Tämän päivän kurssilla meidän perheen tupakeilla saa vuodessa 1287 Nokian osaketta.
Kyllä ny lähti kurjuus tästä talosta.
1287
29
72
Vastaukset
muistaakseni et usko nokian nousuun, tästä keskustelimme viimevuonna
Mä toivon, että se ei nouse ennen kuin luopuvat Windows puhelimesta. En muista kuinka asian olen vuos sitte ilmaissut. Eli oikeilla jäljillä olet.
Olen mä täs vuoden aikana Nokiaa pikkuhiljaa ostanu. Ostan edelleen. Ja tuos nyt kun vaimon kans lopetettiin tupakinpoltto, niin olen päättänyt kerran kuukaudes ostaa niillä tupakkirahoilla Nokiaa.relaxed_eyes kirjoitti:
Mä toivon, että se ei nouse ennen kuin luopuvat Windows puhelimesta. En muista kuinka asian olen vuos sitte ilmaissut. Eli oikeilla jäljillä olet.
Olen mä täs vuoden aikana Nokiaa pikkuhiljaa ostanu. Ostan edelleen. Ja tuos nyt kun vaimon kans lopetettiin tupakinpoltto, niin olen päättänyt kerran kuukaudes ostaa niillä tupakkirahoilla Nokiaa.mie uskon et lumia puhelimet alkaa menee kaupaksi hyvin loppuvuodesta kurssi on jo aivan toinen
http://www.nasdaq.com/symbol/nok/real-timemonte24 kirjoitti:
mie uskon et lumia puhelimet alkaa menee kaupaksi hyvin loppuvuodesta kurssi on jo aivan toinen
http://www.nasdaq.com/symbol/nok/real-timeVoi se olla niin. Silti mä toivon, että koko Windows systeemi hävitetään maailmasta.
Ja minun vuoden röökeilläni 103 Nokian osaketta. Taidan sittenkin olla kohtuuden ystävä...
relaxed_eyes kirjoitti:
Jätkä ostaa kumminkin jotakin 10 sentin mahorkkaa venäläisiltä rekkakuskeilta.
Vähän siihen malliin. Tosin ei sitä palakaan kuin vajaa kolme askia viikossa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän siihen malliin. Tosin ei sitä palakaan kuin vajaa kolme askia viikossa.
Se on ihan kohtuullinen määrä. Mä en aio enää ikinä vetää savuakaan.
Eikös toi Fortum olis kannattavampi sijoituskohde?
Olis varmaan, mutta mä en hyväksy Fortumin toimintatapoja. Myös esim. Applen tuotteet ja osakkeet on mulla ostoboikotissa, vaikka se takookin kovaa tulosta.
Pitää sitä nyt kuitenkin edes joku rääpy olla nois ihmisoikeuksis.relaxed_eyes kirjoitti:
Olis varmaan, mutta mä en hyväksy Fortumin toimintatapoja. Myös esim. Applen tuotteet ja osakkeet on mulla ostoboikotissa, vaikka se takookin kovaa tulosta.
Pitää sitä nyt kuitenkin edes joku rääpy olla nois ihmisoikeuksis.Eettisyys ei ole kapitalismissa kovaa valuuttaa. Nyt kannattaisi ostaa Boeingin, Lockheed Martinin ja muiden asetehtaiden osakkeita. Kun jenkkien seuraava (tai nykyinen vaalien jälkeen) pressa hyökkää Iraniin, niiden osakkeet nousee pilviin.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Eettisyys ei ole kapitalismissa kovaa valuuttaa. Nyt kannattaisi ostaa Boeingin, Lockheed Martinin ja muiden asetehtaiden osakkeita. Kun jenkkien seuraava (tai nykyinen vaalien jälkeen) pressa hyökkää Iraniin, niiden osakkeet nousee pilviin.
Nii-i. Mä vosin kuitenkin ehkä ostaakin esim. Boeingia tai Lockheedia, jos niiden voittoprosentti on kohtuullinen ja niiden työntekijöillä ja alihankkijoilla on edes kohtuulliset olot. Molemmat yritykset käyttää kuitenkin tuotekehitykseen aika sievoiset summat rahaa(luulisin) ja se on yks edellytys sille, että minä voisin ostaa yhtiön osakkeita. Esim Apple ja Fortum ei täytä kumpikaan mitään noista ehdoista.
relaxed_eyes kirjoitti:
Nii-i. Mä vosin kuitenkin ehkä ostaakin esim. Boeingia tai Lockheedia, jos niiden voittoprosentti on kohtuullinen ja niiden työntekijöillä ja alihankkijoilla on edes kohtuulliset olot. Molemmat yritykset käyttää kuitenkin tuotekehitykseen aika sievoiset summat rahaa(luulisin) ja se on yks edellytys sille, että minä voisin ostaa yhtiön osakkeita. Esim Apple ja Fortum ei täytä kumpikaan mitään noista ehdoista.
Tuotekehittyksen maksaa veronmaksajat, kuten itse lopputuotteenkin.
Esim:
http://www.defenseindustrydaily.com/V-22-Osprey-The-Multi-Year-Program-04823/
http://www.zdnet.com/blog/projectfailures/boeing-virtual-fence-30-billion-failure/362PlatosMorbidDust kirjoitti:
Tuotekehittyksen maksaa veronmaksajat, kuten itse lopputuotteenkin.
Esim:
http://www.defenseindustrydaily.com/V-22-Osprey-The-Multi-Year-Program-04823/
http://www.zdnet.com/blog/projectfailures/boeing-virtual-fence-30-billion-failure/362Ei sillä ole merkitystä kuka sen maksaa vaan pääasia, että sitä tehdään.
Esim. nämä Applet ja Fortumit tekee vain rahaa. Ei mitään muuta. Ne ei kehitä mitään, ne ei tuota mitään muuta kuin rahaa. Hyi stana.relaxed_eyes kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä kuka sen maksaa vaan pääasia, että sitä tehdään.
Esim. nämä Applet ja Fortumit tekee vain rahaa. Ei mitään muuta. Ne ei kehitä mitään, ne ei tuota mitään muuta kuin rahaa. Hyi stana."Ei sillä ole merkitystä kuka sen maksaa.."
Eli se siitä eettisyydestä.PlatosMorbidDust kirjoitti:
"Ei sillä ole merkitystä kuka sen maksaa.."
Eli se siitä eettisyydestä.Nii. Mä en oo sataprosenttisen eettinen, mut onko kukaa muukaan? Toisilla menee rajat eri paikas kuin toisilla, toisilla ei ole rajoja ollenkaan.
laskin et miun suomitupakoimisella sais ostettua vähä yli 300 nokian osaketta 3,828 kursilla, eli teiän perheessä poltetaan aika pirukseen.
- sitten olet kuin
monte24 kirjoitti:
laskin väärin, oikea on noin 550
olion meserakas
Siis susta sijoittaminen on fiksumpaa kuin kuluttaminen - ok - mut miksi vaihtaa alaa eli osta tupakkayhtiöiden osakkeita.
Oleks laskenu montako osaketta saa jos lopettaa vessapaperin käytön?relaxed_eyes kirjoitti:
En.
Kumpi muuten on itselle hyödyllisempää lopettaa vessapaperin vai tupakin käyttö?kyllähän wc-paperi rasittaa puhdistuslaitoksia ja jos on sijoittanut puhdistuslaitoksiin niin kyllähän peppupaperin käyttön lopettaminen varmaan johonkin auttaa
relaxed_eyes kirjoitti:
En.
Kumpi muuten on itselle hyödyllisempää lopettaa vessapaperin vai tupakin käyttö?Miten se nyt sijoittamiseen liittyy - eikä noi ole toisensa poissulkevia. Ja ainaskin musta kandee hajauttaa.
ttuplai kirjoitti:
Miten se nyt sijoittamiseen liittyy - eikä noi ole toisensa poissulkevia. Ja ainaskin musta kandee hajauttaa.
rasisti! "musta kandee hajauttaa"
ttuplai kirjoitti:
Miten se nyt sijoittamiseen liittyy - eikä noi ole toisensa poissulkevia. Ja ainaskin musta kandee hajauttaa.
Mä vaan kysyin sun mielipidettä, omani kyllä tiedän, mut sun omasta en ole aivan varma.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä vaan kysyin sun mielipidettä, omani kyllä tiedän, mut sun omasta en ole aivan varma.
Riippuu määrästä. Ja siitä mielipiteestä voit olla varma.
monte24 kirjoitti:
rasisti! "musta kandee hajauttaa"
Sanoiks mä et muita ei kandee - älä irrota tollee asiayhteydestä. "Ainakin musta kandee hajauttaa".
Onneksi olkoon - tupakoinnin lopettamisesta.
Ennustan kuitenkin että se irralleen jäävä raha löytää itselleen kodin ennen kuin ehdit sijoittaa sen minkään pörssiyhtiön osakkeisiin.
Veikkaan että uusi ylijäämänne päätyy kuitenkin luomaan uusia työpaikkoja Suomeen. Ihan hyvä sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976