Uskotko että he ovat koskaan edes nähneet toisiaan?
Minusta asia menee samaan kastiin kuin ratikan vaimo ja jazulin mies ... eli kuvitelmaa.
Eivät ole koskaan nähneet, mutta privana on kyllä sovittu "seurustelu", ja tilinumerot vaihdettu että valhetta voitaisi pitää yllä, maksusta!
murriperkele ja toljake
11
62
Vastaukset
- Heh, hyvä viesti!
Mutta kumpi maksaa?
Yleensä mies, mutta tässä tapauksessa uskon että Toljake maksaa näyttelystä, sillä hän on äärimmäisen alistuvainen naisten edessä.- :D
"Yleensä mies, mutta tässä tapauksessa uskon että Toljake"
Tuli ajatusvirhe, error nro 1201. Eli voimme laskeutua kuuhun mutta emme uskoa pikkumurrin ja toljakkeen suhteeseen, jota ei ... aivan niin... ole. - Minun pikku-
veljelle ollaan maksettu seurustelusta ala-asteella, mikä lopulta johti siihen että heillä on nyt 2 yhteistä lasta.
Uskon että murrin ja toljakkeen tilanne on nyt sama, mutta lapsia ei ole eikä tule. Hehän ovat ihan eri puolilta Suomea, eivätkä varmasti jaksa tavata pelkän palstan takia, sillä heidän elämä on vain ja ainoastaan tämä palsta.
- :D
Kukaan mitään maksa. Pitävät hauskaa esittämällä suhdetta.
- Toljake maksaa
pyytämättä: hän on mielistelevä, aivan kuten Ratikkakuskikin, joka maksaa vaimon tilausmaksuja erotiikkaliikkeestä.
- ....
Kannattaako sun edes miettiä toisten suhteita?
Onko läksyt tehty ja oma huone siivottu? no on kyl aika säälittävää..
niinku se et noiden parin kopioyritelmän perusteella taas valitetaan kuin me tontun kanssa muka vaan täälä esitetään olevamme parisuhteessa,
no, jos ei muutakaan tekemistä teillä ole niin siinäpähän valitatte,
mut mää poistun tästä vastanäyttelijäni seuraan harjoittelemaan vuorosanoja..
murrrMinä luotan siihen että heidän suhteensa on valetta ja pommitan privana murria lemmiskelyviesteillä monta kertaa päivässä.
- näitä on
Eivät ole tavanneet. Ei kuitenkaan mitään rahaa vaihdeta. En tiedä, mikä estää tapaamasta. Jompikumpi valehtelee reippaasti kaiken itsestään?
- ihan sama
Haluavat esittää varattuja, koska eivät halua olla muiden vast. sukupuolen edustajien kanssa tekemisissä palstalla tai galleriassa. Annetaan heille rauha.
- ~cissi~
xena ja lirko ovat ainoa todellinen palstapari :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602