Niin elikkä mulla on 17 pvä wanhojentanssit ja sinne pitäs saada hyvä näkyvä rusketus. Osaisiko joku sanoa kuinka monta (ja minkäpituisia) solarium käyntejä mun pitäisi ottaa että tollon 17 pvä olisi kunnon selkeä rusketus?? En tiiä helpottaako asiaa mutta yleensä luonnonvalossa rusketun aikas hyvin ja nopeasti!
Mietin kyllä tota suihkurusketustakin kun olis varmaan terveyden kannalta parempi ratkasu, mutta tuskin se haittaa jos nyt muutaman kerran käy elämänsä aikana? :D
Mietin myöskin että auttaako porkkanan ja betakaroteenin syöminen ruskettumaan ja ylläpitämään rusketusta solariumissakin niinkuin minulla ainakaan auttaa tavallisesti luonnossa ruskettumisessa? :D
kysyttävää solariumista
4
141
Vastaukset
- solero-
niin ja semmonen kysymys vielä että tarviiko ne silmäsuojat itse ostaa jostain( jos täytyy niin mistä saa?) vai saako niitä sieltä solarium studiolta? :D
- solero-
nostan
Jaa, kannattaa varmaan soittaa sinne, missä ajattelit käydä solariumissa. Ne yleensä tietää.
p.s. taidat olla alaikäinen kun wanhoja tanssit? Moneen paikkaan ei pääse enää alaikäisenä.- Anniinanäiti
Solariumiin tulisi olla 18-vuotias. Mutta kannattaa kysellä suihkurusketusta. Tyttärelleni sellainen tehtiin vanhojen tansseihin viime vuonna Heavenly Nails-nimisessä kauneushoitolassa. Tyttärelleni rusketettiin kasvot, decoltee ja käsivarret.
Sävy oli vaalealle iholle vaalea ja tasaisen kaunis, kuin auringon päivettämä iho. Voin lämpimästi suositella Heavenly Nailsin suihkurusketusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39906Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578- 25555
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523