Varmasti monella sama juttu, mutta kuitenkin olisi mukava saaha apua. Mä olen kuitenkin nuorisoa edustava perus stadilainen. Että kyseessä ei ole ihan avioero, mutta samaa vastaava tilanne. Eli olin pitemmässä parisuhteessa. Nainen/tyttö petti. Yritettiin uudelleen ja petti taas. Siitä seurasi sitten ero ja mä pistin poikki. Tämä nainen yritti vielä mua takaisin. Mä totesin jyrkästi että nyt se on loppu. Tästä alkaa nyt olla jo aikaa, aika reippaasti. Minulla kuitenkin vaivaa tämä asia vieläkin. Tuntuu, että vain minä olen hävinnyt tässä. Koska tällä naisella on ilmeisesti jo uus. Minusta tuntuu taas siltä, että minulla ei ole mitään. ja, että minä olen se häviäjä. Enkä mä enään jaksaisi ajatella tätä!
Mitä mä keksisin, että pääsisin oikeasti eteenpäin?
Vaivaa vieläkin!
7
231
Vastaukset
- 20
Hyväksyt että sinua kusetettiin, niin yksinkertaista se on.
Elämä nyt vain on sellaista että jos joka paikassa on kuin kukkopoika egoineen tunkiolla niiin alkaa ahistaan ennepitkään. - arddu
Hankala ymmärtää, että miksi joku voi tehdä tuommosta? Mikä saa ihmisen tekemään tuommosta? Minusta täysin moraalitonta. Mutta ei mun mielipiteet ainakaan auta... Minua kusetettiin, olisko vihanen vai surullinen?
- leenuliina
Tyttö ei vain jostain syystä halunnut olla kanssasi. Tai halusi olla jonkun muunkin kanssa. Ehkä ei tiedä itsekään mitä haluaa (tämä viimeisin on todennäköisin vaihtoehto). Ei siitä pidä olla sen enempää vihainen tai surullinenkaan, koska et voinut asialle mitään. Nyt olet yhtä kokemusta rikkaampi - ota asia siten.
- oppeliini
Ole iloinen että heräsit ajoissa. Ennen lapsia. Sitten teillä vasta sotku olisi ollut. Muut näkisi sinut lottovoittajana kun olet päässyt tuon tason naisesta eroon.
Kuulostaa kuin tuo nainen elää samaa kaavaa, oli partnerina kuka tahaansa. Sinä se tässä kaupassa olet voittaja. Jatka vain elämääsi rauhassa eteenpäin, älä tingi moraalistasi.
Usko vain , ei-pettäjä tyttojäkin ON olemassa. Häntä kannattaa etsiä, kyllä teidän tienne kohtaavat kun se aika on. - leenuliina
Ryhdistäydy nuori mies! Ihmissuhteissa ei ole voittajia ja häviäjiä, jokaisen onni on omassa taskussa.
Roikut henkisesti vielä ex-suhteessasi. Voit komentaa itseäsi ajattelemaan toisin. Kuten esimerkiksi, että sinulle oli onni päästä eroon pettävästä tytöstä (koska sellainen ei sinulle sovi). Erittäin hyvä, että osasit sanoa jyrkästi suhteenne loppuneen. Monet eivät osaa ja siitä koituu vain harmia - ja sitten eroon päädytään vasta monen, monen riidan, ahdistuksen, vi**ksen yms kautta. Sitä et ainakaan olisi halunnut, ethän? - arddu
unohtaako tällaisia asioita koskaan? Mutta mulla tuli näistä vastauksista heti parempi fiilis
- niin on
Aivan kuin olisin lukenut omaa tarinaa mutta pettäjä oli mies,kun sain mieheni ulos elämästäni ,masensi ,ahdisti ,itketti .oli helvetillinen olo.olen antanut itselle anteeksi joka ilta.Sanonut itselle, asioille en voi mitään ,täytyy vaan mennä eteen päin päiväkerrallaan.ajattele ,on sinun parhaaksi ,ette pääsit hänestä eroon.tulee parempia aikoja ja löydät/saat paremman naisen/tytön.olet kokemusta rikkaampi vaikkakin tuollaiset kokemukset ei ole kivoja.Hyvää jatkoa sinulle ja iloisempia päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504