Miksi sivistyslautakunnan kokouksen pöytäkirja ei näy kaupungin sivuilla? Oliko kokouksessa jotain salattavaa kun ei tuoda reilusti esille? Heti herää epäilys, taasko jotain salattavaa? Koska kaupungin hallinto muuttuu avoimeksi?
Mitä salaista?
11
377
Vastaukset
- Odota!
Älä ole epäluuloinen. Anna luottamusmiesten hoitaa asiansa.
Tutustu tähän sivuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10270414
Sieltä löydät kiintoisia kommentteja sivistyspuoleen liittyvistä asioista.
Lue ja kommentoi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10270414- Tärkeä asia
Onkohan kokouksessa käsitelty sivua
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7-6613.PDF ?
Täällä koko kuvio.
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7-6613.PDF - Lisäys!
Tärkeä asia kirjoitti:
Onkohan kokouksessa käsitelty sivua
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7-6613.PDF ?
Täällä koko kuvio.
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7-6613.PDFKoko kuvio onkin täällä:
http://paatokset.kemijarvi.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames - Täältä!
Lisäys! kirjoitti:
Koko kuvio onkin täällä:
http://paatokset.kemijarvi.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_framesEikä ole kuin täällä:
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7.HTM
Siis
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7.HTM - Täällä!
Täältä! kirjoitti:
Eikä ole kuin täällä:
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7.HTM
Siis
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7.HTMKallaan koulun kohtaloon liittyviä asioita on täällä
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7.HTM
Itse hajupaperi on täällä
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2011888-7-6613.PDF
Palauttakaapa mieleen!
- taas sivistyspuoli
Niin mitä siinä tiistain kokouksessa käsiteltiin? Tehtiinkö jotain päätöksiä? Miksi muiden hallintokuntien pöytäkirjat näkyvät kaupungin sivuilla?
- lllll
Miksi pitää olla niin kauhean utelias? Kyllä kaikki aikanaan selviää. Ei hättäillä, ei se mitään auta.
- tiedonhaluinen
Ei se ole uteliaisuutta jos kuntalainen haluaa tietää mitä laillisessa kokouksessa on kuntalaisten asioista päätetty.
- Taustaksi!
Nykyään on muotia hakea asioille taustaa. Haepa sitä täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10270414#comment-53464696
- beckenbauer
Panin myös merkille että 1 pykälä hoidettiin liitteen mukaisesti mutta liitettä ei missään, surkeaa tuo tuollainen.
Idioottina pitää sivistysjohtaja meitä tallaajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483