Olen muutaman kuukausien ajan pitänyt profiiliani täällä suomi24:ssä. Kaikenlaisia yhteydenottoja on tällaiselle virkeälle keski-ikäiselle naiselle tullut, mutta kun järkeä pitää mukanaan, niin osaa erottaa jyvät akanoista. Ensimmäisen livenä tapaaamani miehen kanssa tapailtiin tiuhaan kuukauden päivät, mukavaa oli, mutta kipinä puuttui - silti meistä tuli oikein hyvät ystävät. Toisen kanssa kävin useita lenkkejä/keskusteluja, ja hänkin oli oikein järkevä kaveri, muttemme olleet lainkaan toistemme tyyppejä. No, yhden kanssa saimme molemmat toisiltamme vertaistukea narsisitin uhreina - plussan puolelle sekin. Yhden kaverin kanssa on kirjoiteltu tosi paljon kaikesta taivaan ja maan välillä, tavattu ei olla, mutta meistä on tullut hyvät kirjeystävät. Nyt olen tapaillut neljättä ja kolahti heti! Taidan olla rakastunut...;) Eli vaikka ei heti onnistu löytämään sydänkäpystä itselleen, niin voihan ajatella niin, että tapaa uusia hienoja ihmisiä mikä ei ole lainkaan huono juttu sekään.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493