Ole tuhansia vuosia aikasi edellä...
Lue Raamattua!
"Yksiavioisuus on vähentänyt väkivaltaa, rikollisuutta ja köyhyyttä..."
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/yksiavioisuus-on-vahentanyt-vakivaltaa-rikollisuutta-ja-koyhyytta
Onko tiede 2000 vuotta jälkijunassa?
ole aikasi edellä...
8
107
Vastaukset
- häh???
...siis tulevaisuus on menneisyys-jo tänään?
Vai mitä??? - ex ateisti
Kyllä!
Kirjojen kirja on ihmeitä täynnä!!!- Bestseller raamattu
Mutta tämänhän raamattu on tiennyt jo tuhansia vuosia sitten, iskokirja tietää aina
iänkaikkisesti kaiken.
- montakohan
Montakohan vaimoa Aabrahamilla oli?
Montakohan vaimoa Jaakobilla oli?
Montakohan vaimoa kuningas Salomolla oli?
Montakohan vaimoa kuningas Daavidilla oli? No voi hyvänen aika...
Rusinapullailu FTW!- -.,
Ihan vain tiedoksi, että yksiavioisuus on huomattavasti kristinuskoa vanhempaa perua. Sitä ei keksitty Nikean ensimmäisessä kirkolliskokouksessa vuonna 325 kun raamattu kasattiin.
En nyt muista selvää raamatunkohtaa, missä YHWH jyrisevällä äänellä julistaa: "Sinulla ei pidä oleman yhtä vaimoa enempää!"
Onko siellä itse asiassa mitään selkeää kantaa asiaan?
Kretujen mielikuvituksellisia "koska YHWH loi eläimiä parillisen määrän ....... ja....... Aatamille luotiin vain yksi Eeva......." -tyylisiä hätäsepustuksia ei tarvitse kirjoitella, vaan ainoastaan jos Raamatusta löytyy SELVÄ ja YKSISELITTEINEN sekä NIMENOMAINEN määräys yksivaimoisuudesta.
Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan.- lue ISOKIRJAA
Outoa, kuinka Kristityt kirjoittajat pystyvät tuottamaan vain 1-2 sanan viestejä, ja joista toinen Sana on nimimekkinä?!
Vammaisuus ja Kristinusko kulkee käsi kädessä ?!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865