Yllätytkö sitten kun kiihdytän 100km/h alueella mittariin 110km/h ja
ajat vain rinnalle ohituskaistalla? Mietit siinä hetken teenkö kiusaa,
en, kiihdytin ihan normaalisti motarille eikä kulkuneuvoni mikään
laista ole. Sitten löydät kaasupolkiminen ja ajat ohi 140km/h (arviolta) ja
vaihdat oikealle kaistalle junnaamaan kun minä ajan sillä tasaisella
edelleen samalla nopeudella 110km/h mittarin mukaan ohi.
Suoraan ohituskaistalle rynnivät kuskit
3
105
Vastaukset 3
- Pilaat niiden ilon!
Oletpas ikävä ihminen. Tuolla tavoin menet pilaamaan huippukuskien ilon siitä, että he pääsevät OHITTAMAAN! Vähemmästäkin sitä paremman ihmisen veri kiehahtaa ja siten on pakko näyttää, että kyllä mä kuitenkin parempi oon kuin sä kun osaan ajaa kovempaa.
- kiihtyy täääääki
Jos en katsoisi tai näkisi sivuille/taakse mitään niin tuo rinnalle
rykiminen jäisi huomaamatta kokonaan ehkä mutta
pakkohan sitä nyt vähän on kattella mitä muut touhuaa,
aina sitä ei ymmärrä kyllä mutta maailmassa on monta
ihmeellistä asiaa.
- merwel
Siis mikä ongelma sulla tossa on? Taisit tulla rampista satasen alueelle liittyen kahdeksaakymppiä muun liikenteen sekaa ja rampista sun takana tuleva tuli rampilta satasta? Ehkä se paineli ohituskaistalle sen takia, ettei aja sun peräluukusta sisään kun vasta keräät vauhtia mikä sulla piti olla jo ennen kuin liityit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa781839Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 60615
- 35571
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398