Tällä hetkellä myyn taitomaa.fi palvelussa, mutta sieltä kauppa ei käy tarpeeksi (ehkä 1 koru per kk tällä hetkellä). Onko netissä mitään parempaa käsitöille, koruille ja askartelulle suunnattua nettikauppaa, jossa käsityöläiset voisivat kaupata tuotteitaan. Alan kohta suunnitella oman nettikaupan perustamista ja sijoittamista kaiken ylimääräisen valuutan sen mainostamiseen. T: Turhautunut Taitomaalainen
Vastaukset 1
- rohkeutta tarvitaan
Nettikauppiaita on niin hirveän paljon ja todella upeita koruja on kaikkialla, joten erottuminen massasta on tärkeintä. Nettikauppa on myös helpoin myyntitapa, johon useimmat tyytyvät ja todennäköisesti siihen sijoitetut rahat menevät hukkaan.
Jos uskot, että sinulla on oikeesti lahjakkuutta ja ideoita, niin ala rohkeesti panostamaan siihen että saat nimeä ja erotut joukosta, ja ennen kaikkea ole valmis näkemään paaaaljon vaivaa ja aluksi unohtamaan taloudelliset puolet kokonaan. Siis ensin on saatava toimeentuloa jostain muusta ja keskityttävä vain siihen että korusi ovat laadukkaita, pieniä taideteoksia.
Jos tuntuu että taitosi ei ole vielä ylitse muiden, niin hakeudu ensin alan koulutukseen. Usko tavoitteeseesi niin jaksat ponnistella. Kun olet saanut aikaan laadukkaan kokoelman, etsi paikkoja, joissa voit pitää koruillesi näyttelyjä. Tiedota niistä kunnolla, järjestä korujen esittelytilaisuuksia, joissa kerrot itsestäsi ja houkutukseksi vaikka pientä tarjottavaa. Paina hienoja esitteitä, lähetä lehdistötiedotteita.
Jollain pienellä paikkakunnalla on helpointa päästä alkuun, kun uudet yrittäjät huomataan helpommin ja paikallislehtiin tarvitaan juttuja. Pidä toki esitteet myös netissä, mutta lisäksi hanki vaikka pieni tyylikäs myyntipiste esim yhdessä jonkun muun käsityötaitajan kanssa. Hae rahoitusta eri tahoilta.
Sitten kun olet saanut homman vauhtiin ja nimesi/korumerkkisi tunnetaan,
ostajat hakeutuvat myös nettisivuillesi ja ovat valmiita maksamaan koruistasi.
Valitettavasti onneen ei ole oikotietä, vaikka helposta nettikaupasta moni haaveilee. Mutta toisaalta yrittäminen on antoisaa. itse olen onnistunut näillä eväillä hiukan eri tuotteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398