onko täällä sellaisia jotka olisi suorittanut sen. mitä olette mieltä koulutuksesta ja minkänlaisiin ammatteihin olette päässeet/palkkoihin?
työteknikko koulutus rastorilla
4
2120
Vastaukset
- serese4
Työteknikoksi kävin.Palkka 15000 euroa kuukaudessa.Se lienee työteknikon keskivertopalkka.Eli melko huonot liksat työteknikoilla.
- eristäneristeen
Työteknikolla ei ole nykyisin enää mitään virkaa, kun varsinaisia teknikoitakaan ei ole valmistettu vuosikausiin. Eli senkun luet, mikään ei muutu. Paitsi jos osaat olla sekä lipevä, että hyökkäävä. Pelästyvät ja sijoittavat sinut jonnekin eristykseen.
- Kyllä on!
Kyllä minä ainakin pääsin rakennusalalla heti työnjohtajaksi kun valmistuin 26vuotiaana sitä ennen olin timpurina 6v. Nyt opiskelen 3.vuotta rakennusinsinööriksi, koska jäi kipinä oppia lisää ja huomasin pärjääväni koulussa!!
Minulla on kk-palkka nykyään 3700€/kk puhelin, lounarit ja joskus päiväraha.
Suosittelen opiskelemaan työteknikoksi siitä saat varmuutta toimia työnjohtajana!! - Anonyymi
Vanhanajan teknikko koulutukseen ei kuulunut vierastakieltä. Samoin ei työteknikko koulutukseenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086