Kuinka nopeasti huomaatte kiinnostaako jokin ihminen seurustelumielessä? Olen tapaillut muutaman kerran erästä miestä. Välissä tuntu, että olin ihastunut ja aika kiinnostunutkin, mutta nyt taas ei tunnu ollenkaan siltä. Jotkut asiat tässä miehessä on alkanut jo vähän ärsyttämäänkin. Ajattelin kuitenkin katsoa vielä vähän pidemmälle, tuleeko tästä mitään. Mies vaikuttaa aika kiinnostuneelta ja sitten jossain määrin ei taas vaikuta. En ota siitäkään ihan selvää. Tosi omituinen tunne on koko ajan tämän jutun suhteen. En tiedä, voi olla että tää jossain vaiheessa karahtaa kiville, vaikka haluaisinkin tämän toimivan.
Yleensä kun ihastun niin ihastun ihan täysillä. Mietin ihastukseni kohdetta suurinpiirtein taukoamatta ja saatan mennä ihan lukkoon. Tuollaista ei tämän miehen kohdalla ole tapahtunut missään vaiheessa. Mutta me ei tunneta vielä kovin hyvin. Voiko olla mahdollista, että ne ihastuksen tunteet syvenee tai tulee sitten kun ollaan opittu tuntemaan paremmin vai meneeköhän se just päinvastoin?
Ihastunut vai ei?
11
180
Vastaukset
- 7+16
Mulla on melko samanlainen tilanne. Ajattelen miestä melko paljon, ja ikävöin, mutta hänen seurassaan jotkut asiat ärsyttävät minua. Mies on todella kiinnostunut minusta. Olen miettinyt, että olenko oikeasti ihastunut vai ihastunut johonki ajatukseeni tästä miehestä. Ajattelin kuitenkin katsoa, mihin tilanne kehittyy. Olen tavannut tämän miehen kuitenkin vasta 4 kertaa.
- pohdiskelevaneiti
Kiva kuulla etten ole ainoa, joka tällaisen asian kanssa pähkäilee :) Mekin ollaan tavattu vasta neljä kertaa. Mutta pitää kai vielä rauhassa kattoa mihin tuo johtaa.
- ei kysyvä tieltä
pohdiskelevaneiti kirjoitti:
Kiva kuulla etten ole ainoa, joka tällaisen asian kanssa pähkäilee :) Mekin ollaan tavattu vasta neljä kertaa. Mutta pitää kai vielä rauhassa kattoa mihin tuo johtaa.
kiva kiva , voisitko vastata myös tuossa alempana esitettäviin kysymyksiin ?
- ...........
oletko jo päästänyt miehen ähkimään reikäsi kimpussa? kerro muuten samalla monenko käyttämä olet ?
- pohdiskelevaneiti
En vastaa tuollaisille moukille mitään.
- Vastaa nyt vaan
pohdiskelevaneiti kirjoitti:
En vastaa tuollaisille moukille mitään.
Tämä kiinnostaa monia muitakin. Tuollainen kainostelu on vähän tekopyhää jos olet jo moneen kertaan käytetty. Kerro samalla missä asennossa tapahtui, edestä, takaa, sivulta, kaniini- vai laiskiaistahtia? Kuinka kauan kesti? Läjähtelivätkö pallit vasten välilihaasi? Näppäilikö heppu nännejäsi ennenkuin alkoi hommiin?
- pohdiskelevaneiti
Vastaa nyt vaan kirjoitti:
Tämä kiinnostaa monia muitakin. Tuollainen kainostelu on vähän tekopyhää jos olet jo moneen kertaan käytetty. Kerro samalla missä asennossa tapahtui, edestä, takaa, sivulta, kaniini- vai laiskiaistahtia? Kuinka kauan kesti? Läjähtelivätkö pallit vasten välilihaasi? Näppäilikö heppu nännejäsi ennenkuin alkoi hommiin?
No enpä usko, että kovinkaan montaa täällä ihan tuntemattoman ihmisen asiat kiinnostaa. Eikä se edes kuulu teille pätkääkään. Yrittäkäähän tekin hankkia elämä!
- Pahvi Sauli
Kerrankin jotain järkeviä aloituksia palstalla ja sit pitää heti tulla tätä typerää paskaa suoltamaan.
- Antaa tulla
pohdiskelevaneiti kirjoitti:
No enpä usko, että kovinkaan montaa täällä ihan tuntemattoman ihmisen asiat kiinnostaa. Eikä se edes kuulu teille pätkääkään. Yrittäkäähän tekin hankkia elämä!
Kyllä se vaan kiinnostaa. Kerro nyt. Kerro, kerro! Mikään "elämä" ei ole oikeasti vaivan arvoinen.
Harvemmin niihin ärsyttäviin piirteisiin turtuu. Ennemminkin päinvastoin. Valitettavasti. Jopa ne alunperin ihastuttavat piirteet joskus alkavat ärsyttämään vuosien saatossa.
- pohdiskelevaneiti
No vuosien saatossa on vissiin sitte niin että toisesta ei enää löydykään ollenkaan mitään ihastuttavia puolia vaan kaikki vaan ärsyttää. Eiku.. no joo. Ei me kuitenkaan tunneta vielä kovinkaan hyvin, tuo mies on vähän mysteeri mulle vielä. Ei olla vielä kovin syvällisiä ehditty juttelemaan enkä tiedä vielä miehestä kaikkea mitä haluaisin tietää. Voihan se olla, että sieltä paljastuu lisää niitä ihastuttavia piirteitä tai sitten niitä rasittavia. Aika näyttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372