Onko mielestänne väliä jos joku on ulkomaalainen?
Vai haluatteko vaan suomalaisista seuraa
suomalainen vs ulkomaalainen?
5
141
Vastaukset
- warrer
On väliä ja olen sen jo profiiliinkin kirjoittanut, että miesseura sopii olla suomalainen. Silti englanninkielisiä liirumlaarum viestejä tulee päivittäin postilaatikkoon.
- kåt71
Periaatteessa suosin kotimaista, mutta nyt kävi pieni "vahinko" ja kierroksessa on ihana ruotsalaismies :)
En pystyisi olemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka tulee kovin erilaisesta kulttuurista.... enkä tykkää mustaihoisista enkä vinosilmistä. - valkonaama mulle :)
Suomalainen mies ensisijaisesti. Miksei ulkomaalainenkin, mutta vain silloin, jos hän tulee länsimaisen kulttuurin maasta.
En missään nimessä halua muslimi-miestä, enkä oikeastaan lämpene hyvin tummaihoisille miehille ylipäätänsäkään, vaikken pidäkään itseäni rasistina.
Pikkuhiljaa kasvaneen maahanmuuttovastaisuuden myönnän, mutta se taas ei ole oleellista tässä aiheessa :) Kyllä, ulkomaalainen kelpaa mainiosti!
Miksiköhän???;)))- aura87
Taas tuli todistettua, miten epäoikeudenmukainen on maailma. Ne, jotka eivät halua ulkomaalaista miestä, saavat paljon viestejä ulkomaalaisilta miehiltä ja ne jotka haluavat ulkomaalaisen miehen( kuten esim.minä) saavat yhteydenottoja ulkomaalaisilta erittäin harvoin. Olen tosin itsekin ulkomaalainen ja suomalaisesta miehestä en pidä.
P.S Me-bella, jos tämä kuvasi on oikea, niin olet mielestäni maailman kaunein nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411049Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587