että palkanlaskija ei huomioi verokorttiin tehtyä muutosta pidätysprosenttiin vaan palkka pidätetään alkuperäisen mukaan? Olen aina korottanut pidätysprosenttiani pari pykälää työttämyyden, ym juttujen varalta ja saahan siinä vähän veronpalautusta kerrytettyä.
Nyt huomasin että palkkatodistuksessa on alkuperäinen prosentti ja laskin itse saavani eri summan kuin mitä olen saanut. Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja tämä oli ensimmäinen palkkani kyseisestä työpaikasta. Menen toki huomenna kysymään asiasta mutta ajattelin kysyä onko vastaavasta kokemuksia muillakin?
Onko oikein
Omin päin näin?
1
127
Vastaukset
- 9sfgsdfg
Verottajan ohje on, että korottaa voi itse. Laskemiseen pitää olla sitten verottajan päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265