Olen 15-vuotias poika vantaalta ja mietin, että onko liian myöhäistä aloittaa telinevoimistelu? Olen käynyt useita sivuja lävitse ja siellä lukee, että pitää olla alle 12-vuotias. Olen aika notkea, vaikka en juuri ole harrastanut mitään voimistelua ennen. 7-8-vuotiaana harrastin nykytanssia, mutta en sen jälkeen oikein mitään, mutta jos te tietäisitte, että jos on joku seura vantaalla johon voisi päästä 15-vuotias poika niin olisi kiva jos ilmoittaisitte tänne. -kiitos (:
Telinevoimistelun aloittaminen murrosiässä
2
304
Vastaukset
- bonzaiii
Ihan hyvin voit alottaa! Mä luulen et kannattaa katella mm. VSK-U, Fliku, Kieppi, Estt, Stvk..helsingin ja espoon seuroja siis. Mun jumppa aikana ei vantaalla ollu mitään "huippuseuraa", ainakaan tyttöjen puolella.
Voithan sä kattella myös jotain aikuisten harrastelu ryhmiä. Kannattaa muuten valita sellainen seura, joka treenaa oikeessa voimistelusalissa, niin saat parhaat mahdolliset välineet. nimimerkillä koulun jumppasalissa telinevoimistelun apuopena, ei aina toimi.
Pojat/miehet on "huipulla" huomattavasti vanhempana ku tytöt...ja vaikkei huipulle haluaisikaan ni saat ainakin kivan harrastuksen.
Anteeks jos oli vähän epäselvää tekstiä xD - edellinenjatkaa
tulikin tässä ykskaks mieleen et ainakin tyttöjen puolella oli vantaalla Kuusu (kuusikon urheilijat)! Varmasti on muitakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314214
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344027- 593645
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans273490- 863487
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542805
- 252586
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294