sit tiiilttaaan ku ei parempaakaan saa. huonoo ku ei huali, eikä muutakaan. lehvasta katotaan mallia ja huohotettaan valmiiks, ni a vot ku tekee kutikkaa.
        hahahahahahahahahahahahahaahahaaa


      • Sato-Jaska

        Hmm,lähdette vaikkapa yhteiselle lenkillelle.Hmm.Ja vähän ennen taloa käännytte Polvivaara nimisestä tienhaarasta oikealle.Hmm.Niin eiköhän se Karvanen sitten jo siellä oikealla puolella.Hmm.Näykkin.


    • Tosinainen2012

      Naiset eivät kosi... ja ensiksi. seurustellaan, sitten naimisiin ja sitten vasta tehdään lapsia. Teillä taas kaikki on toidinpäin.

      • HOHOOO

        TIEDÄKKÖ NÄÄ ETTÄ EI OO MTN VÄÄRÄÄ JOS NAINE KOSII JA VÄLIÄKÖ SEN MITÄ MISSÄIN VÄLISSÄ ELÄMÄÄ TAPAHTUU? TAIDAT OLLA JOKIN TOSI VANAHA EUKKO JOH?


    • perinteet kunniaan

      pitää nostaa hattua jos kosit :) itse olen niin vanhanaikainen että odotan vaikka vielä 10 vuotta että mies kosii!! nyt 5 vuotta seurusteltu mutta ei ole vielä mies lämmennyt vaikka olen vihjaillut, kai se joskus tajuaa kosia..jos ei niin olen siltikin onnellinen jos saan vaan olla hänen kanssaan.. :)

      • Antuanette34

        Kunnollinen mies olisi jo vuosia sitten kosinut ja vienyt vihille. Et kai ole sen arvoinen pirkko.


      • Joo hyvin sanottu.
        Antuanette34 kirjoitti:

        Kunnollinen mies olisi jo vuosia sitten kosinut ja vienyt vihille. Et kai ole sen arvoinen pirkko.

        Aivan. Nää netissä roikkuvat naikkoset ei oo vaki muijan arvoisia. Varmaa jotain sipanneita siisseleitä.


    • yvel

      Yllätä miehesi tekstiviestillä. Kirjoita. Tämä on kosinta! Ottaisitko minut
      ostoruualla elätettäväksi lopuksi elämää. Voit tietysti keksiä oman tekstisi.
      Minulla toimi. Hauskaa Karkauspäivää kaikille

    • olenvainmies

      Vähän väärä järjestys. Mutta onnea vaan! Älä vain pety, jos mies ei haluakaa kansasi naimisiin.

      • erkki tietää,,,

        Osta sille kossupullo ja sano tää on kosinta. Sitten yhdes
        nautitte sen pullon,siit se lähtee,,,


    • <:D

      ekaks sun pitää ottaa poskeen loppuun saakka. sit ukko on raukeimmillaan ja myöntyy tai vähän ennen mälliä.

    • ohi on

      kosinta on hel.vetin tyhmää ja turhaa. Naimisiin meno tuhoaa suhteen varmasti.

    • Hyvää..vain

      Älyä on monenlaista. Ei vaan pidä mitään tehdä ennen siemensyöksyä, vain sen perustein et laukee. Mulla on kiva kumppani , mikä ei usko itteensä ja toivoisin, et lopulta toivoo, et me ollaan yhdessä.

    • yksi pettyneistä..

      Jos halua pitää suhteenne raikkaana ja onnellisena, niin älä kosi!!! Alkää menkö naimisiin !!

      Sen jälkeen kun häät on pidetty, on onni liitosta pois. Siitä tulee sataman seisova vesi. Itse tein sen virheen että suostuin kosintaan.

    • mymmeli93

      Voisko joku poistaa nää 12 vuotiaat kakarat tältä palstalta? Olis ihan kiva lukee oikeeta asiaa...

      Ja sulle kosinta

      • kosinta <3

        mymmeli93 - sinä

        18 vee teini pidät turpasi kiinni!

        VAJAKKI!


      • mymmeli93
        kosinta <3 kirjoitti:

        mymmeli93 - sinä

        18 vee teini pidät turpasi kiinni!

        VAJAKKI!

        sori mut ei kauheesti kiinnosta mitä mieltä 12 kakarat on musta. Toivottavasti sinäkin kasvat joskus aikuiseski - kyllähän ne 7 muutakin maailman ihmettä on tapahtunut :)
        btw. Oon 19 vuotias :))))


    • keppi tanassa

      voi taivas mikä pässi !armahda sulhasta ja unohda koko juttu.mitä on avioelämä jos aloitus on jo noin vaikeaa.

    • JJJJJJJJJJJJJJJ

      Kysy vain yksinkertaisesti.


      LÄHETÄÄNKÖ KÄYMÄÄN SORMUSKAUPASSA.

      Minulle ei ainakaan tarvitse sen kummempia koukeroita.

      • !!

        Aloittajahan onkin vainoharhainen. Ollut jo vuosia !!!


    • aikuinen joo

      En kosii ikinä itse miestä. Tuollainen asiaa pitää miehen hoitaa ihan itse.. Haluan mielummin itse tulla kosituksi. Täytyy olla aika epätoivoinen nainen, jos itse kosii miestä.....

      • hiihtolomalla

        Eikö teinillä ole muuta tekemistä? Lol


    • heikunkeikunvaan

      Tsemppiä, mulla on ihan sama tilanne :D Kaikenhuipuksi me ollaan jo kihloissa, joka mulle siis merkitsee lupausta avioliitosta mutta miehelle ei :D Nyt saan varmaan kauheat haukut tästäkin täällä :D :D Mutta ollaan edetty aika hyvin, koska alkuaikoina mies teki heti selväksi ettei halua naimisiin, mutta siis kihloihin suostui kun sitä kerran sattumalta kysyin ja nyt on jopa puhunut että vois ehkä mennä joskus naimisiin (johtuu varmaan siitä että meidän kaikki kaverit alkaa olla jo naimisissa). Mies on raha-asioissa vähän pihtailija ja tietää että haluan hieman panostaa häihin (hänen mielestä ihan tuhlausta se) ja toiseksi pelkää sitä itse kirkossa tapahtuvaa toimitusta (niinkuin kyllä minäkin, ei olla mitään haluan-olla-keskipisteenä -ihmisiä). Mutta mä siis jahkaan vielä että kysynkö vai enkö kysy... illalla nähdään vasta seuraavan kerran... Mietin että josko lasillisen viiniä tarjoais ja kysyis vaikka tanssimaan takkahuoneen hämyssä kunhan on lapset saatu nukkumaan (jep, meilläkin on lapsia). Jos ei suostu niin eihän se mikään katastrofi ole, jää sitten sen miehen hommaksi, tai sitten neljän vuoden päästä uus yritys ;)

      Ja kosinnasta kieltäytymisestähän sai sen hamekankaan tai nykyään saa kuulemma pyytää ihan valmiiksi ommellun hameenkin, joten onhan siinä se yks lohtu jos rukkaset tulee ;)

    • emili-a

      Ei ole ketään kosittavaa. Enkä just nyt ole 100 varma koko naimisiin menosta. Kihlat ymmärrän, jos sitä pidetään merkkinä/ lupauksena sitoutua toisiinsa.
      Naimisiin meno on kristillinen perinne, jossa luvataan kenelle ja mitä?

      Saadakseen lakisääteisiä etuisuuksia, pitäis olla naimisissa...mikä on periaatteessa kiristystä.

      • kosinta <3

        SÖSÖÖSSÖ

        AVAUS on Trolli, ja sinä olet lukutaidoton homo!


      • emili-a
        kosinta <3 kirjoitti:

        SÖSÖÖSSÖ

        AVAUS on Trolli, ja sinä olet lukutaidoton homo!

        Niin oli trolli, olen lukutaitoinen. Onko sulla menny hermot kun pitää huudella täällä kaikille? Pitäiskö sun rauhoittua.

        Kai sitä saa keskustella aiheesta karkauspäivän kosinnat ja naimisiinmeno? Vai onko sekin kiellettyä?


      • nainen31
        emili-a kirjoitti:

        Niin oli trolli, olen lukutaitoinen. Onko sulla menny hermot kun pitää huudella täällä kaikille? Pitäiskö sun rauhoittua.

        Kai sitä saa keskustella aiheesta karkauspäivän kosinnat ja naimisiinmeno? Vai onko sekin kiellettyä?

        Avaajan viesti pyydetty poistoon, asiattoman käytöksen takia.


    • jortikka 3

      EI mitään turhaa lii-laarumia vaan kysy siltä äijältäs olisko teirän sukuhauras tilaa sulle

    • ja äkkiä kanssa

      Sano sille äijälle, että aijotko sinä käydä varaamassa sen papin vai et, tai minä lähen. Siihen suat jiähä nyhvertämmään.

    • mari mari

      Naisena ei menisi kosimaan miestä, tulisi tyrkky olo. Haluan, että mies yllättää minut kosinnallaan täysin, kun sitä vähiten osaan odottaa, polvistuu ja kysyy maagiset sanat samalla, kun avaa sormusrasian. Haluan tällä kertaa ihan oikeasta syystä ihan oikeanlaisen kosinnan, jonka voin vielä kuolinvuoteellanikin hymyssä suin muistaa :)

    • saa kosia jos tahtoo

      No onhan sitä kaikenlaista elämää. Me olimme miehenkanssa siinä avoliitossa 20v ja minä kosin ja nyt sitten 19v ja elämä jatkuu yhdessä. Ei muuta tullut muutosta kuin se että miehen omaiset ovat tyytyväisiä ettemme elä susiparina.Kosintapäivä ei ollut karkauspäivä koska elämme tasavertaista elämää miehenä ja naisena ja vielä Suomessa.

    • tilitilitalli

      ohoijaa.. on taas elokuvista otettu mallia ja keksitäänä jotain yliluonollista romanttista hömppää. Eikö ihmiinen sellaisena vaan käy, onko se sormus joku liiton hyvinvoinnin mittari???

    • Jos mies ei kosi, hän ei halua kihloihin, itse ainakin suuttuisin jos akka suunnittelisi jotain tuommoista

    • mari mari

      Ei se pelkkä sormus, mutta sormus on rakkauden sinetöivä symbolinen merkki. Silloin kun mies polvistuu ja kosii naista ihanasti katsoen silmiin varmana rakkaudestaan ja päätöksestään on se vakava, herkkä ja liikuttava hetki molemmille. Mielestäni tuollainen kosinta vaatii paljon rohkeutta, kypsyttelyä ja varmuutta omista tunteista. Naisen kosintaa en ymmärrä, se on mauton ja siihen liittyy tunne, että nainen on epätoivoinen, epävarma miehestä, haluaa sitoa miehen itseensä vain näyttääkseen muille tms.....tyrkky, jolla on paniikki ja pelko menettää mies ja pitää ehtiä kosia ennenkuin mies ehtii löytää jonkun paremman. Nainen uskoo, että mies ei henno raaskia kieltäytyä ja mies häpeää kieltäytyä, siinäpä sitten on ainekset hetken kestävään satuiluun.

    • 2+6

      Tyrkky ja vitalis toi olisi just siistiä,kun nainen uskaltais tehdä aloitteen.

    • Taisi unohtua, että

      kosintaperinne karkauspäivänä koskee vain vanhojapiikoja, sori. ;-)

      • .

        Sellaista kuin vanhapiika ei nyky suomessa enää tunneta, on vaan sinkkuja ja feministejä, vanhapiika on aikansa elänyttä historiaa.


    • mari mari

      Miehen täytyy olla aika hiiri, jos odottaa naisen kosivan. Minä en menisi sellaisen miehen kanssa naimisiin, joka ei itse uskaltaisi kosia ja siirtäisi kosinnan "vastuun" naiselle. Jos mies on mies hän kosii naista. Naiselle kosinta on tärkeämpi juttu kuin miehelle. Mitä jää naiselle käteen, jos hän itse menee ja kosii, tyhjä tunne että mahtaako se mies rakastaakaan minua, kun ei itse kosinut vaan minun piti itseäni sille tyrkyttää.

      • Mikko Mikko

        Mitä jää miehellle käteen, jos hän itse menee ja kosii, tyhjä tunne että mahtaako se nainen rakastaakaan minua, kun ei itse kosinut vaan minun piti itseäni sille tyrkyttää.

        MIehetkin ovat vain ihmisiä.


    • kimmakasiviis

      Itse en huolisi miestä joka ei kosimaan kykene.

      • hihi

        Tuo on miehen puhetta! Yksin on parempi kuin ujon tai aran ihmisen kanssa.


    • :DDDDDDD

      Ite en kosisi jäkättäviä omaan napaan tuijottavia naisia täältä niitä löytyy:DDDDDDDD...minä,minä,minä:DDDDD

    • keravalainen

      Tulen aviomieheksesi! Mutta ensin sinun pitää antaa minulle anusta, muuten en suostu puolisoksesi!

    • No jos arkielämä sujuu, niin eipä siinä tarvitse mitään ihmeitä. Kuinka saat miehesi lähtemään lähikauppaan hakemaan jotain tarpeetonta kun hän on juuri sieltä tullut painavien kassien kanssa?

      (jos miehesi ei jostain syystä kanna kaupasta perhelle ruokaa, en voi auttaa)

    • ikisinkkukinkku

      MIKSI KOSIA KARKAUSPÄIVÄNÄ...ÖÖÖKKK

    • Myähäistä sitten.

      Jos luulet, että voit olla aviovaimo, niin sitten. Mies olettaa saavansa naisen.

    • susiparinako

      ole kosimatta jos et itse tiedä miten sen teet.Silloin on parempi olla susiparina tai sinkku

    • the män

      Poskiotosta ne miehet tykkää, eli kosit kesken poskileikin ja jos ei suostu lopeta homma kesken:D

      • perun kaiken

        Täytyy muistaa valehella.


    • en tiedä.
    • Varovasti

      Toivottavasti et pilaa hyvää suhdetta kosimalla.
      Riski pilata on suuri.
      Ainakin jos otat nokkiisi väärästä vastauksesta.

    • numas ruttuus

      Sinulle nainen 31 oletkos ilonpilaaja. Mitäs sait itsellesi siitä?

    • Karju1234

      Itse en mene koskaan naimisiin. En todellakaan tule jakamaan itse hankittua omaisuuttani kenenkään kanssa. Sitä paitsi avioliitto on vanhentunut instituutio, jolla siirretään omaisuutta sukupuolelta toiselle. Yleensä miehiltä naisille.

    • tosinainen2012

      Vastaus naiselle31. Luuletko oikeasti, että joku ei tiedä vastausta sellaiseen kysymykseen. Jos joku kysyy paljonko on 1 1 - se on kysymys. Tälläisia apua, en tiedä mitä tekisin - kirjoituksiä kaikki ovat provoja. Sellaisia on ollut jo aikaisemmin: mieheni pettää minua äitini kanssa -apua jne ja jne.

    • Karkauspäivä oli jo 24.2.2012...

      • 4D tähti

        Eipäs ollut. Karkauspäivä oli kyllä Suomessa 24.2.1996.


    • Odottava

      Olen usein miettinyt, että voisiko olla oikein, että nainen kosii? Ja tulen aina samaan tulokseen, että siinä ei ole mitään väärää, mutta koen sen silti jotenkin toispuoleisena tahtona.

      Olen itse ollut aikanaan naimisissa ja eronnut. Tiesin kuitenkin aina sen surullisen asian/ eron jälkeen, että halua olla vielä joskus jollekin niin tärkeä, että hän haluaa kanssani naimisiin.

      Olen nyt ollutkin pian kahdeksan vuotta uudessa suhteessa ja kihloissakin kolme vuotta, mutta miehellä ei ole halukkuutta naimisiin, mikäli olen oikein tulkinnut.
      Olenkin miettinyt, että olenko sitten kuitenkin väärä nainen hänelle?
      Jos ei ole valmis sitoutumaan avioliittoon niin onko tilanne se, että kannattaa lähteä eri suuntiin kokonaan?

      Toivotavan kuitenkin Onnea kaikille niille naisille jotka päätyvät kosimaan :)

    • totkai piti karkauspäivän ainakin yhtä miestä kosia. ;) taidan kyl saada hamekankaan. :D

    • vapaaksi päässyt

      kuljen mielummin ilman hametta kuin kosin

    • naimisissa turhaan

      Nykyisin kun kun on sukupuolikiintiöitä on myös naisilla mahdollisuus kysyä ihan milloin vain allekirjoittaako toinen juridisen sopimuksen omaisuuden jakamisesta tasan kun suhde loppuu, vai riittääkö suullinen lupaus. Avioton lapsi ei ole enää häpeä.

    • yksin 65

      Mitä tuo avioliitto sitten muuttaisi kysyi kosintani kohde. Mitä sen pitäisi muuttaa, kysyin minä. Avioliitto on halu olla yhdessä se on tahto olla toisen kanssa vaikeinakin päivinä. Minulle se olisi muuttanut sukunimen, tunteen voimakkaammin että kuulun perheeseen, olemme yhtä, me kaikki kuusi. Minä tahdoin, hän ei, vielä kahdentoista vuoden jälkeenkään hän ei halunnut................................

    • lisään tähän vielä..

      Noh avioliitto ei tee suhteesta yhtään parempaa, kun mitä se jo on ilman avioliittoa. Oleellisinta on rakkaus, yhdessä olemisen halu, sitoutuminen toiseen, sitoutuminen yhteiseen elämään ja siinä vastaan tuleviin asioihin hyvinä ja huonoina päivinä. Mikään avioliitto ei takaa mitään, jos noi tunteet puuttuu.

      Eli yhtä hyvin ilman avioliittoa voi elää onnellisen parisuhteen hautaan asti, paristahan se on kiinni miten ne suhteeseensa suhtautuu. Kaikki lähtee ihmisistä itsestään. Asennoitumisesta.

    • yksin 65

      Minä taidan kuulua tähän "vanhanaikaisten" sarjaan, joka uskoo avioliittoon ja siihen että kihlaus on lupaus avioliitosta...

    • kosinta <3

      Aika pitkä keskustelu tästä näköjään loppusuoralla kirposikin ;)
      Enkä ole oikeasti netissä roikkuja, vaan aika spontaanisti ja itsellenikin yllättäen täällä alunperin avauduin :)

      Kiitos kaikista kommenteista! Jokaisella on sanavapaus omasta näkemyksestä.
      Kun kerran lupasinkin, kerron että

      Rohkeasti sitten KOSIN kultaani ja sainkin hänet yllätettyä totaalisesti,
      mutta ILOISESTI :)
      Ei ylimääräistä ulottuvuuksia, kuin omana itsenäni, meille molemmille sopivassa mukavassa tilanteessa, omin sanoin ja ONNEN kyyneleen saattelemana

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      180
      5992
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2342
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1709
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1407
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1379
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      334
      1242
    Aihe