viittä vaille valmis :)
häh hää kaksoiskansalaisuuteni
15
68
Vastaukset
- voih
Voitko sä sitten äänestää kummassakin maassa? Tulee kauhia kiire, kaiken maailman vaalit.
Serkkutyttö on asunut amerikassa jo 35-vuotta ja ei ole vieläkään maan kansalainen. Sitä on jopa viranomiaset hänelle siellä tarjonneet, mutta ei ole kelvannut.
Työskentelee yksityisenä yrittäjänä ja antaa työpaikan 25 amerikkalaiselle. Naimisissa amerikkalaisen kanssa.
Mitä hyödyt tuosta?en mie tiiä mitä mie hyödyn muuta ku et saan äänestää eikä tartte jos oon pitempää ku kolme kuukautta pyytää oleskelulupaa
monte24 kirjoitti:
en mie tiiä mitä mie hyödyn muuta ku et saan äänestää eikä tartte jos oon pitempää ku kolme kuukautta pyytää oleskelulupaa
Onko sinne niin vaikee jäädä? Suomessakin saa anoo kerta toisensa jälkeen lupia.
ruby.nyyti kirjoitti:
Onko sinne niin vaikee jäädä? Suomessakin saa anoo kerta toisensa jälkeen lupia.
täällähän on turhaa byrokratiaa paljon enemmä ku suomessa.
toispäivänä seurasin ku 7 moottoripyöräpoliisia etti rantarosvoa
alkuviikosta nurkantakana vanhalta naiselta ryöstettiin laukku.
eilen ammuttiin bussirahastajaa.monte24 kirjoitti:
eilen ammuttiin bussirahastajaa.Ilkeyspuska on taas liikkeellä, kävi miinustamassa kaikki...mutta nyt mä olen mun pojan koneella kohta mä kostan sarjana:D
ruby.nyyti kirjoitti:
Ilkeyspuska on taas liikkeellä, kävi miinustamassa kaikki...mutta nyt mä olen mun pojan koneella kohta mä kostan sarjana:D
eihän täällä voi yksin liikkua, tai pittäis ostaa oma tussari et voi antaa takaisin
monte24 kirjoitti:
eihän täällä voi yksin liikkua, tai pittäis ostaa oma tussari et voi antaa takaisin
Tässä on se pelitussari, kun antaa yhden plussan tai miinuksen se antaa satoja.
Sen takia en uskalla klikata takas.
Lapsettaa...DD- .. ..
monte24 kirjoitti:
eilen ammuttiin bussirahastajaa.Rankkaa menoa siellä. Mä olen liian vanha, en jaksa yhtään pyssyjä, ryöstöjä, pelottelua, sekavia ihmisiä. Mä haluan rauhallisille päiville jonnekin mukavaan lämpimään paikaan.
monte24 kirjoitti:
Sinne sinä halusit ja nyt jäät sinne sitten.
ruby.nyyti kirjoitti:
Sinne sinä halusit ja nyt jäät sinne sitten.
en jää, muutan vaik ambomaahan, venytän alahuuleni teelautasen kokoiseksi
- .. ..
monte24 kirjoitti:
en jää, muutan vaik ambomaahan, venytän alahuuleni teelautasen kokoiseksi
Uusi Seelanti tai Australia? Siellä voi kyl vähän säteillä (Japanin jätevedet)
Italia tai Etelä-Ranska? Argentiina?
- pohjantähti tuo
Ja tulee takaisin Suomeen kun tuulet kääntyy. Mahtuuhan tänne.
- zisel.
Eli olet sitten Para-gayn ja Uru-gayn kansalainen.
- monte 69
Kyllä monten nyt kelpaa. kun Lapperannan sossu oikein tyrkyttää menolipun Uru-gay maahan ja uru-gayn sossu menolipun takaisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543350
- 382605
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232438
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1502388- 402381
- 412175
- 281981
- 1081822
- 361805